SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Moeten we nu buigen voor je?quote:
Hmm, dan moet ik oppassen.quote:
Ik als alleenheerser weiger dat en mag dat dus ookquote:
Dan breek je doormidden?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Adellijk
Sterk of dapper met de speer of heerser met de speer
De machtige van de woonplaats, van hoge afkomst
De wilskrachtige beschermer
Al mij namen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kally mag best krom gaan staan hoor
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kally mag best krom gaan staan hoor
Je weet nooit met die mallerd!quote:
Oh jijquote:
Er is iets gebeurt met hem op vakantiequote:
Ik gooi de ramen even open. Het is opeens koel hierquote:
Ik Jill, ik dacht al, wat heeft dat kreng ermee te maken?quote:
Het heeft me volgens mij wel goed gedaaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is iets gebeurt met hem op vakantie
Ik maak voortaan wel een buigingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar adellijk klopt, dat zie je wel aan mijn 3 andere namen
Goed toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het heeft me volgens mij wel goed gedaaan.
Ik had die foto met uil in een lijstje gedaan en net meegenomen naar mijn Casemanager (mijn eerste aanspreekpunt binnen mijn "behandeling") en woonbegeleidster en die vonden de foto beiden
Omg, ga naar de Hema. Mens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Op FB iemand, weet iemand een goede taartenmaker, ik wil er 1 met 3 lagen voor mijn prinsesje die 1 jaar wordt .......
Hoeveel lagen zou ze krijgen als ze gaat trouwen dan?quote:
De volle laag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoeveel lagen zou ze krijgen als ze gaat trouwen dan?
94quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaat niet trouwen, die groeit zo verwend op dat er geen druiloor mee in zee wil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Monster Bridequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat niet trouwen, die groeit zo verwend op dat er geen druiloor mee in zee wil.
Voor een kind van 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Kally het volgende:
Op FB iemand, weet iemand een goede taartenmaker, ik wil er 1 met 3 lagen voor mijn prinsesje die 1 jaar wordt .......
JAAAAA DAT HEB IK GEZIENquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor een kind van 1![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren van een jaar of zo geleden. Een of ander TV programma op BNN een of andere jonge meid met een hond die alles voor haar was. De hond heette Pareltje,![]()
![]()
En die werd echt ongelooflijke verwend met prinsessenkleren en al. (ja een hond, je leest het goed). En er was ook gewoon een verjaardagsfeestje met allemaal andere honden inclussief taart.
Je mag een hond best kleren aangeven, maar dit ging echt te ver..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |