Ja! Maar niet door mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:31 schreef CREADO het volgende:
En is die taart zelf gemaakt angelof???
Dat valt volgens mij wel mee. Het zijn echt basissteken in een rondje, met nog wat naaiwerk. Veel dingen lijken moeilijker dan ze zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:07 schreef CREADO het volgende:
Moest eerst aanmelden bij Flickrhahaha zullen nog wel wat volgen...
Nice Bertha, maar wel uitdaging... ik ben nu met een giraf bezig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Waar heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef EsseEi het volgende:
coookieeeewil die ook nog eens maken, heb er garen voor liggen. Maar het materiaal houdt me tegen
Jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:44 schreef EsseEi het volgende:
Mooie tas! mooi afgewerkt!!:D
en koekiemonster is cooool is t een handpop???
Misschien onder doily? Of zoek je een hele andere stijl?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef melice het volgende:
Ik heb een haakopdrachtje gekregen; namelijk een rond kleedje ter grote van ongeveer een dienblad. Hier wil ze dan kaarsen opzetten voor op een tafeltje. Nou wil ik zoiets opzoeken op ravelry, maar ik weet niet onder wel trefwoord ik het moet zoeken? Iemand een idee? Het moet zeg maar een grotere onderzetter worden
of 'coaster'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef melice het volgende:
Ik heb een haakopdrachtje gekregen; namelijk een rond kleedje ter grote van ongeveer een dienblad. Hier wil ze dan kaarsen opzetten voor op een tafeltje. Nou wil ik zoiets opzoeken op ravelry, maar ik weet niet onder wel trefwoord ik het moet zoeken? Iemand een idee? Het moet zeg maar een grotere onderzetter worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |