Haha, dat moet jij zeggen met al dekensquote:
Het gaat nog verder, met steeds dc in volgende chains, dus daar heb ik niet veel aan qua uittellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze het zinnetje "chain 10" is vergeten
Jouw creaties zijn een stuk bewerkelijkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:52 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Haha, dat moet jij zeggen met al dekens
zou 't nog kunnen zijn dat je een UK patroon hebt, waarbij dc staat voor vasten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:47 schreef Bijou het volgende:
Snapt iemand het begin van dit patroon (het moet een bal worden uiteindelijk, maar ik heb het idee dat ik een eerste handeling mis?)
Into 2nd ch from hook work 1dc, 1dc into each of next 9 ch.
Ik begrijp dat ik dus meerdere stokjes moet maken, maar dan moet ik toch eerst een ketting maken? Daar staat niets over, of is het iets voor de hand liggends wat ik niet weet?
Wat er wel bij staat als algemeen:
Tension for this design:
5 ridged dc and 3 rows to lin over patt worked on no 4 hook
Ik snap het niet
He wat doen die engelstaligen lastig allemaal... Geen idee, ik zie nog geen typisch UK of VS steken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:07 schreef trui het volgende:
[..]
zou 't nog kunnen zijn dat je een UK patroon hebt, waarbij dc staat voor vasten?
Volgens mij kan het met alles, zelfs acryl, maar wel even de juiste oven temperatuur googelen voordat je alles in de fik steektquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:43 schreef CREADO het volgende:
Angelof wat super gaaf dat haaaar ga ik zeker proberen. Kan dat met katoen ook?
Ik denk dat het met acryl wel werkt (zoals in die link) maar met katoen niet.... De grap van acryl is dat het een beetje smelt, daarom blijft het na de oven zo in vorm, maar dat doet katoen niet.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het met alles, zelfs acryl, maar wel even de juiste oven temperatuur googelen voordat je alles in de fik steekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |