SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Is een goeie theorie, als het niet zo was dat ik altijd redelijk de tijd neem om dingen op te bouwenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Jah, heb je wel een punt inderdaad. Maar ik denk toch dat je nu het nog kan je lichaam even moet laten wennen aan die massa van de rugzak enzo. Ik denk dat als je het nu je nog niet in dienst bent je lichaam langzaam laat wennen aan het gewicht en überhaupt het dragen van zo'n rugzak je er later tijdens je dienst wel voordeel van kan hebben zonder dat je dan elke keer een warming up moet doen.
Maar ik weet 't niet hoor, het is maar een idee. Maar ik denk dat 't wel zou kunnen werken. Lichaam is best wel dynamisch vaak en ''onthoud'' dingen voor later.
Ik heb Sine zijn training schema weleens geprobeerd te volgen maar het tijdsverschil maakten het een beetje lastig, plus ik was toen in een veel minder goeie conditie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sine Paris kan je misschien aan een goed trainingsschema helpen
quote:
quote:
Mijn naam staat in jou UIquote:
hey jouw naam is mijn afkortingquote:
sorry hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]ik moest eerst met bier, koffie, thee en water aan komen zetten voor ik hier welkom geheten werd
Correct.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]ik moest eerst met bier, koffie, thee en water aan komen zetten voor ik hier welkom geheten werd
NP hoor, ik heb mijn plaats hier inmiddels wel leren kennenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hey jouw naam is mijn afkorting
[..]
sorry he
Ok. Dan doe je het kennelijk wel goed al qua opbouw. Maar je zei toch dat het na een tijdje wegging?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef m.k het volgende:
Is een goeie theorie, als het niet zo was dat ik altijd redelijk de tijd neem om dingen op te bouwen
Gelukkig maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
NP hoor, ik heb mijn plaats hier inmiddels wel leren kennen
jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok. Dan doe je het kennelijk wel goed al qua opbouw. Maar je zei toch dat het na een tijdje wegging?
Zou het dan toch niet helpen om je spieren voordat je begint even wat warm te maken door een beetje te springen, of wat kniebuigingen te doen of gewoon een stukje te lopen van te voren?quote:
Voor Cobra:quote:
quote:
Ach, hij komt er wel doorheen denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]alleen C4 moet het de komende paar uurtjes met koffie doen
Komt goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, hij komt er wel doorheen denk ik.
Een gefaalde poging om meer vrouwelijk schoon hiernaartoe te trekken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef -Amber- het volgende:
Nog iets gebeurt hier dat ik zou moeten weten?
Vertel, door wie, welk vrouwelijk schoon, waneer, etc ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een gefaalde poging om meer vrouwelijk schoon hiernaartoe te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |