Maar wanneer! It's killing me!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er komen nog 3 screenshots, zie hier: http://www.rockstargames.com/V/
Zou maar zo kunnen dat iemand ze NU aan het uploaden is.quote:
Ja, ik fap altijd op plaatjes upload baantjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat iemand ze NU aan het uploaden is.
En ik ben jaloers op zijn baan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik fap altijd op plaatjes upload baantjes
Je gaat je dan toch afvragen waarom iemand zon plaatje heeft opgeslagen..quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus manIk ben jaloers omdat hij veel meer weet over GTAV dan ons..
Misschien krijgt hij alleen een mail met de boodschap, je moet uploaden op 22-8-2012 om 15.00 Amsterdam timequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus manIk ben jaloers omdat hij veel meer weet over GTAV dan ons..
Nog een drol die weet voor welk platform de game gaat komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Durf te wedden dat die screens alleen gelden voor een ¤3000+ pc.
Kan je in een auto rijden denk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die overdrevenheid, nu al. Tis een freeroam game zoals de GTA-games. hooray.
Dat is gewoon logisch nadenken, alle GTA's die eerst "exclusief" voor consoles zijn gekomen, zijn ook voor de PC gekomen, en bij zeker de helft, zei R* eerst: we hebben geen plannen voor de PC. Dat is hun tactiek, mag best, en er zullen nog mensen intrappen (idioten zoals jij) maar we weten allemaal even goed dat het voor de PC gaat komen. Zouden ze dat niet doen lopen ze belachelijk veel geld mis.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nog een drol die weet voor welk platform de game gaat komen.
Ook niet, ze zijn gewoon opgepoetst met photoshopquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:17 schreef delano.888 het volgende:
Durf te wedden dat die screens alleen gelden voor een ¤3000+ pc.
Het ziet er stukken beter uit als je een flinke pc / het HD texturepack hebt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Nee, dit ziet er mooi uitKom op man. Bar slecht en 4 voetgangers door de hele stad heen
Tevens, al die faalhazen die denken 'stoer' en 'tegendraads' te zijn door lekker GTA 5 af te kraken terwijl ze nog geen enkel minuutje hebben gespeeld.
Hmja okay, maar je kan niet vliegen met dat spel en d'r zitten altijd wel gebouwen in de weg waardoor ze alles later kunnen laten inladen ivm ontbrekende drawdistancequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het ziet er stukken beter uit als je een flinke pc / het HD texturepack hebt.
Kan zo snel alleen geen 1080p opname vinden.
Jezus relativeren muchquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmja okay, maar je kan niet vliegen met dat spel en d'r zitten altijd wel gebouwen in de weg waardoor ze alles later kunnen laten inladen ivm ontbrekende drawdistance
Sowieso vond ik hem op de console (PS3) niet echt vloeiend spelen, zoals de vorige generaties GTAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Met IV was er op de console wel een hoop achtergrond blur. Hopelijk fixen ze dat en worden de motoren wat beter bestuurbaar![]()
Gelukkig kunnen we weer met de Hydra vliegen en parachute springen
Hier ben ik het mee eens. Het liep niet zo lekker snel als vorige delen wat wel iets van de funfactor weg haalde.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sowieso vond ik hem op de console (PS3) niet echt vloeiend spelen, zoals de vorige generaties GTA
Precies. Net zo gaar als True Crime. ook een spel wat het gewoon niet is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Nee, dit ziet er mooi uitKom op man. Bar slecht en 4 voetgangers door de hele stad heen
Tevens, al die faalhazen die denken 'stoer' en 'tegendraads' te zijn door lekker GTA 5 af te kraken terwijl ze nog geen enkel minuutje hebben gespeeld.
Heb je hem al gespeeld dan? Of baseer je dat alleen maar op filmpjes die je gezien hebt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Precies. Net zo gaar als True Crime. ook een spel wat het gewoon niet is.
Auto's rijden gammel, klinken als kettingzagen
Ja, het laatste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:28 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld dan? Of baseer je dat alleen maar op filmpjes die je gezien hebt?
Just Cause doet dat echt niet beter hoor, daar zijn de auto's net zo bagger als in SD.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, het laatste.
Die auto's lijken wel lichte vliegende schotels
Schakelen alsof ze 34 versnellingen hebben...
Ik weet ook wel dat het geen drivesim is, maar gta4 en Just Cause doen dit beter.
Ik vind het gewoon niks.
Dus jij hebt SD al gespeeld ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Just Cause doet dat echt niet beter hoor, daar zijn de auto's net zo bagger als in SD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |