Dat is het ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
uit 2008? Ziet eruit als een enorme B-film, met alleen maar nobody-acteurs..
Die film.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar is ook wel wat voor te zeggen.
Laatst zag ik Wargames weer eens een keer trouwens, dat was ook behoorlijk tof. Vooral voor die tijd, 1983. Mooi hoe 'supercomputers' toen werden vormgegeven, met digi-stemmen en heel veel knipperlampjes..
Straight-to-dvd mormel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaadLaatst overigens (onverwachts) het vervolg daarvan gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0865957/
Maar vond hem niet zo goed als het origineel.
Klopt, had Xmen (die laatste) ook op 1080p gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vaak is die een of twee dagen later beschikbaar.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Straight-to-dvd mormel waarschijnlijk.
Vind het tegenwoordig wel tof films uit die tijd te zien, om te kijken hoe ze toen films maakten.quote:
Ik ook, ik kan erg genieten van een oudere film waar met creatieve oplossingen iets moois werd neergezet in plaats van wat knip en plakwerk met CGI.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind het tegenwoordig wel tof films uit die tijd te zien, om te kijken hoe ze toen films maakten.
Je koopt wel vaker van die troep? Ik kijk nooit in die bak.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:46 schreef BobbyB het volgende:
Dat is het ook welkwam uit de 5 euro bak bij de FRS
Ik vind vooral bij oudere films dat ze met poppen werkten e.d. altijd tof ipv dat nu alles geanimeerd isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan erg genieten van een oudere film waar met creatieve oplossingen iets moois werd neergezet in plaats van wat knip en plakwerk met CGI.
Klopt, zat gisteren nog te bedenken bij Total Recall (immens CGI-spektakel) dat dat totaal niet meer opzienbarend is eigenlijk. Het grensnut van CGI is zo'n beetje nihil geworden, lijkt het. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ook, ik kan erg genieten van een oudere film waar met creatieve oplossingen iets moois werd neergezet in plaats van wat knip en plakwerk met CGI.
Die mechanische haai van Jawsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind vooral bij oudere films dat ze met poppen werkten e.d. altijd tof ipv dat nu alles geanimeerd is
Soms zitten er ook leuke films bij hoor. Geen pareltjes, maar wel leuke wegkijkfilms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je koopt wel vaker van die troep? Ik kijk nooit in die bak.
Ja, dat heeft wel watquote:
Of films waarbij je wil wegkijken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soms zitten er ook leuke films bij hoor. Geen pareltjes, maar wel leuke wegkijkfilms.
Eens. Sowieso kan ik de oudere films wel waarderen. Vooral uit de jaren 80/90. Hebben meer charme ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gremlins!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft wel watgremlins enzo en al die beesten van 'Labyrinth'
Laatst nog Neverending Story gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heeft wel watgremlins enzo en al die beesten van 'Labyrinth'
Wow, vroeger zoooooo vaak gezien op vhs. Ook bij gehuildquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst nog Neverending Story gezien
The Flyquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gremlins!!Daar was ik echt fan van.
Of 'The Fly', wat een gore film vonden we dat toen, en toen ik die veel later terugzag, zag je gewoon overduidelijk dat hij een rubber pak aan had![]()
Dat is ook vet om te zien inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind vooral bij oudere films dat ze met poppen werkten e.d. altijd tof ipv dat nu alles geanimeerd is
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gremlins!!Daar was ik echt fan van.
Of 'The Fly', wat een gore film vonden we dat toen, en toen ik die veel later terugzag, zag je gewoon overduidelijk dat hij een rubber pak aan had![]()
Ferris Bueller's Day Off. Ooit een keer op TV gezien maar het begin gemist.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of films waarbij je wil wegkijken..
Beetje wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, zat gisteren nog te bedenken bij Total Recall (immens CGI-spektakel) dat dat totaal niet meer opzienbarend is eigenlijk. Het grensnut van CGI is zo'n beetje nihil geworden, lijkt het. Jammer is dat.
Ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
kennen jullie Arachnophobia nog?begin jaren 90 film
Geweldig ook ja. Die ga ik weer een keer downloaden, dank voor deze tip.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
kennen jullie Arachnophobia nog?begin jaren 90 film
Ja zoiets, ik weet niet wat het precies is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Sowieso kan ik de oudere films wel waarderen. Vooral uit de jaren 80/90. Hebben meer charme ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |