SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
ja of zoiets, climatronic, climatic, airco, temperatuuregeling+ of gewoon de standaard.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Bedoel je airco? Zit er helaas niet op
Zit er niet opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja of zoiets, climatronic, climatic, airco, temperatuuregeling+ of gewoon de standaard.
Haha, ¤ 1.000.quote:Op zondag 9 september 2012 13:10 schreef Snowballed het volgende:
In de tt zeg je nieuwstaat; het ding is van 98...![]()
Even verderop; de lak van de auto is echt nieuw ; er zitten 2 deuken en kras op de lak..![]()
Ik bied dus ¤1000,- halen en betalen zonder gezeur..
Haha...quote:
Krassen of niet, de auto is wel meer waard dan ¤ 1.000. Het heeft nog maar 141.000 km op de teller staan. Daar kan je nog veel plezier aan beleven.quote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Haha...Een ouwe golf met deuken en krassen vanaf een foto geef ik niet meer voor....
En btw het ding is al weg....
Alleen vond de verkoper dat reden om dat alleen aan mij in een "kijk mij nou" pm te vermelden....![]()
Je hebt je punt duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2012 16:15 schreef Snowballed het volgende:
Kon......
En het is wat ik er voor geef... (en wat hij er dus voor krijgt...)
De waarde is een 2e... Ik koop wel vaker vanaf een fotootje.. en dan zijn mijn prijzen nu eenmaal niet de hoogste, maar dan heb je dus boter bij de vis, een vrijwaring en geen gezeur achteraf, zo van: dit is niet goed en dat werkt niet of kan er nog iets van de prijs af.....?
Ik kan moeilijk het hele land doorcrossen om te kijken of het misschien wel iets zou kunnen zijn....
Ik noem gewoon een bedrag, ga je akkoord, ben je met een paar uur klaar en heb je er verder geen werk van..
quote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef Snowballed het volgende:
En btw het ding is al weg....
Alleen vond de verkoper dat reden om dat alleen aan mij in een "kijk mij nou" pm te vermelden....![]()
Ik vraag me ook vaak af hoe mensen in die oude topics verzeild raken.quote:
googlen, fok search, pohi van anderen checken...quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vraag me ook vaak af hoe mensen in die oude topics verzeild raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |