Kingtoppiequote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik heb uitvoerig verslag gekregen van KT.
MTA moet je toch ook nog wel kennen?quote:
Jaja, die raak ik nooit meer kwijtquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, die raak ik nooit meer kwijt. Hij was me een tijd geleden achterna gekomen hier en dacht dat ik de borderline expert was
.
Wehehe hoe hou je iemand weg uit en topic?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stond
Heb dit keer wijselijk mijn mond gehouden *bestweltrotsopmijzelfditkeer*
wie is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
die inderdaad... meneer alles weterquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ManageTheAnger, onze huis-tuin en keuken psycholoog
Oh diequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben we hier al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
die inderdaad... meneer alles weter
Ah... Dat verklaart een en ander.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf de gok niet te wagen maar ik heb een vermoeden wie je er mee bedoeldquote:
Ik natuurlijk.quote:
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaretquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Waar zijn de sigaren en goede wijn
Je bent er bang voor?quote:
Lol... het is in ieder geval goed dat je er zelf in gelooftquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik weet alles en heb altijd gelijk.
Weet ik het niet dan is het ook niet belangrijk
Close enough.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |