SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Dream teamquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
incl bank
http://www.chuzzz.com/?id=32643
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
incl bank
http://www.chuzzz.com/?id=32643
Kom dan! eerst even toernooi potje, ik ben wel lichtelijk aangeschoten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er nog fifa doen op de x doos?
Des te beter, zeg maar als je klaar bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom dan! eerst even toernooi potje, ik ben wel lichtelijk aangeschoten.
Zoey Dechanelquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef Rijst het volgende:
Die zoey en Katy Perry lijken als 2 druppels water op elkaar:D En Joey wtffff
twitter:PolitieM twitterde op maandag 20-08-2012 om 23:47:03Er is een pedofiel opgemerkt in het spel Habbo Hotel het gerucht gaat dat hij Harigeballen325 heet. #ALARM reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:PolitieM twitterde op maandag 20-08-2012 om 23:47:03Er is een pedofiel opgemerkt in het spel Habbo Hotel het gerucht gaat dat hij Harigeballen325 heet. #ALARM reageer retweet
OMGquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Lingren. kom er maar intwitter:PolitieM twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:43:35"@pawantjjbby_: Tering hoer die ze is" Let op je woorden bondkraag marrokaan reageer retweet
Wtf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Kamikazie het volgende:
VDM, je duurt zelf lang met die speknek van je.
denk klik ff op die marielleftwquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef wieisboos het volgende:
Het is gvd een nep account[ afbeelding ]
Maak hem af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
OMG, nu tegen een 3 atb met alleen een LB, RB en LB achterin..Figueroa, Olsson en IF Boyce
daar ga je dwars doorheenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
OMG, nu tegen een 3 atb met alleen een LB, RB en LB achterin..Figueroa, Olsson en IF Boyce
Je bent gewoon echt heel slecht, vond het slecht van mezelf dat ik het zo laat pas afmaakte.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef vandermar het volgende:
WTF!!!!!!!!!!
VIEZEI VUILE KUTFLIKKER
Je bent zelf ook vrij slecht eerlijk gezegd. Ik schat mijzelf erg laag in maar dat je er zo lang over doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt heel slecht, vond het slecht van mezelf dat ik het zo laat pas afmaakte.
Hi hiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent zelf ook vrij slecht eerlijk gezegd. Ik schat mijzelf erg laag in maar dat je er zo lang over doet.
FUquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hi hi
Was maar een grapje he
Leuke wedstrijd wel ...
5-0quote:
die Bannaan is echt manne chillquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5-0![]()
Delph - Jerome
Delfouneso
Ryo - Bannan - Cleverley - Ox
Olsson - IF Boyte - Figeroa
IF Mignolet
En alleen maar LB+Y terwijl het sneeuwde, dus iedere bal van hem schoot door en was voor mijn keeper
Ik heb hem gestuurd that he wasn't baking a peppernut of itquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die Bannaan is echt manne chill
hahaha often so laughedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem gestuurd that he wasn't baking a peppernut of it
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
Hoe zien die FUT 13 kaartjes eruit dan? Geen zin om 13 paginas door te spitten van 2 topics...
Subo ipv Ivano?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:34 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gudelj gevonden in formatie
Is maar 1 speler hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Subo vond ik maar matig. En ik heb dit net af, ga ik niet meteen weer veranderen
Ibrahimovicquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
Nieuw team, team met Hazard en Tadictering, 0,0 balans in dat team, keer op keer eruit gecounterd.
110K ongeveer voor een team!
Wie weet een leuke speler (goud) met brute longshots?
Theo Janssen.... Beter heb je niet hoewel SIF Persie in de buurt komtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
Nieuw team, team met Hazard en Tadictering, 0,0 balans in dat team, keer op keer eruit gecounterd.
Kolarov, Riise.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
Drogbaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
De Rossi, Pirloquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef vandermar het volgende:
En dan niet
Ibra, Gerrard, SIF Ben Arfa, SIF Valero, SIF Mirallas, IF Boateng, RvP
Heb beide spelers in een Serie A silver squad gehad. Coutinho was als CAM vaker trefzeker als de spitsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:41 schreef vandermar het volgende:
Coutinho of Barreto als CAM in 4-2-2-2?
Edit: Barreto kan beter schieten dus die maar
Nog lelijker is dat ze weer online gaan als ik moet werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Lelijk dat de servers vandaag 8 uur offline zijn, wou net mijn Huntelaar team proberen
Wut? Wanneer weer online?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Lelijk dat de servers vandaag 8 uur offline zijn, wou net mijn Huntelaar team proberen
H2H ook niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Net gelezen dat ze van 8-16.30 offline zijnOok de web-app doet het niet
Aardige verdediger ja. Beter dan wat er nu staat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:39 schreef Dudeweiser het volgende:
En Moisander definitief voor 3 jaar naar Ajax. Prima aankoop.
Dat is niet zo moeilijk met Daley Blind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Aardige verdediger ja. Beter dan wat er nu staat.
Prima leeftijd.quote:
Dat is fifa online 2, een andere game.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had je maar gelijk[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 00:16:23Maintenance: tmrw at 8am-12pm UK time. Online service will be down. UPDATE: FUT will be down 7am-12pm UK. Timezones: http://t.co/BBbDGA9Z reageer retweet
Dat is +8 GMT, 7 uur later dan hier dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had je maar gelijk[ afbeelding ]
Fabio is een lb geloof ik, maar is verhuurd. Buttner zal dus stand-in van Evra zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:06 schreef DutchSL het volgende:
Wie is eigenlijk de 2e linksback van ManU achter Evra (of was dat voor Buttner kwam als die nu al 2e keuze is). ?
Ja is verhuurd aan QPR.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fabio is een lb geloof ik, maar is verhuurd. Buttner zal dus stand-in van Evra zijn.
Dan maar de demo van PES 13 downloaden om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
FUT is down voor maintenance en Battlefield ook
Zo wanhopig ben ik nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan maar de demo van PES 13 downloaden om de tijd te doden
Het is nu alleen afwachten wanneer Theo vertrektquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Theo vertrekt, meteen de oudste uit de selectie.
AC was wel vet, de demo dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben bezig met Darksiders, best een tof spel voor 10 euro uit de budgetbak.
Hierna nog o.a. Deux Ex, Infamous 2 en Arkham City om te spelen tot Fifa 13 uitkomt, dus ik hoef me niet te vervelen
Leuk man. Ikke jak and daxter 1,2 en 3quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Hierna nog o.a. Deux Ex, Infamous 2 en Arkham City om te spelen tot Fifa 13 uitkomt, dus ik hoef me niet te vervelen
Ik vond Darksiders echt een zaadspel. Dramatische demo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef DutchSL het volgende:
Even kieken danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond Darksiders echt een zaadspel. Dramatische demo.
Als ie gratis was zou ik hem niet eens willen.
Beetje om je heen slaan met een veel te groot zwaard,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even kieken dan
Wat voor soort spel is het?
Als je een spel beoordeeld op zijn demo dan hoef je Fifa ook niet meer te spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik vond Darksiders echt een zaadspel. Dramatische demo.
Als ie gratis was zou ik hem niet eens willen.
Is een demo niet gemaakt zodat je kan zien wat het spel inhoudt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je een spel beoordeeld op zijn demo dan hoef je Fifa ook niet meer te spelen.
Je kan een spel geen kutspel noemen omdat je de demo niet leuk vindt. ME3 demo vond ik ook stom maar de volledige gimmaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is een demo niet gemaakt zodat je kan zien wat het spel inhoudt?
Ik vind de Fifa demo's ook altijd prima te spelen, hoor.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan een spel geen kutspel noemen omdat je de demo niet leuk vindt. ME3 demo vond ik ook stom maar de volledige gimma![]()
![]()
ME trilogie
Nee. Misschien probeer ik die ooit nog wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Heb je AC II ook gespeeld? Dat vind ik de beste.
Kut teamquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Jonnsie het volgende:
Sorry dat ik jullie discussie over demo's onderbreek..![]()
Maar zouden jullie feedback willen geven op mijn team?
Wat voor verbeteringen zouden jullie doorvoeren?
http://futhead.com/12/squad/1933419
Motaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Jonnsie het volgende:
Is die zoveel beter dan Morais dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mota
http://www.futhead.com/12/player/1769
Keirrison in de spitsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Jonnsie het volgende:
Morais nooit meegespeeld, maar Mota is een geweldenaar. Hij kan alles (behalve skillen).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Is die zoveel beter dan Morais dan?
@Rijst: Wat voor silver team gebruik jij dan?
Ik ben niet serieusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Is die zoveel beter dan Morais dan?
@Rijst: Wat voor silver team gebruik jij dan?
haha sorry, had het niet door xDquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben niet serieusIk heb geen verstand van zilvers
Ik gebruikte aldoor Eninho, omdat hij gewoon fijn speelt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Keirrison heb ik gehad, die vind ik echt slecht.
Ik zou zeggen: Eninho als je een snelle spits wilt, Jo als je een grote sterke spits wilt en Mota als je een allrounder wilt. (ik vind Mota beter dan Eninho en Keirrison, niet gespeeld met Jo).
Hij is pijlsnel, maar het afmaken ging niet zo lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Jonnsie het volgende:
Heeft één van jullie ook ervaring met Neto Berola?
Beetje vergelijkbaar met Slew en Westcarr zeg maar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is pijnsnel, maar het afmaken ging niet zo lekker.
Maarja bijna geen 1 silver waar ik mee heb gespeeld maakte echt goed af, dusja.
En bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef GuRBuH het volgende:
Nieuwe speler in FD: http://www.footballdeal.n(...)mbed/?DiscussionID=0
Mignolet denk ik, maar ik heb geen Spaanse of BPL silver keeper gehad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:39 schreef wieisboos het volgende:
Wie is beste silver keeper achter Miquel? BPL of Spaans?
[..]
Web app doet het nu al weer
Ik speel nu tegen Badr Hariquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar met Slew en Westcarr zeg maar?
Ik ken geen betere BraSilver spits dan Marlos. Hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan vast van bijna 160K, maar dat is echt een ongelovelijke beest in 4-3-3 met Maikon Leite.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Keirrison heb ik gehad, die vind ik echt slecht.
Ik zou zeggen: Eninho als je een snelle spits wilt, Jo als je een grote sterke spits wilt en Mota als je een allrounder wilt. (ik vind Mota beter dan Eninho en Keirrison, niet gespeeld met Jo).
Alleen kan ik hem sowieso niet aan Maikon Leite koppelen omdat ik 4-2-3-1 speel ;Pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik ken geen betere BraSilver spits dan Marlos. Hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan vast van bijna 160K, maar dat is echt een ongelovelijke beest in 4-3-3 met Maikon Leite.
Hij is alleen zo zeldzaam omdat die in de winterstop een transfer maakte naar de Oekrainse competitie. En nu zit hij niet meer in packs helaas.
Marcano en die Argentijnse keeper van Olympiakos.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een potje? Liefst tegen een niet al te hoog-rated team
Geen Morimotoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een potje? Liefst tegen een niet al te hoog-rated team
Ipv Miquel? Dat zou een downgrade zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Marcano en die Argentijnse keeper van Olympiakos.
Mooi team verder.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Marcano en die Argentijnse keeper van Olympiakos.
Mooi team verder.
Ik zet Miquel denk ik op rechts en dan neem ik the Ox, dan gebruik ik die twee van Olympiakosquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ipv Miquel? Dat zou een downgrade zijn.
Nee hij is gewoon slechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen MorimotoJe mag hem van mij hebben als je hem echt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |