Wedstrijd van Malaga was leuk om te zien in het stadion! Lekker sfeertje! Hadden nog wel een paar doelpuntjes bij gemogen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Malaga 2-0
Ik kan beter naar hun kijken

3 bazen van dortmundquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zie Dortmund nog wel doorgaan i.p.v. City.
Gotze
Reus
Hummels

ik dacht dat de hulk naar chelsea zou gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef sausagin het volgende:
Zenit vandaag Hulk en Witsel gekocht. Toch een team om mee rekening te houden in de CL dan

Serieus? Da's wel een faal, hopelijk Bayern-Valencia ook op de Duitser.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS spoort niet.
Zenden ManUnited - Galatasaray uit ipv het prachtige affiche Juve - Chelsea.
Gelukkig heb ik Sport 1

Neem je lekker Sport1.quote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja joh je word toch helemaal achterlijk van die gassies van de NOS. Op de andere speeldag moeten we naar het gestuntel van Ajax koekeloeren, tel uit je winst.

Idd, klagen wat de publieke omroep uitzendtquote:
 . Als je zo diehard bent neem dan sport 1, pauper.
. Als je zo diehard bent neem dan sport 1, pauper.

Zet hem op een andere soundtrack en je hebt engels commentaar.quote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geld lappen om naar het onzekere gebrabbel van Emiel Schelvis te koekeloeren dank je feestelijk.

pauperquote:Op zondag 16 september 2012 01:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geld lappen om naar het onzekere gebrabbel van Emiel Schelvis te koekeloeren dank je feestelijk.

quote:UEFA CL 20:45 Borussia Dortmund - AFC Ajax
UEFA CL 20:45 Real Madrid - Manchester City
UEFA CL 20:45 Dinamo Zagreb - FC Porto
UEFA CL 20:45 Paris St. Germain - Dynamo Kiev
UEFA CL 20:45 Montpellier HSC - Arsenal FC
UEFA CL 20:45 Olympiakos Pireus - Schalke 04
UEFA CL 20:45 AC Milan - Anderlecht
UEFA CL 20:45 Málaga CF - Zenit St Petersburg

Kut Zenitquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |