Neuken?quote:
Hehehehe geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Muahahahahah ruzie maken met klanten![]()
arrogante bitch uithangen ik kan dat
mij een belmiepje noemen terwijl ik in controll ben over de rekeningen Muahahhaa try that one more time mister...
ik voel me evil
Ow, jouw edit, ik dacht mijn edit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wellus!Jij was in b4 edit!
^^
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.quote:
High tea heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.
Bier dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
High tea heb ik nog nooit gedaan.
Ik ben sowieso geen theedrinker.
Thee, lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.
High tea met prosecco.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
High tea heb ik nog nooit gedaan.
Ik ben sowieso geen theedrinker.
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.quote:
Dan moet jij veel thee drinkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.
Klopt!quote:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.
Hoelaat ben je begonnen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben jaloers op jullie, ik moet nog 3 uur.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben jaloers op jullie, ik moet nog 3 uur.
Pfft. Ik wil ook een wijntje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
De grote verbouwing en een borrel met extra ijs.
Wit/Rood?quote:
Waar werk je dan, dat je lekker mag FOK!'en!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
VRIJDOEI ADIOS AUF WIEDERSEHEN TOT STRAKS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat iedereen die FOK!t het niet legaal doet, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Waar werk je dan, dat je lekker mag FOK!'en!?
dag meneeeerquote:
hallo koekiemonstert.quote:
Waar ligt dat, daar moet ik een foto van hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Titt'n.
Ik heb jaren in dat dorp gewoond.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ligt dat, daar moet ik een foto van hebben
hoe maakt u hetquote:
wees er maar niet te trots opquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wees er maar niet te trots op
ik had eens een tropische verrassing, maar of ik daar nou blij mee moest zijn
oh ik ben meer van't lijmen en ductapequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
meestal met een hamer en soms met plakband
Drek ff checkenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
meestal met een hamer en soms met plakband
Als ge t nie meer wit; Pur en Kitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik ben meer van't lijmen en ductape
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Als ge t nie meer wit; Pur en Kit
na-praterquote:
ik 20 en ik praat ook niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je 7 jaar in Brabant hebt gewoond
ik kan het te goed naar mn goestingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kan het wel een beetje
En je hebt een nieuwe uiquote:
ja is ook leukquote:
Ik ben meer van hennep touw en suspensions.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik ben meer van't lijmen en ductape
Die in de op, die staat er toch al een poosje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Nixx- het volgende:
Leuke topic naam jjh.
Ook erg leuke foto :p
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Als ge t nie meer wit; Pur en Kit
Dat weet ik alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:24 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben meer van hennep touw en suspensions.
Vertel me meerquote:
Volgens mij zijn dat de werkwoordsvormen die kinderen over een aantal jaar op de basisschool leren.quote:
katjequote:
nuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
katje![]()
wanneer gaan wou nou eens hitsig daten?
kan toch heulemaal niet.. ben aan het werrukquote:
Omdat je me niet wiltquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan toch heulemaal niet.. ben aan het werruk
en waarom heb ik jou niet op whatsapp?
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was vergeten dat het maar vijf min op de scooter is naar therapie en ik sta nu al tien min lang stil in de poldermoet er pas om acht uur zijn
Haha fail..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was vergeten dat het maar vijf min op de scooter is naar therapie en ik sta nu al tien min lang stil in de poldermoet er pas om acht uur zijn
Heul wel maar maar.. iedereen wil jou al dus dacht maak geen kansquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat je me niet wilt
Werken is overrated
Mooi optijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Das maar gelul hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul wel maar maar.. iedereen wil jou al dus dacht maak geen kans
Nou jij wilt dat blijkmaar niet met mij want je hebt heulemaal nog nooit gevraagd naar mij nr of wat dan ookquote:
Best welquote:
Jij Mij niet want je keek me amper Aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou jij wilt dat blijkmaar niet met mij want je hebt heulemaal nog nooit gevraagd naar mij nr of wat dan ookik voel me ongewilt
Haha het is dus geen "Seks op de fiets" maar "Seks op de hooibaal"quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Best welNu kijk ik naar hooibalen kei opwindend
ik heb je anders heul goed bekeken hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij Mij niet want je keek me amper Aan
Ongewilt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou jij wilt dat blijkmaar niet met mij want je hebt heulemaal nog nooit gevraagd naar mij nr of wat dan ookik voel me ongewilt
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha het is dus geen "Seks op de fiets" maar "Seks op de hooibaal"
Oquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb je anders heul goed bekeken hoor
Dat jeukt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha het is dus geen "Seks op de fiets" maar "Seks op de hooibaal"
Ik heb mevrouwpoes allllquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:49 schreef JJH het volgende:
[..]
En zie waar wij nu zijn.
Als je haar maar niet afpakt.
dus je wil me nietquote:
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus je wil me nietzelfs niet om mee te spelen
Ik het meerdere complete topivs moeten laten schieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Die in de op, die staat er toch al een poosje?
O, dat kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik het meerdere complete tips moeten laten schieten.
Ik heb geen tijd om alles bij te lezen.
Nou... Ik heb jou nog niet in mijn touwtjes gehad.quote:
Kan ook geil zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jamaar ik Ben Alleen.. Met mijn sleutelbos vol nijntjes
die heeft JJH ook.. wat voor extras heb je te bieden?quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die heeft JJH ook.. wat voor extras heb je te bieden?
zweepjes, touwen ?
denk niet dat ik naar jou zou luisterenquote:
Buhuhuhuquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk niet dat ik naar jou zou luisterenno offence
Nee toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hopelijk zometeen fietsen in de regen
Vandaag was het lekker hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Regen? Wut?
Koelt het hopelijk wel vanaf.
Hehehe, dit zeg ik altijd tegen iedereen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk niet dat ik naar jou zou luisterenno offence
Jou ken ik wel handlen denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, dit zeg ik altijd tegen iedereen.
Hier dus al de hele dag wel lekker, regen mag wel maar liever niet want ik heb de was nog buiten hangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:12 schreef Tamashii het volgende:
Hier is nog geen regen, maar wel benauwd. Hoop op flink onweer en regen, zou heerlijk zijn.Ben nu lekker schoon aan het internetten met een glaasje wijn, cup a soup en een sigaret.
Dat was dan mijn 5 minuten verslag.
Nee want dan gaat iemand huilen en dat ben ik niet.quote:
Pfoe, je mag voor mij ook wel koken want ik heb echt geen zin.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier dus al de hele dag wel lekker, regen mag wel maar liever niet want ik heb de was nog buiten hangen.
Ik ben kip en aardappeltjes aan het bakken en boontjes aan het koken, mijn meisje komt zo thuis.
Ik huil nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee want dan gaat iemand huilen en dat ben ik niet.
Je hebt mij dan ook nog niet bezig gezien.quote:
Dat is correctquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt mij dan ook nog niet bezig gezien.
Kom maar langs, ik wil mijn kipfiletje wel met jou delen hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pfoe, je mag voor mij ook wel koken want ik heb echt geen zin.
Laat ik nu net kipfilet zitten te eten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik wil mijn kipfiletje wel met jou delen hoor.![]()
Awwww! Haha, dat is wel lief. Ik ben alleen kapot en moe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik wil mijn kipfiletje wel met jou delen hoor.![]()
wil het best eens proberenquote:
Wie weet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil het best eens proberen
Popcorn paktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil het best eens proberen
quote:
Hahahaha. Ja, dat word dus verrassend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
*niet verwachte antwoord
*
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja, dat word dus verrassend.
Natuurlijk niet, het is hier toch veeeeeeel gezelliger.quote:
ah, ze heeft opgeschept.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is hier toch veeeeeeel gezelliger.
kom maar eens hier dame dan zal ik je laten zien hoe bang ik ben...quote:
Hahaha. Ik zou zo komen als ik niet gewerkt had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kom maar eens hier dame dan zal ik je laten zien hoe bang ik ben...
dan kom je op een vrije dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou zo komen als ik niet gewerkt had.
Hmhm, zal eens zien wanneer ik tijd heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kom je op een vrije dag
Geen tijd hebben, maar tijd vrijmaken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmhm, zal eens zien wanneer ik tijd heb.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dat word natuurlijk weer afgesproken op een moment dat ik niet thuis ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk op dit moment niet laten vallen, en studie ook niet. Is allemaal even heftig maar eind September heb ik als het goed is zeeen van tijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Geen tijd hebben, maar tijd vrijmaken!
of terug geven en hem op laten etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
veel peper en zout dat helpt
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag ik ook langskomen?quote:
Oh, maakt mij niks uit hoor. Dat vechten jullie samen maar uit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
dat word natuurlijk weer afgesproken op een moment dat ik niet thuis ben.
Okee lekker! Zin om wat te doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk op dit moment niet laten vallen, en studie ook niet. Is allemaal even heftig maar eind September heb ik als het goed is zeeen van tijd.
Ik ken jou niet eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:58 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee lekker! Zin om wat te doen?
DM!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens!Wie ben je?
uhu jij loopt anders toch in de wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
dat word natuurlijk weer afgesproken op een moment dat ik niet thuis ben.
dm en pm staan openquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk op dit moment niet laten vallen, en studie ook niet. Is allemaal even heftig maar eind September heb ik als het goed is zeeen van tijd.
Gaat te haaaaard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef schrikbarend het volgende:
haha check ze gaan allemaaaaal FOK dating
En hoe kom je tot die conclusie?quote:
Tja, iets met DM's enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe kom je tot die conclusie?
Daar ben ik het zeer mee eens.quote:
Dus dat werktquote:
Doe ikquote:
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat werktHoeveel DM's heb je nu gestuurd?
p/m ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:06 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik heb mijn record bereikt van 11 DM's p/m
543quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dat werktHoeveel DM's heb je nu gestuurd?
Klopt dat boeit niks.. :pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe je snel
Maar dat boeit niks.
Dat is zeker zo.. Ik was vandaag lekker wezen zwemmen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef Tamashii het volgende:
Beter kwalitatief dan kwantitatief. Dat zei ik gisteren ook toen ik in het zwembad werd gedonderd.
Ik heb ook gezwommen, maar zoals gister heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.. Ik was vandaag lekker wezen zwemmen....
Als je het kwijt wil, dan weet je me te vinden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook gezwommen, maar zoals gister heb ik het nog nooit meegemaakt.
Iets te KEL gerelateerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:15 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Als je het kwijt wil, dan weet je me te vinden..
Hmm vertelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook gezwommen, maar zoals gister heb ik het nog nooit meegemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:34 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
neem mij maar mee in de mailing
als je toch bezig bentquote:
ga je denk ik toch niet krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je toch bezig bent
daar weet jij niks van!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je denk ik toch niet krijgenjij hebt geen boobies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb vandaag 3 dingen meegemaakt denk ik
nou begin maar met 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb vandaag 3 dingen meegemaakt denk ik
Aant werk, omdat gekke wereld..quote:
Desperate?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:47 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
[..]
als je toch bezig bent
heb jij ff een topdag gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aant werk, omdat gekke wereld..
1: Kentekenplaat liet los.... Dus heb een tijdje zonder kentekenplaat gereden,![]()
2: Meisje doet open... Had wel goede borsten![]()
3: Meisje dat hunkermoller pakketje had, zei ''doeg'' op een manier dat je dacht... Wow geil tijgertje.
ah vooral dingen in je hoofd dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aant werk, omdat gekke wereld..
1: Kentekenplaat liet los.... Dus heb een tijdje zonder kentekenplaat gereden,![]()
2: Meisje doet open... Had wel goede borsten![]()
3: Meisje dat hunkermoller pakketje had, zei ''doeg'' op een manier dat je dacht... Wow geil tijgertje.
In mijn hoofd? Twas gewoon een opgewonden tijger die voor me stond in het gedaant van een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah vooral dingen in je hoofd dus
noem het niet directmaar oke.. als je nooit iets meemaakt is het idd
waaromquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mijn hoofd? Twas gewoon een opgewonden tijger die voor me stond in het gedaant van een mooie vrouw.
Maar vraagje aan de dames... Vinden jullie het niet erg dat de bezorger van je hunkermuller lingerie setje weet dat je lingerie gekocht hebt?
Ga ik ook maar doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waaromdan weten ze gewoon dat je je mooi aankleedt
postbode heeft me al een paar keer met een flinke knipoog plezier gewenst als hij mij een pakketje van de pabo bracht.. lekker boeiend
Dat.is nou eenmaal zo. Net zoals verpakkingen van de pabo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In mijn hoofd? Twas gewoon een opgewonden tijger die voor me stond in het gedaant van een mooie vrouw.
Maar vraagje aan de dames... Vinden jullie het niet erg dat de bezorger van je hunkermuller lingerie setje weet dat je lingerie gekocht hebt?
echt of wou jij dat graag zien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ze deed wel een beetje blozen en geile tijger worden van het lezen van de letters hunkermoller though...
Nee echt. Ik ben niet gek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt of wou jij dat graag zien?
Wellicht wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. nou leuk toch dan
gewerkt, keihard genomen en nu zit ik met stijve tepels onder mijn shirt op het balkon.. weinig boeiendsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht wel ja
Nog iets beleefd?
dut nie schat je doet beetje fout..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had jullie nog wat beloofd:
[ [url=
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)429_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Hmpf, die van jou doet het wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dut nie schat je doet beetje fout..
[ afbeelding ]
Woef!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik had jullie nog wat beloofd:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |