Google AdSensequote:
Ik moet het origineel uberhaupt nog zien, maar wil die nieuwe ook wel zien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ook benieuwd naar!
Gisteravond naar Total Recall geweest. Was wel aardig, maar had me er toch meer van voorgesteld..
ja, maar dat gifje ziet niet uit als een man (wat uiteraard niet wil zeggen dat het geen man is..)quote:
Goed dat je het zegtquote:
omfg :Squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet het origineel uberhaupt nog zien, maar wil die nieuwe ook wel zien.
Exact.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat er geen bult achter schuilgaat?
dat is toch met die vrouw waar je 3 handen voor nodig hebt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ook benieuwd naar!
Gisteravond naar Total Recall geweest. Was wel aardig, maar had me er toch meer van voorgesteld..
Die komt ook voorbij ja! Verder wat meer leuke referenties aan het originele verhaal, maar in essentie is het wel een herinterpretatie van dat verhaal. Vooral gericht op de actie, terwijl in het origineel het plot meer ruimte kreeg, vond ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is toch met die vrouw waar je 3 handen voor nodig hebt?
Dat deed ik toen niet eens. DVD's kocht ik eigenlijk altijd wel. Ben pas gaan downloaden toen HD een beetje doorkwam. Maar dat was meer omdat ik geen zin had om een Bluray of HD-DVD speler te komen vooral omdat toen nog niet duidelijk was welk formaat zou blijvenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Salatrel het volgende:
ja maar toen was dat andersweet nog wel toen wij net kabelinternet kregen 100kb/s downstream en divxjes downloaden voor het leven
quote:
Echt waar? Jij hebt bij deze je privilege verspeeld om jezelf een filmfanaat te noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet het origineel uberhaupt nog zien, maar wil die nieuwe ook wel zien.
720p is voor die film echt onder de maat.quote:
Ik kon Arnie nooit zo uitstaan, dat was ook de enige reden eigenlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt waar? Jij hebt bij deze je privilege verspeeld om jezelf een filmfanaat te noemen.
Ohja die filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:33 schreef Salatrel het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0230030/
Hmmm ms wachten op 1080P danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
720p is voor die film echt onder de maat.
Jij weet nu precies hoe je mij kan bespelen hequote:
Daar is ook wel wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef BobbyB het volgende:
Ik kon Arnie nooit zo uitstaan, dat was ook de enige reden eigenlijk
Vaak is die een of twee dagen later beschikbaar.quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar is ook wel wat voor te zeggen.
Laatst zag ik Wargames weer eens een keer trouwens, dat was ook behoorlijk tof. Vooral voor die tijd, 1983. Mooi hoe 'supercomputers' toen werden vormgegeven, met digi-stemmen en heel veel knipperlampjes..
uit 2008? Ziet eruit als een enorme B-film, met alleen maar nobody-acteurs.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaadLaatst overigens (onverwachts) het vervolg daarvan gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0865957/
Maar vond hem niet zo goed als het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |