Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
Je zou een cursus kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Dus goedemorgen en succes vandaag, ik denk dat ik geen klant normaal te woord kan staan.
wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschapjes gedaan
Straks stukkie wandelen in het bos
Vakantiebaantje in een snackbar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Oeh leuk werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
krokettenbakkertquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vakantiebaantje in een snackbar!openen, alles aanzetten, bijvullen, schoonmaken en sluiten.
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij houd ze meer van frikandellen
Waarom nietquote:
Wist ik welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik mag hier alles pakken wat ik wil, maar ik neem indd alleen maar frikandel speciaal en een kaassoufle soms.
Je weet de datum nog niet eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Jja fijn, dan moet ik op die meet ook al werken!
Wij houden wel persoonlijke meetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
ik ooohoook.. tot 8 uur vanaf 09.30 dus kan alleen in het weekend en dan zijn ze alweer wegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht vandaag ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |