SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
Warmt je spieren al op. Je ruikt het toch niet of nauwelijks.quote:
Dit. Heerlijke plaktroep.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Warmt je spieren al op. Je ruikt het toch niet of nauwelijks.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Warmt je spieren al op. Je ruikt het toch niet of nauwelijks.
Ik heb dat bij mij thuis nog eens een zomer lang geproduceerd. Gewoon in de tuin, beetje kweken, en dan kwamen ze eens per twee weken de opbrengst ophalen om naar de verwerkingsfabriek te gaan. Verdiende best lekker eigenlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt goddelijk spul. Op natuurlijke basis geloof ik.
quote:
Haha dat is echt baas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mij thuis nog eens een zomer lang geproduceerd. Gewoon in de tuin, beetje kweken, en dan kwamen ze eens per twee weken de opbrengst ophalen om naar de verwerkingsfabriek te gaan. Verdiende best lekker eigenlijk.![]()
Als er batterijen in zitten komt er ook niet meer uit dan een debiel dansje meestalquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Johnbon het volgende:
Die Pienaar is tot nu toe ook nog niet aan
omdat ea vi niet serieus neemtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zeggen bij VI altijd dat Douglas snel is maar waarom heeft hij bij FUT dan zo weinig pace?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mij thuis nog eens een zomer lang geproduceerd. Gewoon in de tuin, beetje kweken, en dan kwamen ze eens per twee weken de opbrengst ophalen om naar de verwerkingsfabriek te gaan. Verdiende best lekker eigenlijk.![]()
quote:
69,54kquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit kosten in Fut
Cech
Bosingwa Luiz Terry Cole
Essien Ramires
Sturridge Drogba Mata (helaas 7 dus misschien Marin?)
Lukaku
?
Joo dankje man! (quote:
85k ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel zou dit kosten in Fut
Cech
Bosingwa Luiz Terry Cole
Essien Ramires
Sturridge Drogba Mata (helaas 7 dus misschien Marin?)
Lukaku
?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kijk zelf gewoon, luie draak.
maar fut is leuker hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Compleet Chelsea team maken in FUT..dat is lekker nutteloos..ga dan gewoon H2H spelen
Neequote:
Ja, LM op CAM kan max 7 krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maar fut is leuker haha
Heeft mata dan nog 7 chem eigenlijk? hij heeft allemaal dubbele links.. (als ik hem op CAM zet?)
Ja heeft altijd 7 chem dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maar fut is leuker haha
Heeft mata dan nog 7 chem eigenlijk? hij heeft allemaal dubbele links.. (als ik hem op CAM zet?)
Ahh shitquote:
Kanu en Vanderleiquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest een GK uit de Ligo do Brasil hebben om Manoel 9 chem te geven.Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Team is al aardig verbeterd. Zit bijna op z'n best mogelijke denk ik. (Op verdere IF's na dan.) Straks Cicinho nog even halen.
Mata en Hazard supersubs. Je kan ook Oscar pakkenquote:
De BBVA Coutinho CF zetten, maar of dat nou een verbetering is...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Jonnsie het volgende:
@ Lindgren:
Dit team gebruik ik op dit moment.
http://futhead.com/12/squad/1933419
Nog tips voor verbeteringen?
En misschien een suggestie hoe ik Vela hier nog bij in kan krijgen, zonder dat ik chemistry verlies?
En zieke reflexen. Hij heeft ook echt van die uitschuifbenen..al die lage schoten van dichtbij heeft hijquote:
Ik zou het omdraaien ivm longshots van cdm's, en dan kan ook Indio naar binnen draaien, ik neem aan dat je niet op Marlos gaat crossenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest een GK uit de Ligo do Brasil hebben om Manoel 9 chem te geven.Ik ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Team is al aardig verbeterd. Zit bijna op z'n best mogelijke denk ik. (Op verdere IF's na dan.) Straks Cicinho nog even halen.
Nee maar Marin zou ook wel baas zijn tochquote:
Niet echt lijkt mij, ik kan Marlos ook verplaatsen naar CAM en dan Indio wissel, wat jij Italiaans heb met El Shaarawy, dan BBVA/BPL van maken? Maar wie ga ik dan gebruiken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De BBVA Coutinho CF zetten, maar of dat nou een verbetering is...
In FUT kun je beter pace abusen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Compleet Chelsea team maken in FUT..dat is lekker nutteloos..ga dan gewoon H2H spelen
Met drogbaquote:
Dat gaat hem niet worden..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef Tim86 het volgende:
Tijd om de centjes op 2 of meer goals te zetten..kansenfestival
Hoe is dat zo gekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb net zo als GJE een zwak voor Chelsea..
Precies wat ik heb gedaan. Van Rossem inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga eerst De Slimste Mens kijken (met Maarten van Rossem_O_) en daarna VI. Het begin van VI kijk ik daarna wel weer terug
Weet ik niet, ik heb ook een zwak voor Man utd, en vind Barcelona het beste voetbal spelen.quote:
Ik ben fan van Arsenal en Spurs!quote:
Barcelonaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ook een zwak voor Man utd, en vind Barcelona het beste voetbal spelen.
Voor de rest boeien buitenlandse clubs mij echt niet, op die 3 na.
Chelsea, uhh dat zou ik eigenlijk echt niet weten, heb ook al een paar jaar op rij een shirt van hun, volgens mij omdat ik Drogba echt een held vond (vind) en toen ben ik Chelsea gaan volgen enzo
Man utd weet ik ook niet..
Barcelona speelt het beste voetbal.
Neem wel smegma mee, ga je nodig hebben met zoveel mannen en spierpijn!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga dit jaar waarschijnlijk nog naar of Man utd of Barcelona met vriend van mij, en dan onze vaders
Altijd als ik dat hakje zie, heb ik spetters in de broek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef DutchSL het volgende:
Chelsea is ook mijn favoriete Engelse club, maar dat was nog van voordat het Chelski werd.
Gianfranco Zola
Saaiquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
BarcelonaSaai voetbal dat ze spelen
Ik kom er eindelijk vooruit en meteen joinen er nog een paarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige Geezer was
Geezer? Sinds wanneer noemen ze Chelsea fans zo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo noemt Luiz hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geezer? Sinds wanneer noemen ze Chelsea fans zo?
Dan ben je toch spontaan geen Chelsea fan meer als je ziet hoe ze hem verneukt hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kom er eindelijk vooruit en meteen joinen er nog een paar
Oja nog een reden waarom ik Chelsea fan ben : Alex.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:geezer
In the U.K.: A guy, a bloke, a person in general. The British equivalent of the American slang word "dude".
In the U.S.: An old man, particularly one who is either cranky or eccentric. Rather derogatory term.
Ze tikken rond op het middenveld meer niet. Daarom verloren ze ook van Chelsea. Verder zijn het een stel vieze acteursquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Saai?
hoe kan je dat saai vinden man, ze kunnen ieder team wegtikken, en ik kan alleen al genieten als Messi weer wat mensen dolt, of als iniesta of Xavi een zieke paas geeft.
Nu doe je alsof het erg isquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kom er eindelijk vooruit en meteen joinen er nog een paar
Oja nog een reden waarom ik Chelsea fan ben : Alex.
Een geezer dat is toch een oud pervers mannetje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geezer? Sinds wanneer noemen ze Chelsea fans zo?
Nee, een geezer is gewoon een Engels woord..soort slangquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo noemt Luiz het
Google maar eens
Slaat nergens op wat je nu zegt he ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo noemt Luiz het
Google maar eens
Een harde pot is veel leuker om te zien dan dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Saai?
hoe kan je dat saai vinden man, ze kunnen ieder team wegtikken, en ik kan alleen al genieten als Messi weer wat mensen dolt, of als iniesta of Xavi een zieke paas geeft.
Jawel hoor! Gewoon bazen daar bij Chelsea, jammer dat Drogba weg isquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je toch spontaan geen Chelsea fan meer als je ziet hoe ze hem verneukt hebben
ieder zijn mening, ik vind het mooi voetbal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
XZ
[..]
Ze tikken rond op het middenveld meer niet. Daarom verloren ze ook van Chelsea. Verder zijn het een stel vieze acteurs![]()
Lukaku is volgens mij verhuurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel hoor! Gewoon bazen daar bij Chelsea, jammer dat Drogba weg isLukaku komt er nu aan, weer een baas
Ja dat weet ik ook wel, grapjas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu doe je alsof het erg is![]()
Alex is al naar PSG hè
Goetsoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku is volgens mij verhuurd
daar geil ik ook wel op ja, vies hard het duel in gaan (chelsea kan ditquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Een harde pot is veel leuker om te zien dan dat.
Ja, maar komt er aan (2 jaar ofzo)quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukaku is volgens mij verhuurd
Nou, hier moet ik toch wel inspringenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
daar geil ik ook wel op ja, vies hard het duel in gaan (chelsea kan dit) maar dat tikkie takkie van Barca is ook briljant.
Achterin kunnen ze het hard spelen, met Terry, Luiz, Cahill (quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, hier moet ik toch wel inspringen
Vies hard het duel aangaan valt wel mee, Drogba beukte overal wel langs ja, maar vooral gewoon counteren en op de pace doet Chelsea het
Schaam je vooral niet voor je eerder gemaakte fouten en oreer lekker door!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou, hier moet ik toch wel inspringen
Vies hard het duel aangaan valt wel mee, Drogba beukte overal wel langs ja, maar vooral gewoon counteren en op de pace doet Chelsea het
Real madridquote:
Ahja, zijn echt no mercy achterin jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Achterin kunnen ze het hard spelen, met Terry, Luiz, Cahill () etc.
Ze knokken ervoor, en dat mag ik wel.
Ja, Ajax is ook kampioen, ben jij nu ook voor Ajax?quote:
Jij kijkt nooit Chelsea man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb echt niets met Spaans voetbal, teveel divers.
Engels voetbal is gewoon lekker hossen om de bal
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit Chelsea man.
Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, Ajax is ook kampioen, ben jij nu ook voor Ajax?
klopt, zo speel ik ook dus dat mag ik wel, verder beukende spitsen vind ik baas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ahja, zijn echt no mercy achterin ja
Ja, en daarop antwoord ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee
Jij zegt Real Madrid en ik geef aan dat ze kampioen zijn.
quote:
stamford tochquote:
Stamford Bridge jaquote:
Want Barcelona en Chelsea spelen mooi voetbalquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, en daarop antwoord ik.
Kampioen boeit me niet zoveel, al hoewel bij PSV wel. Ik wil met plezier naar de teams kijken, met meer plezier dan naar andere.
Dat heb ik eigenlijk alleen bij Barca/Chelsea/Man utd!
sowiesoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij deed 'ie dat bewust.
Ah okequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij deed 'ie dat bewust.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Hij doelde op
http://www.stanford.edu/
Daar is de sfeer vrij goed. Mooi weer enzo he.
Ik zeg nergens mooi voetbal?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Want Barcelona en Chelsea spelen mooi voetbal. Ik kan van voetbal genieten als er veel kansen worden gecreëerd. En dat is niet bij deze clubs.
Nu weten we het welquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
6 goals van Morais bij een 7-2 winst.wat een koning. Ongelofelijk. Als je eenmaal aan die jongen gewend bent.
![]()
![]()
De enige die on topic postquote:
Dat over Chelsea en dergelijke is ook ontopicquote:
Je geeft aan dat je met plezier naar teams wilt kijken?? en nu ga je spelers noemen. Verder als je van rammen etc houdt dan sta je eerder voor Sunderland ofso. Of elk ander BPL team behalve Arsenal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens mooi voetbal?
Ik vind het mooi om te zien hoe messi Iniesta en Xavi spelen, en nu ook Alba als hij doorgaat (en Fabregas natuurlijk).
Chelsea is een heel ander soort voetbal en dat vind ik ook mooi. Lekker rammen, duel in en niet bang zijn.
Man united is gewoon een goed team
Ik wil ze gelijk prikken, ik heb kraspen vriendquote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat over Chelsea en dergelijke is ook ontopic
Nee. Niet dat het erg is, maar het is niet ontopic.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat over Chelsea en dergelijke is ook ontopic
Komt vast door het smegma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Maar mensjes, mijn spierpijn is bijna over
Dat vind ik niks, daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je geeft aan dat je met plezier naar teams wilt kijken?? en nu ga je spelers noemen. Verder als je van rammen etc houdt dan sta je eerder voor Sunderland ofso. Of elk ander BPL team
Toch zou ik smegma halen, voor de volgende keerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Maar mensjes, mijn spierpijn is bijna over
Swagquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag Fifa 13 Ultimate Edition maar in de pre-order gegooid
zal het binnenkort overwegen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch zou ik smegma halen, voor de volgende keer
YOLO toggquote:
ik had spierpijn, en deze lieve mensjes hielpen mij!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is er met Marcie en smegma?
Geen idee, gewoon bij Dixons, zal wel goed zitten. Hoe bedoel je paradigit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zal het binnenkort overwegen!
EN GJE, ben je er zeker van dat hij op dag 1 op de mat ligt. Ik had me vergist met een paradigit
Wat is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zal het binnenkort overwegen!
EN GJE, ben je er zeker van dat hij op dag 1 op de mat ligt. Ik had me vergist met een paradigit
Wanneer speelt Barcelona haar eerste wedstrijd dan weer??quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat vind ik niks, daar kijk ik niet naar.
Ik weet niet wat het is, ik vind die clubs gewoon baas, en volg ze ook meer dan de andere, en dat zijn de enige clubs waar ik nog ooit naar toe wil.
Je weet wat smegma is hoop ik?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik had spierpijn, en deze lieve mensjes hielpen mij!
Je hier druk om makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, zalf / balsem voor op je spieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet wat smegma is hoop ik?
Computerzaak. Ik dacht dat het een Dixons was, maar blijkt een Paradigit te zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon bij Dixons, zal wel goed zitten. Hoe bedoel je paradigit?
Moet je laatste pagina vorige topic even doorlezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hem wijs lopen makenquote:
hebben ze al gespeeldquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wanneer speelt Barcelona haar eerste wedstrijd dan weer??
Als het langer dan 10sec heb je het opgezocht
huh?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zalf / balsem voor op je spieren.
ja voor je geslachtsdeel, maar boeienquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, be right backquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moet je laatste pagina vorige topic even doorlezen
Lolwatquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja voor je geslachtsdeel, maar boeien
?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen wie speelde Barca vanavond?
Ja, daar werd het oorspronkelijk voor gebruikt, maar boeien. Iedereen gebruikt het voor de spieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja voor je geslachtsdeel, maar boeien
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
?
En Gekkezuiden volgens mij Osasuna ofso?
Smegma klinkt sowieso te veel als Spermaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, daar werd het oorspronkelijk voor gebruikt, maar boeien. Iedereen gebruikt het voor de spieren.
Whut? El Clasico zo vroeg, geloof er niks van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Tegen Real Madrid dat het zonder Pepe moet doen
Donderdag tegen Real.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whut? El Clasico zo vroeg, geloof er niks van.
Echt Osasuna hoor, google het maar eens!
geen competitiewedstrijd dan?quote:
Soeperkopaquote:
Wat jij wilt, ik doe het gewoon met Dampo en Voltaren emugelquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee Marcie, smegma is goed spul, zonder grap.
Heb het zelf aan mijn knie, vaak last van. Sinds ik smegma erop smeer is de pijn veel minder
Tegen wie speelde Barca vanavond? Jij als fan moet dat toch weten ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik doe het gewoon met Dampo en Voltaren emugel
Ah die mag ook gestolen worden.quote:
Door z'n kapsel jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
echt een cheater die Fellaini, wint elk kopduel
speelden niet eensquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen wie speelde Barca vanavond? Jij als fan moet dat toch weten ...
Hij doet me een beetje aan jouw VP denken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje aan jouw VP denken.
Of Barca gaat weer acteren en huilen als baby's.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah die mag ook gestolen worden.
Wordt toch 3-1 voor Barca dusja.
Of Real gaat weer als een mongool spelen
Hebben ze denk ik overgenomen van Alonso, Ronaldo, Ozil, Pepe, Ramos etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of Barca gaat weer acteren en huilen als baby's.
Maar P4L wint geen kopduelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje aan jouw VP denken.
+10 omdat afroquote:
Kopduels met clubs lukken mij echt nooit, en ik heb alles maximaal qua statsquote:
Real sociedad volgens mij, maar dat was niet vandaag?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet zelfs tegen wie Barcelona gisteren heeft gespeeld en ik ben geen fan (wel heb ik een shirt van Alexis want mijn moeder was vorig jaar op vakantie in Barcelona en ik wilde een shirt van hem hebben)
Tegen Sampdoria, officiele presentatie van het team aan het publiek. Zogenaamd voor Barcelona staan met hun geweldige voetbal ... successupporter.quote:
mannetje is 6cm kleiner dan Fellaini, dat is het gewoon.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hebben ze denk ik overgenomen van Alonso, Ronaldo, Ozil, Pepe, Ramos etc.
Chelsea vanwege CL winstquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen Sampdoria, officiele presentatie van het team aan het publiek. Zogenaamd voor Barcelona staan met hun geweldige voetbal ... successupporter.
http://www.viagogo.nl/Spo(...)na-Kaartjes/E-464145
everton.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tegen wie speelt Man utd?
Even streampje zoeken
Everton. Staat pas een keer of 100 gepost.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even streampje zoeken
Waarschijnlijk ook sinds 2004/2005 fan van PSV of iets dergelijksquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Chelsea vanwege CL winst
Barca daarvoor vanwege CL winst
en het jaar daarvoor of nog een jaar daarvoor(weet niet meer precies) Man'Utd vanwege CL winst
Everton, zeer leuke wedstrijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even streampje zoeken
Nergens voor nodig dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Everton. Staat pas een keer of 100 gepost.
Je kan het commentaar ook op Engels zettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Everton, zeer leuke wedstrijd.
Commentators van Sport1
Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook sinds 2004/2005 fan van PSV of iets dergelijks
van 2 jaar geleden niet, met kraagjequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Shirtjes van Man Utd. zijn té donkerrood
Hahahaha, klopt. PSV had toen wel door moeten gaan naar de finale van de CL.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook sinds 2004/2005 fan van PSV of iets dergelijks
Oke, successupporter. Valt me mee dat je sinds 2 jaar terug niet voor Ajax staat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee
En ik ben 15, denk je dat ik op mijn 9e al actieve voetbalfan ben endergelijke?
Bazel niet zo gekkezuiden
wat jij wilt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, successupporter. Valt me mee dat je sinds 2 jaar terug niet voor Ajax staat.
Ik slaap morgen tot 15:00 uit ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen 06:45 op voor de 1e schooldag, challaz
Hoe dan??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je kan het commentaar ook op Engels zetten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
op m'n afstandsbediening zit zo'n knop voor audio. Kan je soms andere talen kiezen als het wordt aangeboden. Nu dus ook bij deze wedstrijdquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoe dan??Nog nooit geweten en heb Sport1 al een tijdje
Die moet ik hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
Godver de SIF wordt zo gruwelijk he. Paceboost alles
Lukt me niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op m'n afstandsbediening zit zo'n knop voor audio. Kan je soms andere talen kiezen als het wordt aangeboden. Nu dus ook bij deze wedstrijd
Heb een glazen bol.quote:
k, afstandsbediening die bij dat digitale kastje zat dus. Zo'n luidspreker met een vraagtekentje is die knop bij mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lukt me niet.Blijf wel even proberen
[..]
Heb een glazen bol.
Heb jij toevallig een UPC afstand??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k, afstandsbediening die bij dat digitale kastje zat dus. Zo'n luidspreker met een vraagtekentje is die knop bij mij
nope, tv via ziggoquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een UPC afstand??
Deze swaggerboi heeft hem al ge pre-orderd, raak me aanquote:
en iedereen hier heeft hem eerderquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze swaggerboi heeft hem al ge pre-orderd, raak me aan
Ik wou dat ik je aan kon rakenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Deze swaggerboi heeft hem al ge pre-orderd, raak me aan
Watdan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en iedereen hier heeft hem eerder
nee ik overdrijf, heel misschien dat jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Watdan?
Ik heb iig zeker weten de UT edition, dan maar een dag wachten
Deux +.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Kamikazie het volgende:
Tim op hoeveel goals had je ingezet?
pussyquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 goaltje is genoeg. Bizar dat hij nog niet binnen is..honderdmiljoenmiljard kansen
Ik duim voor jequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 goaltje is genoeg. Bizar dat hij nog niet binnen is..honderdmiljoenmiljard kansen
Hoezo pussy?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pussy
idd, 2 moet nog wel lukken
excuses, las je post verkeerd.quote:
when hibbert scores we riotquote:
Hij is te vroeg, maar dit lijkt me een zekere SIF nu. Als spitsquote:
ST>CF>CAM>CM>CDM (En die gene die willen kunnen hem dan als CB gebruiken)quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is te vroeg, maar dit lijkt me een zekere SIF nu. Als spits
Zullen wel o.a. de lijntjes in 3-5-2 zijn die nu al verschillen tussen console en webapp.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd wat ze gaan aanpassen aan de links dan...
of zo:quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1934446
Ik ga dit eens bouwen.
nooooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef RavioliPunch het volgende:
Net stroomstoring gehad, +-halfuurtje
Eerste team leuker maar ook duurder tweede team ook wel leuk. gr grquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef DannyDeko het volgende:
Hou op met je offtopic gezwans en help mij
Deze is beter, mits een andere spits dan Quag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
of zo:
http://futhead.com/12/squad/1934625
?????????
Haha je zei quaq xDquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Deze is beter, mits een andere spits dan Quag.
Ja ja ja jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef Rijst het volgende:
Ik heb iets leuks gemaakt willen jullie zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |