Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etcquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want krio gedraagt zich als neger? Pls die is zo whiteboy/opa als wat.
FIX JE PS3 HOMMOTJEquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri still mad om die fifa asskickings. He so mad.
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik herinner me dingen als 'black gens', '100% surinaamse beef', etc
Le care, wanneer bang jij Yuri z'n oostblokpik eens?
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wanneer steek jij z'n vinger in z'n anus om z'n prostaat te stimuleren?
Ja maar weet niet of hem dat wel lukt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zal vast wel controle hebben over z'n eigen vingers nietwaar?
Doet jouw PS3 het nou gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yep he mad.
Vandaag nog een mattie 4-0 pakkie gegeven (Ik Santos, hij ManU)
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doet jouw PS3 het nou gewoon?
Ik wacht geduldig af tot het moment dat ik je hoor huilen via de headset.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee was bij hem. Stop met haten mattie, hij wordt onderhands gefixt bij een vriend van me.
Nee ik heb mijn eigen oorkankerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, word je nou niet nat hiervan?
Ik ga ook wel altijd hard op deze.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn eigen oorkanker
ik heb NOOIT R.kwellie geluisterdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ga ook wel altijd hard op deze.
Ik luister alles.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb NOOIT R.kwellie geluisterd
Het refrein is wel geinig. Verder is hardstyle leuk op een festival oid, het is toch veel van hetzelfde de hele tijd.quote:
wat lullie gij nou, gewoon hele nacht op hardstyle en corequote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het refrein is wel geinig. Verder is hardstyle leuk op een festival oid, het is toch veel van hetzelfde de hele tijd.
Hardstyle en coke?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat lullie gij nou, gewoon hele nacht op hardstyle en core
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |