Of als ze hem in de poeperd wil hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je wijf een schimmelgrot heeft.
Die ram je er toch zo in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of als ze hem in de poeperd wil hebben.
Ik ga rond half een.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En nu snel paardrijden voordat de hel losbarst.
Maakt niet uit. Ik rijd ook wel door de regen.quote:
met zonder!quote:
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
"en met zonder jas"
"met zonder handen"
lijkt me duidelijk
Vrij nemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Impect het volgende:
Iemand een idee tegen verveling op het werk
Ander werk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Impect het volgende:
Iemand een idee tegen verveling op het werk
Spray tan. Beter voor de huid ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar gaat m'n bronzen tint.Hop, weg...
Onderneem iets, lui stuk vretenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Impect het volgende:
[..]
Kan... maar dan heb ik nog niks te doen
Sukkelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Mijnheer T denkt dat ik het perongeluk express doe.
Goed plan!quote:
Ik zit vol met goede ideeënquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef Impect het volgende:
[..]
Goed plan!
Heb ook nog het boek "Voetbal & Maffia" liggen.
Whoehoe, heb ik mijn middag al ingevuld!
Of een patat met zonder?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien als ik Oompa Loompa figurant word in de volgende Willy Wonka film.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een pizza quattro formaggio met zonder kaas.
Dat zou je goed kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien als ik Oompa Loompa figurant word in de volgende Willy Wonka film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef ACT-F het volgende:
Of ik vanavond mee wil naar een Dahliakoninginverkiezing...
Doe maar niet hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vollenhove is ook wel een eindje rijden. Leuke enclave, dat wel. Die paar keer dat ik beroepsmatig moest zijn.quote:
Nathquote:
Volgens mij ben ik er nooit geweest. Toch maar checken dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vollenhove is ook wel een eindje rijden. Leuke enclave, dat wel. Die paar keer dat ik beroepsmatig moest zijn.
Op een zonnige zomerdag als je toevallig in de buurt bent zou ik het wel doen. Terrasje pakken of zo. Maar 's avonds even die kant op rijden... nee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nath
[..]
Volgens mij ben ik er nooit geweest. Toch maar checken dan?
Met streetview heb je dat dorp in 45 seconden wel gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Best pittoresk en knus, dat Vollenhove.
[ afbeelding ]
Niet overdrijven, Teun.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met streetview heb je dat dorp in 45 seconden wel gezien![]()
Huh?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, is de kogel door de kerk?
Je hebt gelijk. Het was maar 34 secondenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Teun.
Als ik jou was zou ik gewoon in Goor blijven.
Als ik jurylid mag zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Al ben ik wel benieuwd naar de Dhaliakoningin.
Gouden condoom in haar anus kan ze krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En maar hopen dat ze ook aan Gouden Condooms doen, daar in Vollenhove.
Goudgeel gefrituurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
doe mij maar patat met zonder condoom
Mag ik met zonder condoom naar buiten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:14 schreef rulerofdeath het volgende:
doe mij maar patat met zonder condoom
Waarom wil jij naar buiten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik met zonder condoom naar buiten?
Alleen als het met zonder regent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik met zonder condoom naar buiten?
Dus ik hoor er ook niet bij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Waarom wil jij naar buiten?
nepFOK!ker
zit jij niet op je zolderkamer?quote:
Dat zijn de bovenburen. Gezien hun leeftijd acht ik de kans klein dat ze internet hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit jij niet op je zolderkamer?
hmm, jij hoort op de zolder. zij niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn de bovenburen. Gezien hun leeftijd acht ik de kans klein dat ze internet hebben
Waar is het misgegaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, jij hoort op de zolder. zij niet.
met zonder jas?quote:
Met zonder Vis een optie?quote:
quote:
Mr. Tquote:
Yeah, lekker chillen tot ik vanavond moet werken. Nu maar even ontbijtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed te pas? Ga je lekker chillen vandaag?
Smakelekkel :quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mr. T![]()
[..]
Yeah, lekker chillen tot ik vanavond moet werken. Nu maar even ontbijten
ik denk bij die ouweluiquote:
Toch maar wel niet naar het Rutbeek?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mr. T![]()
[..]
Yeah, lekker chillen tot ik vanavond moet werken. Nu maar even ontbijten
Morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch maar wel niet naar het Rutbeek?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gouden condoom in haar anus kan ze krijgen
quote:
Geen... doodsverwensing... doen... Tukker...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Komt wel goed schatje. Voor je het weet is het weer -10
De tering, daar heb ik nog een live + background dvd vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twee jaar geleden waren de dames van Rockbitch er wel.
Leuk is die hè. Dat huis van ze met die 40 (of zo) kerkers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tering, daar heb ik nog een live + background dvd van![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:34 schreef Impect het volgende:
Daar gaat mijn middagje hangmat, opdracht binnen gekregen en direct aan de bak
Ook fijn. Maar kou enzo ook. Lekker gezellig met bekenden bij elkaar binnen zitten. Heerlijk warm thuis komen altijd.quote:
Kijken danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van Cuddy vind.
Ik ben net aan seizoen 5 begonnenquote:
Kijk je alles voor het eerst of al eerder gezien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben net aan seizoen 5 begonnen
Dan moet je Cuddy toch wel een geile milf vinden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kijk vrij veel House hoor, dus ik ken haar wel en deze scene ook.
Kijk alles voor het eerstquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef norich het volgende:
[..]
Kijk je alles voor het eerst of al eerder gezien?
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je Cuddy toch wel een geile milf vinden?
[..]
Kijk alles voor het eerst
Neh. Niet echt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je Cuddy toch wel een geile milf vinden?
[..]
Kijk alles voor het eerst
Je bent net wakkerquote:
Dan ga jij hier in Zwolle op mijn plekje zitten, ga ik naar huis slapen, want dat doe ik nu ook al bijna.quote:
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan ga jij hier in Zwolle op mijn plekje zitten, ga ik naar huis slapen, want dat doe ik nu ook al bijna.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga zo nog even liggen denk ik..
Dan haal je Nath toch naar Zwolle en kruipen jullie het magazijn oid inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Wil d'r wel bij liggen. (maar dat vind de baas niet leuk denk ik, als ik ineens weg ga)
D'r staan wel ergens van die fatboysquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan haal je Nath toch naar Zwolle en kruipen jullie het magazijn oid in
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
D'r staan wel ergens van die fatboys![]()
Open haard aan. Theelichtjes. Herfstbokje. Het heeft z'n charme, maar als ik echt mocht kiezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook fijn. Maar kou enzo ook. Lekker gezellig met bekenden bij elkaar binnen zitten. Heerlijk warm thuis komen altijd.
Hooray! I'm useful!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tukker, doe nog eens een dansje voor me.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hooray! I'm useful!
[ afbeelding ]
quote:
Goedemiddag. Jouw schuldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Cupcake is een verwend nest.
Neequote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Hij zou watervlooien lekker moeten vinden, maar neeeuuuuuhh.
Nou ja, de galaxy's zijn helemaal wild.
KILL IT WITH FIRE \m/quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ach, er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals een krijsend kutkind hier buiten
Prandur is mercifulquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is onderhand weggeschroeid dankzij de weergoden
Werkzequote:
Nu blijvend in prijs verlaagd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef Samzz het volgende:
De McFlurrie twix is wel. Wel jammer dat de porties steeds kleiner worden
.
NU!!!: dezelfde meuk, maar flink minder EN goedkoper (maar hoeveelheid/prijs is nu nog meer in ons voordeel!), dus kom jezelf volproppen voor 99 centquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu blijvend in prijs verlaagd!
Goh, hoe kan dat nou![]()
Laat dat verwende beest dan gewoon verhongeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Hij zou watervlooien lekker moeten vinden, maar neeeuuuuuhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat dat verwende beest dan gewoon verhongeren.BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee, hij moet maar eten. Morgen laat ik de garnaaltjes los, ben benieuwd wat hij daarmee gaat doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In een cocktailglas?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
BAN!
Nee, hij moet maar eten. Morgen laat ik de garnaaltjes los, ben benieuwd wat hij daarmee gaat doen.
quote:
Ik denk niet dat Cupcake cocktails lust...quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cupcake cocktails lust...
Mijn kogelvis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wel.Afgelopen zaterdag nog twee Mojitos gedronken.
Maar, who the fuck is Cupcake?
Even stofzuigen in huize Teun?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Zeu, de compressor aangezet. De hele flat op z'n kop
Nee, stofblazenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Even stofzuigen in huize Teun?
Dat is inderdaad altijd afwachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, stofblazenIk trek de computerkast open, dus maak het meteen even schoon
En hopen dat het daarna nog aangaat, anders vaarwel vrienden [ afbeelding ]
Waar zit je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r zit naar jaren weer eens aan het water met een hengel. Ja dierenbeul ik weet het. Maar we vangen toch niks
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi bakkie hoor!Staat ie op je slaapkamer?
's Nachts geen last van? Dat gezoem en zo?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
's Nachts geen last van? Dat gezoem en zo?
Bas heeft trouwens ook een mooi bakkie in z'n vrachtwagen!Nee, eigenlijk totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het filter is relatief stil en ik ben een vaste slaper.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Aan de regge wat vroeger nog een beetje een ministrand was.quote:
Bij de brug daaro?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aan de regge wat vroeger nog een beetje een ministrand was.
Overleefdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd afwachten.Ik doe het (daarom) eigenlijk nooit, alleen de stoffilters één keer per jaar even uitblazen.
over de brug links en dan halverwegequote:
Niet op antwoorden! Zometeen heb je ineens een chloroformdoekje in je gezicht en wordt je morgen wakker met'n zere bips!quote:
Dat mag hij ook gewoon vragenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet op antwoorden! Zometeen heb je ineens een chloroformdoekje in je gezicht en wordt je morgen wakker met'n zere bips!
Blauwen moet je niet vertrouwen!quote:
Truequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blauwen moet je niet vertrouwen!
Zoek eens heel goed aan de linker kantquote:
O, daar! En ik maar op de bodem zoeken door al jouw voedselverhalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens heel goed aan de linker kant.
En anders zijn er altijd nog oordoppen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk totaal niet. Het filter is relatief stil en ik ben een vaste slaper.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
OverleefdIk heb jullie gemist
Tja, je weet nooit wat 8 bar luchtdruk gaat doen
Ik kwam gewoon spuitend klaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Riep je keihard "BAM" toen je het pistool indrukte?
Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek eens heel goed aan de linker kant.
Voedsel zit niet alleen op de bodemquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, daar! En ik maar op de bodem zoeken door al jouw voedselverhalen
Als in, tonnetje rond gegeten en niet meer in staat om te zwemmenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voedsel zit niet alleen op de bodem. Cupcake zit graag tussen de usteriana bladeren.
Daarom ben ik ook niet naar die verwelkte dahlia's gegaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb niet eens meer de kracht om een cupcake in dat aquarium te Photoshoppen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
die clip Dancing Babes van de FP![]()
en Epic als muziek erbij
Ja. Alleen eet hij nu heel slechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als in, tonnetje rond gegeten en niet meer in staat om te zwemmen
Dan zit Cuppie volquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen eet hij nu heel slecht.
Dan maar geen Gouden Condoom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet naar die verwelkte dahlia's gegaan.
In theorie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Troel het volgende:
ZoAlle ramen open en hoppa, afkoelen maar!
Misschien heeft ie een eetstoornis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Alleen eet hij nu heel slecht.
Gouden Condooms vinden ze echt minder fantastisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alsof Postal Gold daar geld voor geeft
Al krijg ik wel de neiging om een gouden condoom over z'n hoofd te trekken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gouden Condooms vinden ze echt minder fantastisch. :S
dat jahquote:
hier ook, lekker waaien!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:37 schreef Troel het volgende:
ZoAlle ramen open en hoppa, afkoelen maar!
Gezonde kogelvissen zijn nooit vol... En Cup al helemaal niet, want hij heeft een platte buik.quote:
Mehquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een eetstoornis?
Als je maar niet al jouw binnenwarmte bij mij naar binnen waait!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat jah
[..]
hier ook, lekker waaien!
Ik heb ook 's nachts de ramen open en dan werkt het wel. Alleen op tijd wakker zijn om de boel weer dicht te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In theorie.Ik doe al dagen niet anders, en het werkt nauwelijks.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je maar niet al jouw binnenwarmte bij mij naar binnen waait!
Dat kan hier niet echt ivm inbraak. Veel Hongaren hier in Enschede.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ook 's nachts de ramen open en dan werkt het wel. Alleen op tijd wakker zijn om de boel weer dicht te doen
Die hongaren ook altijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan hier niet echt ivm inbraak. Veel Hongaren hier in Enschede.
's Nachts roven ze je accordeon uit je huis en de volgende dag vallen ze je in de stad lastig met het ding.quote:
Oh, was dat jouwequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
's Nachts roven ze je accordeon uit je huis en de volgende dag vallen ze je in de stad lastig met het ding.
je had je kostbare accordeon niet ergens aan vastgeketend?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
's Nachts roven ze je accordeon uit je huis en de volgende dag vallen ze je in de stad lastig met het ding.
Die tieten mogen wel wat groterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat jah
[..]
hier ook, lekker waaien!
Aan m'n Thaise adoptiekindje Fook Me, maar die hebben ze ook meegenomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je had je kostbare accordeon niet ergens aan vastgeketend?
Nog groterquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die tieten mogen wel wat groter
Tja, dat is het voordeel van Haaksbergenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan hier niet echt ivm inbraak. Veel Hongaren hier in Enschede.
ietsje groter mag inderdaad welquote:
ligt ook wel aan welke buurt in Haaksbergen je zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, dat is het voordeel van HaaksbergenMaar ook het voordeel van ramen op de eerste verdieping enzo
Die van jou zijn groot genoeg hoor, schatquote:
Het huis naast me staat leeg, dus daar klimt ook niemandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt ook wel aan welke buurt in Haaksbergen je zitdie senioren naast mij zijn niet zo flexibel om bij een raam op de eerste verdieping te komen
Geen idee over werk plaatje het gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ietsje groter mag inderdaad welal is dat plaatje ook best een fijne cup...
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die van jou zijn groot genoeg hoor, schat
welke wijk in Haaksbergen woon je dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Het huis naast me staat leeg, dus daar klimt ook niemand
die bovenaan deze paginaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee over werk plaatje het gaat. Ik betrok de uitspraak gewoon op mezelf
.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die van jou zijn groot genoeg hoor, schat
Wolferink heet het officieel geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke wijk in Haaksbergen woon je dan?
[..]
die bovenaan deze pagina
maar net wat Justin al zei;
[..]
ergens 'binnenin' de ring van Volmer zeg maar? niet heel ver van m'n ouders vandaan, zijstraat van de Hondelink (dus ook 't Wolferink)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Wolferink heet het officieel geloof ik
Zijstraatje van De Volmer hier
Alleen apart dat je een random stel tietjes op jezelf betrokquote:
Soms heb je dat. Ik weet niet eens welke tieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen apart dat je een random stel tietjes op jezelf betrok
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms heb je dat. Ik weet niet eens welke tieten.
Ik woonde vroeger op de Reutequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ergens 'binnenin' de ring van Volmer zeg maar? niet heel ver van m'n ouders vandaan, zijstraat van de Hondelink (dus ook 't Wolferink)
ik woon nu in Centrum Noordoost...
dat is wel heel dichtbij m'n oudersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger op de Reute![]()
En ja, dat is in de binnenringAls je via het industrieterrein de wijk binnenrijdt, links en meteen weer rechts en op tijd remmen zeg maar
Centrum is ook leuk, maar dan heb je vast een klein huisje?
richting de Veldmaat, niet IN de Veldmaatquote:
Een van de vogels neem ik aan dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
richting de Veldmaat, niet IN de Veldmaat
als je vanaf het dorp komt nog voor de Wiedenbroeksingel
Ik lees hier een uitnodigingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Troel het volgende:
Ow en o wee als je nu vannacht langs komt om door de ramen te klimmen hoorZal ze wel dicht doen voor de zekerheid, je weet nooit wie er meeleest
ben vannacht druk met slapen, dus wees maar niet bangquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Troel het volgende:
Ow en o wee als je nu vannacht langs komt om door de ramen te klimmen hoorZal ze wel dicht doen voor de zekerheid, je weet nooit wie er meeleest
quote:
Bazigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Speciaal voor Justin uit Tukker z'n oude doosch:
Dit vraagt om een vergelijkend warenonderzoek!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg San, zijn die tieten een beetje vergelijkbaar met de jouwe?
Ik had ook nog wel gereageerd toentertijd op een huisje aan de Wiedenbroeksingel, maar daar ben ik toen uitgeloot. Achteraf gezien maar goed ook, want dat is zo'n rijtje huisjes met enkel familie van elkaar, daar wil je als buitenstaander niet tussen zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben vannacht druk met slapen, dus wees maar niet bang
[..]
what the fuck, met de hele familie naast elkaar wonenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had ook nog wel gereageerd toentertijd op een huisje aan de Wiedenbroeksingel, maar daar ben ik toen uitgeloot. Achteraf gezien maar goed ook, want dat is zo'n rijtje huisjes met enkel familie van elkaar, daar wil je als buitenstaander niet tussen zitten
En ik zit hier heerlijk!
Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg San, zijn die tieten een beetje vergelijkbaar met de jouwe?
Heel handig tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
what the fuck, met de hele familie naast elkaar wonen
Deze man snapt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien gifje maken, om te kunnen vergelijken?
Lijkt me niet nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien gifje maken, om te kunnen vergelijken?
Welnee joh, die van jou zien er anders uitquote:
The horror.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
what the fuck, met de hele familie naast elkaar wonen
Groter jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welnee joh, die van jou zien er anders uit
Hoiquote:
Ik krijg zin om weer om pics te zeuren, dus bij dezequote:
Net als de vorige keer verwijs ik je naar mn Facebook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg zin om weer om pics te zeuren, dus bij deze
Maar daar staan geen kinky foto's van jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Net als de vorige keer verwijs ik je naar mn Facebook.
Ja, die dingen zitten constant in de weg en als je gaat rennen doen ze pijnquote:
Doe ons even bewijs dat je een nice rack hebt. Alles onder C zit niet in de weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die dingen zitten constant in de weg en als je gaat rennen doen ze pijn
Goede BH aanschaffen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die dingen zitten constant in de weg en als je gaat rennen doen ze pijn
Ja, maar zelfs dan. En om nou de hele dag in een sportbh te gaan lopen omdat je een keer achter je kind aan moet hollen vind ik ook zo watquote:
Rack.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe ons even bewijs dat je een nice rack hebt. Alles onder C zit niet in de weg.
en dat ze in de weg zitten, tsja... dat hebben alle vrouwen soms wel denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan. En om nou de hele dag in een sportbh te gaan lopen omdat je een keer achter je kind aan moet hollen vind ik ook zo wat
Ik volg je humor nietquote:
Ach, zolang ik ze niet drie keer hoef dubbel te vouwen om ze op hun plek te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat ze in de weg zitten, tsja... dat hebben alle vrouwen soms wel denk ik
toch?
Niet als je plat bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat ze in de weg zitten, tsja... dat hebben alle vrouwen soms wel denk ik
toch?
dan moet je grotere BH kopen gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, zolang ik ze niet drie keer hoef dubbel te vouwen om ze op hun plek te krijgen
Ik heb niets te klagen verder hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet je grotere BH kopen gok ik
Ja, want dan ben je in totaal 6 keer bezig hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die 2 keer is elke keer wel weer te doen, 3 keer is te gek
you tell mequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want dan ben je in totaal 6 keer bezig heNu maar een keer of vier
![]()
Waar GAAAAAT het over![]()
hey Davidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |