quote:
Nee. Dan ben ik vrijquote:
Post #77quote:
Heineken en lekker bier?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een bedrijf met een maatschappelijk thema wat het product of de dienst tegenspreekt? Zoals shell met z'n eco gebeuren of de mac met het gezond eten gebeuren. Ik ben inspiratieloos.
Frisdranken met hun Light/Zeroquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een bedrijf met een maatschappelijk thema wat het product of de dienst tegenspreekt? Zoals shell met z'n eco gebeuren of de mac met het gezond eten gebeuren. Ik ben inspiratieloos.
Was er niet eenofandere stichting die geld inzamelde voor afrika, en aandelen had in clustermijnen oid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
Nee, het moet meer tegenspreken.
Heineken die een rehab heeft voor alcoholisten bijvoorbeeld.
Een bont bedrijf dat wel een goed doel voor dieren heeft.
In het bankleven zijn nog wel wat dingen te vinden denk ik ja.
Dat kloptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was er niet eenofandere stichting die geld inzamelde voor afrika, en aandelen had in clustermijnen oid?
Ik ben even de naam van die organisatie kwijt maar het klopt ze hadden aandelen in een bedrijf dat onder andere clustermijnen fabriceerden.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik ben even de naam van die organisatie kwijt maar het klopt ze hadden aandelen in een bedrijf dat onder andere clustermijnen fabriceerden.
De ironie idd. Maar welk bedrijf was dat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn geheugen heeft me niet in de steek gelaten.
Wel echt hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |