Ha EllaNquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef EllaN het volgende:
Goede dinsdag iedereen. Wat staat er deze week allemaal op de planning?
Lang haar en baard ftw!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja als men vroeger sommige dienstplichtigen in NLD zag zou men haast denken dat ze RangerSEALDelta soldaten waren in deep cover
Bier drinken, vissen, strand, hangen etc.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef EllaN het volgende:
Hallo EllaNquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef EllaN het volgende:
Goed bezig. Eerste keer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ha EllaN.
Deze week op de planning: donderdag auto theorie halen. Bij jou?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:15 schreef EllaN het volgende:
Vind jij dit ook zo een héérlijk nummer?quote:
Vind er eigelijk weinig aan. Dit vind ik een leuker nummer, en kan men ook nog eens goed op dansen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vind jij dit ook zo een héérlijk nummer?
Dan vond ik dit toch een leuker nummerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Vind er eigelijk weinig aan. Dit vind ik een leuker nummer, en kan men ook nog eens goed op dansen.
Dat soort muziek is niet bepaald mijn stijlquote:
Dit beter dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat soort muziek is niet bepaald mijn stijl
WTFquote:
Dit soort troep "funk"was en is nog steeds zo populair in Brazilië.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat zsoort music is erg populair in South Africa. Zeker de Tshetsha Boys hoort men er veel.
je hoeft er niet op te klikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zie weer veelsteveel youtube links voorbij komen.
Ja in Brazilië (en elders in South America) hoef je niet te kunnen zingen, als je maar een dikke kont en grote titen hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit soort troep "funk"was en is nog steeds zo populair in Brazilië.
De enige waar ik op geklikt heb was die van Full Metal Jacket, want toffe film.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
je hoeft er niet op te klikken
Ik zag tijdens m'n KPL's opleiding foto's hangen van de opleidingen diep uit de jaren 80, zag ik m'n sergeanten en majoors terug met lang haar en snorren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |