Niezoveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yo bro, lang niet gezien! Whats up?
Gedraag je wel he ma flodderquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Zin in donderdag![]()
Stappen met vriendinnen van Dateding
Same here, veelste warm binnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Niezoveelbeetje druk met werk en proberen niet achter een pc weg te smelten dus die meed ik even
50 delen verder, denk niet veel gemist
quote:
quote:
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?quote:
Weer iets is misdaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik je weer iets misdaan? Of heb je gewoon een bui?
Ja maar dat wisten we alquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same here, veelste warm binnen. Gaat hier flink rap ja
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]ouwe travohunter, hoe issie dan?
Ik ga veel te veel dood daarmee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dat wisten we al
Maar volgende week vrij en heb CS: GO gekocht dus ben wel weer even zoet
Dude, volgende week in mijn week vrij train ik je, ooit toen ik geen leven had stond ik in de top 50 CS players van nederlandquote:
Ik jou ook!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb je gemist! is alles nog goed met je?
en gewoon vrouwen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. ik ben een beetje klaar met de travo's, tijd voor de transsexuelen. Zijn beter.
Neej, die hebben typische vrouwenissues, daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:
Mjah geen idee tochquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |