Ikke leren kokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meet waarbij tamashii kookt
Die kun je niet normaal etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef GSbrder het volgende:
+ taart als toetje.
Of Bossche Bollen.
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smerenquote:
Dat zeg ik, niet normaal etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smeren
mes in het midden en afhappen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg een Bossche Bol vrij netjes op.
Vorkje, punt eruit snijden en naar binnen schuiven.
Het vorkje is optioneel trouwens.
Dat wordt wel een troep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mes in het midden en afhappen?
Dat zogenaamde snijden lukt me nooit, dus gewoon deze optie:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg een Bossche Bol vrij netjes op.
Vorkje, punt eruit snijden en naar binnen schuiven.
Het vorkje is optioneel trouwens.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mes in het midden en afhappen?
Oe, dan kan ik heel erostisch je smoel aflikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt wel heel sexy je hele smoel eronder smeren
ik zie gelijk zo een grote natte vieze tong voor me met slijmslierten tussen jouw tong en mijn gezichtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe, dan kan ik heel erostisch je smoel aflikken.
Vergeet het wild in de rondte zwaaien van mijn tong niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie gelijk zo een grote natte vieze tong voor me met slijmslierten tussen jouw tong en mijn gezicht
Aapies kijken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen gaan we naar de dierentuin!
Nice! Kom je weer hier langs denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen gaan we naar de dierentuin!
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Meet waarbij tamashii kookt
Ik denk hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Kom je weer hier langs denk ik
Je moest eens weten hoeveel we heen en weer rijden. We zien graag wat van de omgeving ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijven wel aan het heen-en-weer rijden jullie
Dat weet ik inderdaad niet. En heb je gelijk in, hele dag binnen zitten kan je thuis ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel we heen en weer rijden. We zien graag wat van de omgeving ook
ja nou dat dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niet. En heb je gelijk in, hele dag binnen zitten kan je thuis ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |