nee idd heb ze idd alleen maar bij de grotere gezien.. er staat ook nog niks van op youtube.. vrees dat iedereen te druk aan het feesten was om te filmenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er worden zowieso nooit opnamen gemaakt bij Lima of X-ray..Charlie volgens mij ook niet.
Ik zit nu The Shins te kijken op de 3voor12-site, daar staan wel een paar volledige concerten op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht trouwens dat de volledige concerten op Youtube zouden komen, niet alleen wat losse nummers. Wel jammer.
ik vind ze ook n beetje vunzig en engquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er ook één. Vanwege de warmte maar niet meegenomen inderdaad.
"SWEK" toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die vlag bedoel je? Kon er wel om lachen, nam aan dat het spottend was!
Dingen die we dit jaar niet meer willen zien op festivals: Morphsuitsquote:
VICEquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dingen die we dit jaar niet meer willen zien op festivals: Morphsuits
Wat fucking afgezaagd'Kijk ons eens leuk zijn'
dat was twee keer aftellen van tien naar nul.. je waterpistool in de lucht leegspuiten en dan elkaar schaapachtig aankijken en je afvragen wat nu de bedoeling ook alweer wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar is het water? Hier is het water!
Niet.
Eerste avond noodles met groenten en kip. Maar je moest ongeveer met de fiets van het ene stukje groente en kip naar het andere. Droge, smakeloze hap voor vier munten. Tweede avond had ik van die vietnamese loempia's, maar die smaakten ook nergens naar. Althans, als je die dingen in een kraampje in de stad haalt zijn ze veel lekkerder. Dat was goedkope fabrieksrommel. En van anderen hoorde ik dat de kip burrito's ook bepaald geen aanrader waren. Broodjes van La Place waren wel heerlijk trouwensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut? Waar heb jij gegeten dan?? Heerlijk juist![]()
Die curry kip vond ik maar waterig spul waar zonder een scheut chilisaus geen smaak aan zat. Dan was die Indonesische tent een stuk beter, daar kreeg je tenminste een lekker bord volquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hamburgers
Falafel
Curry kip van die Indiase tent
Wrap kip kerrie van die surinamer
Curry kip was vrijdag een heel stuk beter dan zondag idd. Toen was ie waterig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die curry kip vond ik maar waterig spul waar zonder een scheut chilisaus geen smaak aan zat. Dan was die Indonesische tent een stuk beter, daar kreeg je tenminste een lekker bord vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |