quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.
Nee maar het is GTAquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Met alle respect voor de nieuwe screenshots.... zo bijzonder is die kwaliteit toch niet?
Dat heeft niets met elkaar te maken, graphics worden pas ingeladen op het moment dat je er in de buurt komt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
Het is een free roam game met volgens mij een grotere map dan GTA IV. Ik kan me niet voorstellen dat ze zowel een grotere map kunnen creëren als ook de graphics erg oppoetsen. Het is het één of het ander natuurlijk
Maar als je dan met volle snelheid op een motor een nieuw gebied in knalt? Kunnen er dan geen haperingen ontstaan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heeft niets met elkaar te maken, graphics worden pas ingeladen op het moment dat je er in de buurt komt.
Dat kan wel maar daarom is dat (op de pc tenminste) een variabele instelling hoe ver vooruit de map ingeladen moet wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:14 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Maar als je dan met volle snelheid op een motor een nieuw gebied in knalt? Kunnen er dan geen haperingen ontstaan?
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef Compoantje het volgende:
Ik hoop dat mijn PC dit spel aankan.
Ik heb toen GTA IV uitkwam speciaal voor die game een nieuwe PC gekocht.
Deze kan GTA IV en veel andere nieuwe spellen nog goed aan, hopen dat dat met GTA V hetzelfde is, want ik heb nu op langere termijn geen geld meer.
Een i5 hebben om vervolgens met slechts 4 gb en een 250GTS aan de slag te gaan.... Mismatch Deluxe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Noem mij eens een freeroamspel op die er mooier uitziet dat zoveel npc's in beeld moet laden?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:57 schreef Nielsch het volgende:
Met alle respect voor de nieuwe screenshots.... zo bijzonder is die kwaliteit toch niet?
Uhh, wat denk je van Sleeping Dogs die net uit is gekomen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Noem mij eens een freeroamspel op die er mooier uitziet dat zoveel npc's in beeld moet laden?
Dat is duidelijk geen consolegameplayquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Uhh, wat denk je van Sleeping Dogs die net uit is gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V ziet er ECHT niet bijzonder uit hoor
Oké, je hebt mijn mond wel gesnoerd nuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Is pc ja.
En uhh das niet waar nee, Sleeping Dogs is geweldig, leuker dan GTA-spellen wel denk ik!
Plaatje van een auto?
[ afbeelding ]
Nog even een big ass plaatje erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem op de 360, en hoewel het niet zoals op de plaatjes hierboven is is het alsnog prachtig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik lees op het internet van gamers die het spel in huis hebben dat de graphics op de consoles van Sleeping Dogs niet erg sterk is.
Je kunt zelf beoordelen of ze daar gelijk in hebben of niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef DSS24 het volgende:
Ik lees op het internet van gamers die het spel in huis hebben dat de graphics op de consoles van Sleeping Dogs niet erg sterk is.
Pff die next-gens moeten echt snel komen want op de PS3 ziet hij er bij lange na niet zo mooi uit (gelukkig maakt de gameplay dat helemaal goed)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Is pc ja.
En uhh das niet waar nee, Sleeping Dogs is geweldig, leuker dan GTA-spellen wel denk ik!
Plaatje van een auto?
[ afbeelding ]
Nog even een big ass plaatje erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |