Yep, voor de poort op zaterdag middag. Hij mocht er zo door ....erg geinigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iemand de Deadmau5-rolstoeler nog gezien? Wat een baasje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ben benieuwd wat de invloed van gratis water is geweest op de drankomzet.
En volgens mij heb ik jou zaterdag nog gespot bij Veronica Falls met Richard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Yep, voor de poort op zaterdag middag. Hij mocht er zo door ....erg geinig
Ik denk dat ik in totaal 10 drankjes heb gehaaldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:11 schreef PiRANiA het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei:
[..]
yep, hier ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in totaal 10 drankjes heb gehaaldVan bier werd ik sneller dronken omdat ik amper kon eten en dat dronk ik sowieso pas 's nachts, en overdag dronk ik echt alleen maar water. Normaal gesproken gaat het meeste van mijn geld op aan drank, nu heb ik een vermogen besteed aan ijsjes.
Dat was inderdaad weer leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:16 schreef Partingglass het volgende:
mijn top 5
1 - Alberta Cross absoluut mijn nummer een, helaas super kort maar ik was blown away.
Inderdaad erg goed maar wel fucked up dat er opeens maar 2 uur gespeeld werd ipv 2,5.quote:4 - Wilco - Adembenemend
Inderdaad een groot WTF-moment. Wat was dát slechtquote:En de award voor het grootste WTF-moment is er voor Ramoneurs de Menhirs. Wel zeer vermakelijk.
Hudmo en bashmore?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En ik vind ook, dat er geen 2 mustgaarne-sees van me op 1 festival moeten cancellen.
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef mark_dabomb het volgende:
TT zondagnacht was ge-ni-aal. Volgens van was eric van eerdenburg er zelf ook en heb ook een hoop 3FM dj's gespot. Lekker fout tentje en in tegenstelling tot de rest van LL's best wat gewillige (mooie) dames in verhouding tot het aantal kerels.
Disclosure en Bashmore eigenlijk. HM was al tijdje bekend natuurlijk.quote:
Ik moet bekennen dat ik de 2 uur niet eens volgemaakt had en dat terwijl ik helemaal vol was dat ze een hele set konden doen op Lowlands. Het weer en de moeheid speelde me parten. Maar Wilco was zeker weer geweldig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was inderdaad weer leuk
[..]
Inderdaad erg goed maar wel fucked up dat er opeens maar 2 uur gespeeld werd ipv 2,5.
[..]
Inderdaad een groot WTF-moment. Wat was dát slecht
Ging nog even met Rozemarijn praten maar die was ook al hendig van het padje af. En die midget's en strippers waarbij je goed moest kijken of het een man of vrouw was waren zo fout en toch weer heel vet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daar
wij waren met een groep van ong 12 man, we hadden zo'n beetje het hele plateau links van de ingang in bezet
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aha, dus zowel Wilco als de Foo Fighters hebben een half uur van de set afgehaald?
Hahaha, kon er wel om lachen, zag die vlag hangen paar plekken verder dan de onze op camping 2. Vroeg me af of er een fokker voor verantwoordelijk was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal gek van. Onze 16 jarige achterburen zeiden niks anders
Mag hopen van wel jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:46 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Die vlag bedoel je? Kon er wel om lachen, nam aan dat het spottend was!
Iets met zet en/of drukfouten? Na Everlong was ik wel klaar bij de FF dus kwam mooi uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?
Woooo zo erg joh? Voor m'n gevoel stonden er ook een hoop bands in Alpha die er niet groot genoeg voor zijn.quote:
t was echt sneu, en dat in de India. zo'n band en dat had ik idd ook met de Alphaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Woooo zo erg joh? Voor m'n gevoel stonden er ook een hoop bands in Alpha die er niet groot genoeg voor zijn.
De surprise waterballonbombing vanaf de WCs na afloop bij de FF was wel geweldig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:50 schreef Faazz het volgende:
[..]
Iets met zet en/of drukfouten? Na Everlong was ik wel klaar bij de FF dus kwam mooi uit
Jup!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Mooie foto, heb jij die gemaakt?
Wat ook mooi was, al die sneue luie die gingen crowdsurfen en volop tegen die hete lampen aan kwamen en gewoon keihard op de vloer donderden als er wat te weinig mensen stonden. En dan gewoon met keiveel pijn en een vertrokken gezicht 'net doen of er niks aan de hand is'. Laat mij gvd rustig bier zuipen en feesten zonder maat 45 in mijn nek ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daar
wij waren met een groep van ong 12 man, we hadden zo'n beetje het hele plateau links van de ingang in bezet
Op alle momenten behalve de Bravo zaterdagnacht was het echt prima te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Lag het aan mij, of was het geluid dit jaar erg goed/niet te hard?
dat idee had ik ook. wel even aan moete nwennen. Mag van mij zo vlijven. Tenzij je een clubje mutsen achter je hebt staan die maar blijven praten. Maar goed paar eter verder staan is dan ook een goede opossingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Klopt, afgelopen jaren vond ik het geluid altijd echt té hard staan. Dit jaar was gewoon goed, niet te hard niet te zacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
ja was fijn! vorig jaar kon ik af en toe echt niet zonder doppen. dit jaar alleen even.in gehad in de bravoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Dat was werelds, ja. Nog veel langer opgerekt dan op de plaat. En weg waren al die dagjesmensen die dachten dat ze een Nirvanakloon zouden krijgen.quote:
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Over het algemeen erg goed, ja. Black Keys gezien vanaf de heuvel en dat klonk loepzuiver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.
http://www.o2academybirmi(...)4/propaganda-tickets
Leuke muziek in 3 zalen, goedkoop bier 1.5 pond voor een pint, veel engelse slettebakken die erbij lopen waar je je over blijft verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |