Ik heb die van mij laten zienquote:
tof CL, gzquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in het centrum
Amper 200 meter van de plek waar ik ben geboren
ik heb vorig jaar ook een foto gepost! (als ik het me goed herinner)quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)yperlaan-9-ai/fotos/
quote:De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Mooie badkamerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)yperlaan-9-ai/fotos/
Verrot oud kuthok is een betere benaming.quote:
Owquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verrot oud kuthok is een betere benaming.
'sup? is de liefde met je nieuwe huis nu al bekoeld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Verrot oud kuthok is een betere benaming.
een bad en een douche. wat een strafquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow
Wacht, die van mij:
[ afbeelding ]
Ja ho, die kleuren van de tegels. Ze lijken mooi op de foto, maar ze neigen meer naar het oranjeroze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
een bad en een douche. wat een straf
dan schilder je die, voor tips moet je bij L-E zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ho, die kleuren van de tegels. Ze lijken mooi op de foto, maar ze neigen meer naar het oranjeroze.
Owquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow wat n appartement zeg cltof
(op funda vrij easy te vinden
dan kan je net zo goed de link postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow wat n appartement zeg cltof
(op funda vrij easy te vinden
we zitten allemaal op fundaquote:
Dat is allang weer uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nietus.. vooral Songpop aan het spelen
Sommige dingen zie je helaas pas als je er woont.. Vind het nog steeds heel fijn hier te wonen, maar ik had een betere keuze kunnen makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
'sup? is de liefde met je nieuwe huis nu al bekoeld?
Terug naar de bakker!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sommige dingen zie je helaas pas als je er woont.. Vind het nog steeds heel fijn hier te wonen, maar ik had een betere keuze kunnen maken
Excuses, uw verzoek komt niet voor in het rijtje 'betere keuzes'quote:
Een slager?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Excuses, uw verzoek komt niet voor in het rijtje 'betere keuzes'
Probeert u het later nogmaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |