Trailer Trash.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als de moeder klinkt als de vader, dan rookt ze vast zware van nelle
Beetje lastig als er niks nieuws te vertellen isquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk blijf gewoon on-topic.
Hopelijk keert Axel Rose weer terug als de DJquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
met die heerlijke muziek door het platteland scheuren
Een maandje? beter zet je jaartjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef TC03 het volgende:
Ik ga mijn leven een maandje op pauze zetten voor dit spel denk ik. Kom maar.
Ik kies lekker voor de console. Lekker onderuit gezakt spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Twijfelen tussen pc/graphics of ps3/gameplay. Hmm.
Daarbij vond ik GTA IV maar kut werken op de pc. Je moest je telkens overal inloggen om te kunnen spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
^^ Dat. Plus ook een makkelijkere keuze als je een GTA Clan hebt.
Gewoon in de Decembermaand. Ze moeten niet kuttenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ik blijf nog steeds hoop hebben dat ie toch nog dit jaar ergens uitkomt.
Waarschijnelijk worden ze generfedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:49 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Dit spel kan toch nooit op de PS3 uitkomen?
Die graphics zien er echt bizar goed uit zeg... Hoop eigenlijk dat het nog even een tijdje gaat duren voordat het spel uitkomt, behoorlijk druk op de uni komend halfjaar...
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarschijnelijk worden ze generfed
Commodore 64 een optie ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]generfed ja? achja, waarom niet, zo kan je het ook noemen
De PS3 is uitgerust met beter hardware dan de xdoos toch? Waarop zouden ze m anders moeten uitbrengen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |