Oké, je hebt mijn mond wel gesnoerd nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Is pc ja.
En uhh das niet waar nee, Sleeping Dogs is geweldig, leuker dan GTA-spellen wel denk ik!
Plaatje van een auto?
[ afbeelding ]
Nog even een big ass plaatje erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem op de 360, en hoewel het niet zoals op de plaatjes hierboven is is het alsnog prachtig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik lees op het internet van gamers die het spel in huis hebben dat de graphics op de consoles van Sleeping Dogs niet erg sterk is.
Je kunt zelf beoordelen of ze daar gelijk in hebben of niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik lees op het internet van gamers die het spel in huis hebben dat de graphics op de consoles van Sleeping Dogs niet erg sterk is.
Pff die next-gens moeten echt snel komen want op de PS3 ziet hij er bij lange na niet zo mooi uit (gelukkig maakt de gameplay dat helemaal goed)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Is pc ja.
En uhh das niet waar nee, Sleeping Dogs is geweldig, leuker dan GTA-spellen wel denk ik!
Plaatje van een auto?
[ afbeelding ]
Nog even een big ass plaatje erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wanneer! It's killing me!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er komen nog 3 screenshots, zie hier: http://www.rockstargames.com/V/
Zou maar zo kunnen dat iemand ze NU aan het uploaden is.quote:
Ja, ik fap altijd op plaatjes upload baantjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen dat iemand ze NU aan het uploaden is.
En ik ben jaloers op zijn baan.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus manquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik fap altijd op plaatjes upload baantjes
Je gaat je dan toch afvragen waarom iemand zon plaatje heeft opgeslagen..quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus manIk ben jaloers omdat hij veel meer weet over GTAV dan ons..
Misschien krijgt hij alleen een mail met de boodschap, je moet uploaden op 22-8-2012 om 15.00 Amsterdam timequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jezus manIk ben jaloers omdat hij veel meer weet over GTAV dan ons..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |