Wij allen, niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:59 schreef Gaoxing het volgende:
Jij hebt gewoon een prima plek gevonden om te wonen
Snap ik. Met mijn 1,78 was ik klein in Nederland. Hier ben ik bijna altijd de langste.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:09 schreef Gaoxing het volgende:
Het sloeg op breaky's gewenste groeispurt![]()
Bummer!quote:Fraai plaatjeWij deden vorige week ook palmbomen en strand enzo, maar dat was met ziek kind net iets minder indrukwekkend
Snel weer terug...
als ik zo naar buiten kijk naar het weer dan vraag ik me het sosms toch wel eens afquote:
en pinguins.....die zijn alleen lekker op de BBQquote:
Ik ben 1.67 en woon dus inderdaad op een goede plek. Mannen hier zijn gemiddeld ongeveer hetzelfde terwijl veel vrouwen hier maar net boven de 1.50 uitkomen. (vaak nog minder met al die hill tribes hier)quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:40 schreef Gaoxing het volgende:
Ah op zo'n manier. Naja, mijn man had het met z'n 1.96 niet echt nodig. Ik ben met m'n 1.72 tamelijk gemiddeld in NL, maar reusachtig hier. En dochter van 10 gaat me dit jaar waarschijnlijk nog wel voorbij.
Het leukste is de basketbalcoach van de kinderen. Die is 2.11Lijkt me vreselijk vermoeiend, als je hier rondloopt. Ik stoot m'n hoofd al regelmatig aan marktstalletjes, e.d.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:59 schreef devzero het volgende:
Palmbomen, zijn zo overrated(heb er 2 in mijn tuin)
Het is voor een baan bij de Britse regering. De ambassade zegt niet meer te bellen totdat ze mij bellen.. Ik zal ze elke dag bellen om te kijken hoe het er voor staat..quote:"Meneer bel over 5 minuten maar terug want dan is de paspoort afdeling open.. het is nu 13:57.."
Mijn god het lijken wel Duitsers! Ik heb m'n paspoort nodig voor een SC (security clearance) en ze accepteren m'n ID-kaart niet..
Hoe kom je aan je geboortecertificaat en hoe lang duurt dat?
Oh, ik kom als mosterd na de maaltijd langs, maar nog even over het geboorte-uittreksel: aangezien je het toch voor de zekerheid laat komen (las ik in TRV), vraag dan ook meteen een internationale, dan hoef je het ook niet te laten vertalen, mocht je 'm serieus nodig hebben. (Voor de internationale nemen ze dan gewoon een vel met alle vermeldingen standaard in Nederlands, Engels, Frans en Duits (als ik me niet vergis).quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Individual het volgende:
De ambassade belde net en ik krijg met hoge uitzondering snel mijn nieuwe paspoort. Zo kan ik de bureaucraten van de ambassade goed waarderen.(en wordt er hopelijk zelf ook snel een)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |