quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef Mandéra het volgende:
Op Gladbach - Kiev // Spartak - Fener na zijn het wel zaadwedstrijden zeg.
Sorry Davy maar je valt ook niet opquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit De Zeeuw uberhaupt bij de selectie van Spartak of is hij inmiddels al zover weggezakt in de pikorde?
[..]
Sorry Davy maar je valt ook niet op
Omdat CL-wedstrijden s'avonds horen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef Nober het volgende:
Barcelona
Ajax
Juventus
Paris Saint Germain
Of als Ajax in pot 3 komt
Barcelona
Manchester City
Ajax
Paris Saint Germain
Edit:
Waarom eigenlijk niet altijd een wedstrijd om 17:30, een op 19:30 en een om 21:30? Dan zie je veel meer! In de knock-out fase een om 18:00 en een om 20:45 dan zie je veel meer dan alles om 20:45 uur (tenzij het koud is in Rusland).
Afgezien van dat half uur als een wedstrijd om 17:30 begint is het ook allemaal s' avonds onze tijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat CL-wedstrijden s'avonds horen.
Geweldig inderdaad, tijd voor een Europa League 2.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef macca728 het volgende:
wordt een aantrekkelijke CL met Kiev, Cluj, Celtic, Copenhagen en morgen nog ploegen als Bate Borisov en Zagreb in het hoofdtoernooi.
Ja ok, maar in het donker zeg maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Afgezien van dat half uur als een wedstrijd om 17:30 begint is het ook allemaal s' avonds onze tijd.
Nee joh. Flutpartij. Braga - Udinese veel interessanter.quote:
Anderlecht is een soort van 3e favoriete club na Ajax en City voor mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Flutpartij. Braga - Udinese veel interessanter.
Gelijk even de opstellingen
Opstellingen
Udinese
Željko Brkic
Mehdi Benatia
Danilo
Maurizio Domizzi
Du¨an Basta
Giampiero Pinzi
Willians
Roberto Pereyra
Pablo Armero
Diego Fabbrini
Antonio Di Natale
Sporting Braga
Beto
Leandro Salino
Douglas
Paulo Vinícius
Ismaily
Alan
Hugo Viana
Márcio Mossoró
Custódio
Helder Barbosa
Lima
Ik heb Ajax, Napoli, Newcastle als favoriete clubsquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anderlecht is een soort van 3e favoriete club na Ajax en City voor mij
Heraclesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax, Heracles, Napoli, Newcastle als favoriete clubs
St Pauliequote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog een favoriete club uit Duitsland?
Nopequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nergend uitgezonden of wel?
Nee. Nergensquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt nergend uitgezonden of wel?
Nee, Alleen maar hyperactieve portugezenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Overgestapt op Udinese-Braga maar hebben ze daar geen ondertiteling bij of wat
Opzich ook wel eens leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Alleen maar hyperactieve portugezen
Wedstrijd van Malaga was leuk om te zien in het stadion! Lekker sfeertje! Hadden nog wel een paar doelpuntjes bij gemogen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Malaga 2-0
Ik kan beter naar hun kijken
3 bazen van dortmundquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zie Dortmund nog wel doorgaan i.p.v. City.
Gotze
Reus
Hummels
ik dacht dat de hulk naar chelsea zou gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef sausagin het volgende:
Zenit vandaag Hulk en Witsel gekocht. Toch een team om mee rekening te houden in de CL dan
Serieus? Da's wel een faal, hopelijk Bayern-Valencia ook op de Duitser.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS spoort niet.
Zenden ManUnited - Galatasaray uit ipv het prachtige affiche Juve - Chelsea.
Gelukkig heb ik Sport 1
Neem je lekker Sport1.quote:Op zondag 16 september 2012 00:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja joh je word toch helemaal achterlijk van die gassies van de NOS. Op de andere speeldag moeten we naar het gestuntel van Ajax koekeloeren, tel uit je winst.
Idd, klagen wat de publieke omroep uitzendtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |