Neuken?quote:
Hehehehe geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Muahahahahah ruzie maken met klanten![]()
arrogante bitch uithangen ik kan dat
mij een belmiepje noemen terwijl ik in controll ben over de rekeningen Muahahhaa try that one more time mister...
ik voel me evil
Ow, jouw edit, ik dacht mijn edit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wellus!Jij was in b4 edit!
^^
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.quote:
High tea heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.
Bier dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
High tea heb ik nog nooit gedaan.
Ik ben sowieso geen theedrinker.
Thee, lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet mis nee, al had ik liever een 3 gangen lunch of high tea. Maar hier doen we het maar mee.
High tea met prosecco.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
High tea heb ik nog nooit gedaan.
Ik ben sowieso geen theedrinker.
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.quote:
Dan moet jij veel thee drinkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.
Klopt!quote:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja met thee tussendoor, zodat je niet aangeschoten raakt.
Hoelaat ben je begonnen dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben jaloers op jullie, ik moet nog 3 uur.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben jaloers op jullie, ik moet nog 3 uur.
Pfft. Ik wil ook een wijntje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
De grote verbouwing en een borrel met extra ijs.
Wit/Rood?quote:
Waar werk je dan, dat je lekker mag FOK!'en!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
VRIJDOEI ADIOS AUF WIEDERSEHEN TOT STRAKS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat iedereen die FOK!t het niet legaal doet, ik dus ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Waar werk je dan, dat je lekker mag FOK!'en!?
dag meneeeerquote:
hallo koekiemonstert.quote:
Waar ligt dat, daar moet ik een foto van hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Titt'n.
Ik heb jaren in dat dorp gewoond.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ligt dat, daar moet ik een foto van hebben
hoe maakt u hetquote:
wees er maar niet te trots opquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wees er maar niet te trots op
ik had eens een tropische verrassing, maar of ik daar nou blij mee moest zijn
oh ik ben meer van't lijmen en ductapequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
meestal met een hamer en soms met plakband
Drek ff checkenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
meestal met een hamer en soms met plakband
Als ge t nie meer wit; Pur en Kitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik ben meer van't lijmen en ductape
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Als ge t nie meer wit; Pur en Kit
na-praterquote:
ik 20 en ik praat ook niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je 7 jaar in Brabant hebt gewoond
ik kan het te goed naar mn goestingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik kan het wel een beetje
En je hebt een nieuwe uiquote:
ja is ook leukquote:
Ik ben meer van hennep touw en suspensions.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik ben meer van't lijmen en ductape
Die in de op, die staat er toch al een poosje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Nixx- het volgende:
Leuke topic naam jjh.
Ook erg leuke foto :p
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Als ge t nie meer wit; Pur en Kit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |