Ja, er is er 1 besteld op naam van FOK!. We gaan hem testen zodra we die in onze nerdy handen krijgen. Concurrentie is altijd goed. En Ouya schaar ik meer concurrent voor Nintendo (casual markt) , daar kan het denk ik prima tegenop boksen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dankje voor de info. Het is ook mooi om te zien dat er andere mensen zijn die een console proberen te ontwikkelen. Helaas zijn ze alleen niet zo krachtig.
http://www.kickstarter.co(...)f-video-game-console
Ik zou zeggen dat Ouya meer een concurrent is voor de games van mobiele telefoons mang.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er is er 1 besteld op naam van FOK!. We gaan hem testen zodra we die in onze nerdy handen krijgen. Concurrentie is altijd goed. En Ouya schaar ik meer concurrent voor Nintendo (casual markt) , daar kan het denk ik prima tegenop boksen.
Ik in eerste instantie ook, maar een Ouya neem ik niet mee onderweg. Dus eerder een Wii, misschien Wii U (al is dat echt weer iets apart), en mensen die eerst thuis op de bank games op mobiel of tablet speelden. Maar dan wis ik mobiel nog niet uit, dat blijft gewoon heerlijk voor onderweg om even snel wat te spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat Ouya meer een concurrent is voor de games van mobiele telefoons mang.
Het is ook meer een console voor de heb imo. Er gaan wel enkele goede titels aangeboden worden tho.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er is er 1 besteld op naam van FOK!. We gaan hem testen zodra we die in onze nerdy handen krijgen. Concurrentie is altijd goed. En Ouya schaar ik meer concurrent voor Nintendo (casual markt) , daar kan het denk ik prima tegenop boksen.
Neeeeeee ik wil het op de xbox360quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
Het lijkt mij overigens vrij duidelijk dat we alleen nog de pc-versie hebben gezien van de gamebeelden die ze laten zien. Zeker in de enige trailer heb ik al een vermoeden dat de hedendaagse consoles de grootste moeite hebben dit te tonen met een normale framerate. Daarom denk ik next-gen.
Totaal niet.. Nooit zo gelachen onlinequote:
Jij hebt het gespeeld?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef DSS24 het volgende:
GTAV wordt toch wel gekocht, ook al zijn de graphics niet echt vooruit gegaan.
Jup, want jij weet dat laatste?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef DSS24 het volgende:
In deze economische tijden gaan ze niet GTAV op de Next-Gen uit laten komen lijkt mij. Ouders van kinderen kopen wel een spel van 60 Euro maar niet snel een PS of Xbox van gemiddeld 500 Euro.
Kinderen mogen dit spel niet eens spelen (PEGI 18+ wss, net als GTA IV)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef DSS24 het volgende:
In deze economische tijden gaan ze niet GTAV op de Next-Gen uit laten komen lijkt mij. Ouders van kinderen kopen wel een spel van 60 Euro maar niet snel een PS of Xbox van gemiddeld 500 Euro.
Consoles kunnen niet veel meer dan wat GTA4 ons liet zien. Er zijn grenzen. De 360 is alweer bijna 7 jaar oud en de PS3 is ondertussen alweer 5,5 jaar oud.quote:
Game kan er alsnog beter uitzien dan GTA4.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Consoles kunnen niet veel meer dan wat GTA4 ons liet zien. Er zijn grenzen. De 360 is alweer bijna 7 jaar oud en de PS3 is ondertussen alweer 5,5 jaar oud.
1+1 = 2. GTA 4 sloopte mijn grafische kaart al en moest ik de Xbox terugsturen, zal niet meteen aan GTA liggen maar wel toevallig. GTA 5 wordt groter, vast iets mooier maar het zal niet een flinke stap vooruit gaan op de huidige consoles.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup, want jij weet dat laatste?
fixedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:30 schreef Vijf_voor het volgende:
GTA3 is lelijk en GTA SA is ook lelijk
Wel veel voller/drukker en daarom leuker. Een paar honderd vierkante kilometer woestijn is leuk maar niet heel spannend (tenzij crossen).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:30 schreef DaMook het volgende:
GTA SA was echt wel een top spel. IV vind ik zelf beter qua bijna alles behalve de grote van de map. Lijkt veel kleiner dan SA.
Toch waren de landerijen, bossen ed iets wat ik miste bij IV , hoop die bij V weer tegen te komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wel veel voller/drukker en daarom leuker. Een paar honderd vierkante kilometer woestijn is leuk maar niet heel spannend (tenzij crossen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 02:30 schreef Compoantje het volgende:
Ik hoop dat mijn PC dit spel aankan.
Ik heb toen GTA IV uitkwam speciaal voor die game een nieuwe PC gekocht.
Deze kan GTA IV en veel andere nieuwe spellen nog goed aan, hopen dat dat met GTA V hetzelfde is, want ik heb nu op langere termijn geen geld meer.
Je PC? Het is nog niet eens bekend voor welk platform deze game gaat uitkomen en jij post je matige PC specs al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |