SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
Ze komt dus uit Volendamquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze nou een garnaal in d'r handen?
waar zie jij een nek? zie er geenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ze nou een garnaal in d'r handen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:...dit is een opname, omdat de jongens van de arbeidsinspectie niet na 23 uur mogen optreden. Daardoor kan ik de resultaten niet meer meenemen in de uitzending.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Huhquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
de extra info beviel minder, dat was alleen paul
morgen weer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Tweede Scherm is al klaar, redactie is zuipen.
quote:Alle stellingen en de uitslagen zijn vanaf morgen terug te lezen op de website van KvdB ; kijk onder 'Nieuws uit KvdB'. De uitkomsten van de eerdere uitzendingen zijn daar al te vinden. Kijk ook naar de vermakelijke extra interviews met de gasten in 'Makkelijk praten achteraf'.
allemaal homos inderdaad, ik ben boosquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
Pure interessantdoenderij dit, ik erger me kapot.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon tot je 18e naar school en niet zeiklen
Heb ik die?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, jouw wikipedia pagina.
homo onderonsjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Kees de Jager morgen, dat wordt geweldig
Samenvatting?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Munchausen by proxy was het trouwens http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchhausen_by_proxy
ziek wijf
Veel Griekenland grappen morgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Kees de Jager morgen, dat wordt geweldig
Dat is wel ziek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ze haar kinderen ziek maakt om zelf aandacht te krijgen.
HIJ STAAT ER WEL BIJ IK GA HEM NU KIJKENquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen werkt niet met amateurs.
En dat allemaal omdat beide(!) zonen zulke superspeciale kinderen zijn, ga toch weg man. Ook al is er geen school te vinden, dan zet je ze toch op een normale school en laat je ze lekker keihard falen. Dan hebben ze iig een normaal sociaal leven en ritme. En ga me niet vertellen dat dat niet kan want dat geloof ik gewoon niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Buitendam het volgende:
Anderhalf jaar thuis zitten omdat niemand wat voor je kan betekenen omdat je anders bent dan het bedoelde plaatje. Ik zou me ook richten om heel de dag mijn hobby te kunnen doen. Pleurt allemaal maar eind op.
Je weet dat dat een backstage vid is van voor de zomerstop he?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:55 schreef Paul het volgende:
[..]
HIJ STAAT ER WEL BIJ IK GA HEM NU KIJKEN
Dat mag jij rustig vinden. Ik geef die jongens groot gelijk. Had precies hetzelfde gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat beide(!) zonen zulke superspeciale kinderen zijn, ga toch weg man. Ook al is er geen school te vinden, dan zet je ze toch op een normale school en laat je ze lekker keihard falen. Dan hebben ze iig een normaal sociaal leven en ritme. En ga me niet vertellen dat dat niet kan want dat geloof ik gewoon niet.
Ik heb ook een jongen in de klas gehad die vmbo had moeten doen maar daar gepest werd en daarom voor een jaar bij ons (vwo) in de klas is gezet. Daarna is hij na een andere school gegaan, maar dat ging, afgezien van zijn cijfers natuurlijk, heel prima, hij heeft iig een normaal schoolkind kunnen zijn dat jaar.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon kappen met kunst en cultuur.. Niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |