quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:
Opgever, doe er dan iig Willem II spelers in ipv VVV. Een beetje trots mag toch wel? (Daarbij heeft VVV sowieso een kutprogramma)quote:
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Sowieso satequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Ik zet in op terugkeer van Puy de Domequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.
ligt er aan of je van spons houdtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet in op terugkeer van Puy de Dome
Nee, is gewoon asfaltweg. Maar was heel lang gesloten omdat ze een toeristentreintje naar de top hebben gemaakt. Die is nu al weer een tijdje af. Laatste beklimming was in de jaren tachtig volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijn
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.quote:
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.quote:
quote:Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Iig beter dan cheryl, die jesse jquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.
[..]
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.
Oh ja ik heb mijn facsinerende nieuwsbericht van de dag nog niet gepost
Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Foto: Wenn
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Ok ok... voor jou danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig beter dan cheryl, die jesse j
quote:Cheryl Cole hield liefje maanden verborgen
LONDEN - Het is pas net bekend geworden dat Cheryl Cole een nieuwe man aan haar zijde heeft, maar zo pril als het leek, is het niet.
Het magazine Now schrijft dat de zangeres en danser Tre Holloway al langer een setje zijn. Vier maanden, om precies te zijn.
De afgelopen week werd de 29-jarige Cole meermaals gesignaleerd met Holloway, die drie jaar jonger is dan zij. Ze deden tijdens hun dates geen moeite om hun liefde voor elkaar te verbergen.
Het lijkt erop dat de artieste er nu klaar voor is om de wereld te laten zien dat zij weer gelukkig is in de liefde. Ze scheidde in 2010 van voetballer Ashley Cole, die haar meerdere keren had bedrogen.
Volgens Now danste Tre in oktober 2010 al bij Cole en zijn ze sinds april van dit jaar samen.
Hij zou eind juni ook bij het verjaardagsfeestje van de Britse in Las Vegas zijn geweest, maar Cole zou hem bewust niet op de foto's hebben gezet die ze op Twitter plaatste. Ook zou haar moeder niet van de nieuwe romance hebben geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |