Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ben je vast beter in andere dingen. Salsa
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb trouwens 1 jaar op stijldansen gezeten (ergens in 4 Atheneumo ofzo) omdat ik aan de ouders van een vriend van me beloofd had dat ik meeging toen ze het vroegen. Toen kon ik me er niet meer uitlullen![]()
. En rokerige café's, meh. Café waar wij meestal heengaan heeft zo'n soort rokerskamertje en dat dringt nog steeds best door
Ja, zeg 't d'r! Stout!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigen naamtopics maken, en ook nog de OP jatten.
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeertquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik haar een tik op de billen geven?
Nee ik!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeert.
Dat is niet mijn probleem .quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeert.
Hehe, dat soort reclameassociaties zijn ernstig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan die koffiemelkreclame van een jaar of vijf geleden denken.
Ik heb dat ook gewoon een poosje op die toon gebruikt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, dat soort reclameassociaties zijn ernstig.
Ik moet ook steeds denken aan een kind met roosvicee als ik "komt wel goed, schatje" zeg of hoor.
Dat maakt me wel jaloers, ik heb nog nooit op een danssport gezeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor als niemand het gezien heeft
[..]
Hihihihi. Je bent het wel met de TT eens!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigen naamtopics maken, en ook nog de OP jatten.
Ik ging er echt altijd tegen m'n zin heenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat maakt me wel jaloers, ik heb nog nooit op een danssport gezeten.
Jij moet niks zeggen, jij doet dat zo vaak.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gewoon een poosje op die toon gebruikt.
Topics kapen, ik zou niet durvenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij moet niks zeggen, jij doet dat zo vaak.
Ja, eigenlijk ''always a gentleman'' maar dit kan ookquote:
Nice. Sportschool is hier verrekte duur en het USC in Nijmegen is onhandig want ik zit er niet op kamers (wel belachelijk goedkoop, echt 92 voor 1 jaar).quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki, zoiets ga ik ook doen zonder push ups.
Ik had zo gepost, en toen zag ik dat het topic dicht was. Dus ik snel nieuwe maken zodat we door konden. Ik ga namelijk vanavond niks anders meer doen dan FOK!en, heb weken allemaal mensen over de vloer gehad en geen avond meer voor mezelf. Dus nu wijn en FOK! BAM.quote:
Smoesjes en bluf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Topics kapen, ik zou niet durven.
Ik kaap hooguit jou en maak er dan een naamtopic over.
Haha, you're forgivenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had zo gepost, en toen zag ik dat het topic dicht was. Dus ik snel nieuwe maken zodat we door konden. Ik ga namelijk vanavond niks anders meer doen dan FOK!en, heb weken allemaal mensen over de vloer gehad en geen avond meer voor mezelf. Dus nu wijn en FOK! BAM.
quote:
Een eindbaas?quote:
Natuurlijk wel, Bruce Springsteen is mijn papa.quote:
Ja, ik heb hier ook een WII staan, maar geen fucking spelletjes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, you're forgiven.
Oh god, nee. Ik ga zo denk ik even een spelletje doen o.i.d ^^
Als je nu had gezegd dat Chuck Norris je vader was, a la.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Bruce Springsteen is mijn papa.
Zeg maar dat het niet zo is, ik ben binnen 5 minuten klaar.quote:
Ken je die shirts niet van BS? I'm the Boss staat er op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je nu had gezegd dat Chuck Norris je vader was, a la.
Dan is jouw papa een baas.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Bruce Springsteen is mijn papa.
Geile donder...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg maar dat het niet zo is, ik ben binnen 5 minuten klaar.
En dat jij binnen vijf minuten klaar bent, is niet mijn verdienste?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg maar dat het niet zo is, ik ben binnen 5 minuten klaar.
Als jij dat wilt, ok.quote:
Hehe, handigquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier ook een WII staan, maar geen fucking spelletjes.
Natuuuuuuuurlijk wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is jouw papa een baas.
Jij nog niet.
Nee, dan zou je hier moeten zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat jij binnen vijf minuten klaar bent, is niet mijn verdienste?
...., Gelderland, rightquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dan zou je hier moeten zijn.
Maar mijn record is 20 seconden geloof ik.quote:
Dat haal ik zelfs niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar mijn record is 20 seconden geloof ik.
Jeumig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar mijn record is 20 seconden geloof ik.
Ik heb geen vervoer, alleen een fiets.quote:
Ik heb een auto voor de deur staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb geen vervoer, alleen een fiets.
Ha!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ben ik op vakantie gaat het hier onwijs hard
Jaaaa tut, met waar bedoel ik welke omgeving enzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier, als ik op zou staan zie ik hem.
Zwolle.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaa tut, met waar bedoel ik welke omgeving enzo.
Ik ken heel Zwolle niet, maar inderdaad 20 minuutjes van Arnhem hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolle.
Ik las iets over Gelderland?
Klinkt alsof het een uurtje verderop is.
Hmm, Arnhem is krap een uurtje. Maar mijn gevoel zegt dat je aan de verkeerde kant van Arnhem zit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken heel Zwolle niet, maar inderdaad 20 minuutjes van Arnhem hier.
quote:
Tussen Arnhem en Amersfoort zit ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, Arnhem is krap een uurtje. Maar mijn gevoel zegt dat je aan de verkeerde kant van Arnhem zit.
Ongeveer bij Apeldoorn?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Amersfoort zit ik.
Ik heb nooit goed opgelet bij school.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef JJH het volgende:
En Zwolle niet kennen?
Niet goed opgelet op school?
Nee. Dat is te optimistisch denk ik.quote:
Dat maakt het wel een beetje beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb nooit goed opgelet bij school.
Maar ik ken de naam wel hoor.
Dan ben jij best dicht bij mijn zus in de buurt geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik reed vanochtend nog langs de lieftallige dorpen ede, wageningen, driebergen en zeist.
Gewoon lachen voldoet wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]Oke lief.
Gister was ik ergens, bij een Chinees restaurant voor een verjaardag. Komt er zo'n man aanlopen, vet veel goud om zijn nek en skaterkleding aan enzo. Staat ie voor me en zegt; mag ik op jouw schoot zitten. Die vent was 50 ofzo, dus ik zeg: Nee. Hij: Oh maar ik ben niet bijdehand hoor, ik ben bijdevoet.Hoe ga je om met vreemde mensen? Doe mij zo'n cursus, want ik hield het niet meer.
En waarom was je hier dan niet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef GSbrder het volgende:
Ik reed vanochtend nog langs de lieftallige dorpen ede, wageningen, driebergen en zeist.
Pak mijn hand en we gaan naar leiden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Tamashii het volgende:
If you love it, like I love it! If you want it, like I want it. LALALALA![]()
![]()
Nu wil ik dus uit.
Geen idee, ik hou er niet van. Hij had ook weinig tanden enzo.quote:
Te verlegenquote:
Leiden is te ver weg man! Brothers in Utrecht zou nog net kunnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pak mijn hand en we gaan naar leiden?
clara oppikken ja.. ik fiets gewoon naar huisquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga er even eentje oppikken, tot straks.![]()
Volgens mij ben je way te knap voor deze wereld, dus dan moet je minstens even arrogant zijn.quote:
This is Love - Will I am?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef Tamashii het volgende:
If you love it, like I love it! If you want it, like I want it. LALALALA![]()
![]()
Nu wil ik dus uit.
Ja, ik vind hem echt mega tof.quote:
Ik kan nooit tegen papa Bruce Willis op, but thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij ben je way te knap voor deze wereld, dus dan moet je minstens even arrogant zijn.
Dan moet je eigenlijk ook Calvin Harris - We'll be coming back opzettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem echt mega tof.Net als slapeloze nachten. De rest van de mensen hier heeft over het algemeen een hekel aan mijn muzieksmaak.
Heb je misschien contacten met John Travolta? Ik heb echt alles voor die man over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan nooit tegen papa Bruce Willis op, but thanks.
John Travolta, die is toch nog verder van het padje af dan Tom Cruise?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je misschien contacten met John Travolta? Ik heb echt alles voor die man over.
Weet ik niet precies, wel dingen over gehoord. Maar het maakt me écht niks uit. Ook al is het een hufter, klootzak, eikel, lul. Een paar nachten kan echt wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
John Travolta, die is toch nog verder van het padje af dan Tom Cruise?
Luister em nu, even kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk ook Calvin Harris - We'll be coming back opzetten.
Heb je ge-pm-ed! Of hoe je het ook noemt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hey Tamashii, kan niet quoten uit oid topic op mobiel. Waar woon/werk je dan, gezien Arnhem vlakbij is?![]()
Kom ik keer frietje doen
Tss... ik welquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Tamashii het volgende:
Hier kan niemand, nooit, never tegenop:
[ afbeelding ]
quote:
True story, niemand zo knap en dikke uitstraling als meneer Travolta.quote:
Zo hoort het! Hier ook hoor. Zonder de man dan, want die is werken potjandosie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op het balkon, koffie, peukie en een vent die staat te koken
Wow, zit je daar op school? Hogeschool DH?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
Pff, de hoge school van den haag wilt niet meewerken om mij wat vrijstellingen te geven voor de opleiding...
Faal, ik DM je net dat ik jou ook geDMd hebquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je ge-pm-ed! Of hoe je het ook noemt.
Nee, hoezo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wow, zit je daar op school? Hogeschool DH?
FAAAL. Ik heb hem ook niet binnen/quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faal, ik DM je net dat ik jou ook geDMd heb
Oh.quote:
Zal nog wel keertje sturenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
FAAAL. Ik heb hem ook niet binnen/denk ik
die van mij kwam me ophalen en deed alle 2 fietsen in de kofferbakquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo hoort het! Hier ook hoor. Zonder de man dan, want die is werken potjandosie.
Dus je komt naar leiden vanavond? Ik dacht dat je ergens in utrech woonde? Gotjansjorris ik snap niks meer van jouw woonplaats.quote:
Pffft. Doe je goed. Mijne werkt, maar ik zit wel chil buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij kwam me ophalen en deed alle 2 fietsen in de kofferbakheerlijk na een dag van 09.30 tot 20.00 werken en sochtends een lekke band hebben dus 20 minuten lopen op naaldhakken
Pff, dat is wel balen! Maar wel lief dat hij je opgehaald heeftquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mij kwam me ophalen en deed alle 2 fietsen in de kofferbakheerlijk na een dag van 09.30 tot 20.00 werken en sochtends een lekke band hebben dus 20 minuten lopen op naaldhakken
Nee schat, ik ben op vakantie op de Veluwe, al een paar maanden. En werk daar nu dus ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je komt naar leiden vanavond? Ik dacht dat je ergens in utrech woonde? Gotjansjorris ik snap niks meer van jouw woonplaats.
Oki...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee schat, ik ben op vakantie op de Veluwe, al een paar maanden. En werk daar nu dus ook.
Biertje terrasje bij het huisje, vakantiegevoelquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Op het balkon, koffie, peukie en een vent die staat te koken
Ik woon ECHT in DH.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oki...
Maar waar woonde je nou dan?
Mannen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef GSbrder het volgende:
Gaan werken op naaldhakken, lekker, maar onpraktisch in de meeste gevallen.
Nice!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Biertje terrasje bij het huisje, vakantiegevoel
Ik hoor er niet bijquote:
Ah cool,quote:
Dat is kut. Op zijn zachts gezegd. Ik heb ook een hekel aan lang reizen naar school; dan vertik ik het meestal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah cool,
Nee kijk ik heb 2 jaar terug in utrecht gestudeerd... Ben na 6 maanden gekapt met de opleiding omdat ik wellicht niet zo goed in mijn vel zat, geen uitdaging had en in een sleur geraakt was en niet wist wat ik wou...
VWO gehaald... Zodat ik geneeskunde kon gaan doen.. Uitgeloot...
Nu wil ik mijn P halen voor bedrijfseco, want ik dacht... Dan krijg ik vrijstellingen en kan ik lekker veel werken...
Maar ik woon in leiden bij mijn ouders dus utrecht is mij iets te ver eigenlijk dus ik wou den haag even informeren of het daar kon (Lekker dichtbij)
Maar nee, kan niet...
Naaldhakkenquote:
Utrecht informeren en anders wellicht een jaar werken....quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is kut. Op zijn zachts gezegd. Ik heb ook een hekel aan lang reizen naar school; dan vertik ik het meestal.Maar wat ga je nu doen dan?
Ik heb geen mogelijkheden om vanavond niet door te gaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. En ik heb geen mogelijkheden voor seks
Daarna?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb geen mogelijkheden om vanavond niet door te gaan.
Dat zou op een reis van 2 uur komen te staanquote:
Oh, dus je verhaal was zieliger geweest als je op flatjes / ballerina's de trip moest makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben geloof ik geboren op naaldhakken ofzoloopt lekkerder dan platte schoenen
Gewenning. Niet dat naaldhakken erg zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij hebt er ook niks voor over héquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou op een reis van 2 uur komen te staan.
Dan wiebelt je kontje ook zo sexy heen en weer op hakken...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Waarom denk je dat ik van naaldhakken houquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan wiebelt je kontje ook zo sexy heen en weer op hakken...
Excuus, kom ik te verwend overquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewenning. Niet dat naaldhakken erg zijn
[..]
Jij hebt er ook niks voor over hé
Over de tafel heen met die hapquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van naaldhakken hou
Ja maar naaldhakken vindt de rest vaak zieligerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dus je verhaal was zieliger geweest als je op flatjes / ballerina's de trip moest maken?
Nee hoor, eigenlijk nietquote:
Jij denkt wat ik denkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over de tafel heen met die hap
Rokje omhoogquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk niet
[..]
Jij denkt wat ik denk
Het werkt! Ik denk dan meteen aan gala-taferelen waarbij jonge schoolmeisjes hun pumps na anderhalf uur al in de hand hielden en op kousevoetjes het feest vervolgden, stappend op glas, bier en andere viezigheid, omdat ze hakken niet gewend zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja maar naaldhakken vindt de rest vaak zieligerdus zei ik er maar niet bij dat dat lekker loopt
Ligt aan de situatie en de rest van de lingerie.quote:
Mwoa, heb je een puntquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie en de rest van de lingerie.
Trainenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Altijd je hakken aan houden, hoe zeer het ook doet.Beter eraan wennen dan fucked up overkomen.
en je lijf lijkt mooierquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Altijd je hakken aan houden, hoe zeer het ook doet.Beter eraan wennen dan fucked up overkomen.
Niks mis met Uggs, heb 3 paar en is het fijnst in de winter. Beter is om met uggs naar het werk/studie te gaan en dan over te gaan op hakken. Ook geen uitglijpraktijken. Al is dat geen woord.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trainen.
Alles behalve Uggs fo sho!
vooral als je met je bezopen kop s'nachts van de soos teruglooptquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Echte mannen lopen ook op schoenen met leren zolen in de winter.
Maar dan bestaat de kans wel dat je onderuit gaat.
Ik ken niemand die dat ken, de mensen die dat wel kunnen zijn vaak of te fucking verwaand of te onbereikbaar. Maar respect.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
UggsEchte diehards lopen op naaldhakken in de winter bij 30cm sneeuw
Zeker waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je lijf lijkt mooieral heb ik wel een hekel aan meiden die niet op hakken kunnen lopen en het wel doen...Doe het dan niet want a-sexy..
Oke, jij bent een uitzonderingquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mis met Uggs, heb 3 paar en is het fijnst in de winter. Beter is om met uggs naar het werk/studie te gaan en dan over te gaan op hakken. Ook geen uitglijpraktijken. Al is dat geen woord.
Ik kan het echt niet altijd, en meestal trek ik hakken aan naar een event en dan ben ik dronken en kan ik het echt niet meer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en je lijf lijkt mooieral heb ik wel een hekel aan meiden die niet op hakken kunnen lopen en het wel doen...Doe het dan niet want a-sexy..
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat ken, de mensen die dat wel kunnen zijn vaak of te fucking verwaand of te onbereikbaar. Maar respect.
Zonde van de schoenen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Ja, maar alles beter dan wat ik een keer meegemaakt heb. Een jongen met versleten schoenen die te lelijk waren en die ze op een date met mij aandeed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef GSbrder het volgende:
Danku. Ik vind het ook gewoon zeer sexy. Een dun meisje met een rokje, panty en Uggs. Sexy en schattig tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker waarEn ja, daar erger ik me ook aan
Zelfs ik zie dat
[..]
Oke, jij bent een uitzondering
Diehard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorWas bij wijze van spreken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uggslelijke pantoffels dan liever regeenlaarzen met bloemetjes
Nee man. Dan ben je nog niet de juiste tegengekomen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Uggslelijke pantoffels dan liever regeenlaarzen met bloemetjes
Daar kan ik dus niet bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku. Ik vind het ook gewoon zeer sexy. Een dun meisje met een rokje, panty en Uggs. Sexy en schattig tegelijkertijd.
Doe dan sloffen in de vorn van tijgerpoten ofzo..sorry allergie voor uggsquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku. Ik vind het ook gewoon zeer sexy. Een dun meisje met een rokje, panty en Uggs. Sexy en schattig tegelijkertijd.
Ze zijn allemaal lelijk, mijns inziens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man. Dan ben je nog niet de juiste tegengekomen!
Vaak nieuwe schoenen kopenquote:
Aangezien ik geen en zin tijd heb om de halve dag in tig SC's te posten, ben ik een rasechte lurker. Wees maar vereerd dat mijn wekelijkse post voor jou is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Toevallig dat jij hier opduikt opeens
Oh hemel, voor zulke gevallen moet je gewoon een a4-tje met “quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar alles beter dan wat ik een keer meegemaakt heb. Een jongen met versleten schoenen die te lelijk waren en die ze op een date met mij aandeed.
wil je mij leren kennen ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken niemand die dat ken, de mensen die dat wel kunnen zijn vaak of te fucking verwaand of te onbereikbaar. Maar respect.
Kan er wel sexy uit zienquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Respectquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Diehard.Nouja, bazen heb je overal.
Pffft, als je mij ziet met Uggs denk je er hopelijk anders over!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe dan sloffen in de vorn van tijgerpoten ofzo..sorry allergie voor uggs
Il zou ook gewoon geeneens de deur uitgaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh hemel, voor zulke gevallen moet je gewoon een a4-tje met Ҡmeenemen, deze zonder een woord te zeggen aan hem geven en rechtsomkeert maken.
Wacht maar!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal lelijk, mijns inziens.
Ja, ik ben zeer vereerd. Oh, ik heb je zin gecorrigeerd. Foutjes zijn menselijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Aangezien ik geen en zin zin en tijd heb om de halve dag in tig SC's te posten, ben ik een rasechte lurker. Wees maar vereerd dat mijn wekelijkse post voor jou is.
Kapotte schoenen moet je ook gewoon meteen weggooien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Il zou ook gewoon geeneens de deur uitgaan.
en jij mij op naaldhakken in de sneeuwquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft, als je mij ziet met Uggs denk je er hopelijk anders over!
Ik heb er nog andere dingen meegedaan ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh hemel, voor zulke gevallen moet je gewoon een a4-tje met “” meenemen, deze zonder een woord te zeggen aan hem geven en rechtsomkeert maken.
Om het goed te maken:quote:
Die schoenenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er nog andere dingen meegedaan ook.
Oeh daar heb ik mij een keer aan schuldig gemaakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar alles beter dan wat ik een keer meegemaakt heb. Een jongen met versleten schoenen die te lelijk waren en die ze op een date met mij aandeed.
Om dit soort gepauper post ik dus nauwelijks, hater.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zeer vereerd. Oh, ik heb je zin gecorrigeerd. Foutjes zijn menselijk
Ik heb liever wat sterkers.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Bij een meet krijg je een borrelquote:
Hihi dat gaan we doen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en jij mij op naaldhakken in de sneeuw
Die ene keer bedoel je? Waar nog meer fout ging?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Oeh daar heb ik mij een keer aan schuldig gemaakt.
Haters gaan haten, jwz.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef Im.Kant. het volgende:
Om dit soort gepauper post ik dus nauwelijks, hater.
Qua koffie bedoelde ik, doe mij maar gewoon zwart. Of espresso.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij een meet krijg je een borrel.
Ik drink als het even kan 's ochtends een cappuccinoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua koffie bedoelde ik, doe mij maar gewoon zwart. Of espresso.
Nee, daarvoor had ik speciaal nieuwe schoenen voor aangeschaft.quote:
Tsk. Leg het latje hogerquote:
Doe je het weerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nee, daarvoor had ik speciaal nieuwe schoenen voor aangeschaft.
Toch niet die keer in Leiduh hè?quote:
Oke zal niet meer postenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Deze sc gaat echt te snel voor mij, plus dm's en msn en whatsapp.Geen verkapte hoe populair ik ben bericht hoor. Gewoon dat ik teveel alcohol drink.
Jij wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke zal niet meer posten
Gaat ook voor mij te hard hoor, en ik dacht dat ik veel spamdequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Tamashii het volgende:
Deze sc gaat echt te snel voor mij, plus dm's en msn en whatsapp.Geen verkapte hoe populair ik ben bericht hoor. Gewoon dat ik teveel alcohol drink.
Werkt dat ja?quote:
Ik ben beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat ook voor mij te hard hoor, en ik dacht dat ik veel spamde
Just kidding. Ik ben in veel dingen goed, maar beter dan andere. Nope.quote:
quote:
Ik ben ook in sommige dingen goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Just kidding. Ik ben in veel dingen goed, maar beter dan andere. Nope.
Hihi, ik heb mijn berichten ook groen.quote:
ik rozequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn berichten ook groen.
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook in sommige dingen goed
quote:
Ik zit bijna altijd mobiel, behalve vanavond. Anders kan ik niet zo snel hoor.quote:
quote:
Zie der pas net voor het eerst, jezus wat een mooie muziek, en tis al zo oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Niet met jou though, als je 't niet erg vindt.
En als ik het wel erg vind?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]![]()
Niet met jou though, als je 't niet erg vindt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, ik heb mijn berichten ook groen.
same here. of op de ipad maar ik haat het dat die niet auto refresh hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd mobiel, behalve vanavond. Anders kan ik niet zo snel hoor.
Ja, oude muziek is echt geweldig. Vooral die jazz uit de jaren 40 etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zie der pas net voor het eerst, jezus wat een mooie muziek, en tis al zo oud![]()
Eh, misschien moet ik wat meer open staan..quote:
Ontspan maar poebeliewoepsie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
Eh, misschien moet ik wat meer open staan..
ga maar op je zij liggen met je knieën wat opgetrokkenquote:
Goed plan dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even douchen, ik voel me smerig.
niets mis met een rectaaltje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Ok, dit begint in toenemende mate raar te worden.
heeft er niets mee te makenquote:
Conservatief it is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben lichtelijk conservatief/uptight wat betreft dingen in mijn gat gedrukt krijgen.
heeft toch niets met je geaardheid te makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha ^^
Misschien als ik m'n toekomstige vriendin heeeelllll leuk vind.. dan ooit.
Nee hoor, je moet niks doen wat je niet wilt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha ^^
Misschien als ik m'n toekomstige vriendin heeeelllll leuk vind.. dan ooit.
regel nummer 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet niks doen wat je niet wilt!
I beg to differ.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heeft toch niets met je geaardheid te maken
It’s okay if you do it in a threeway?quote:
goh ik vergelijk het met beffenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I beg to differ.
Homo mannen hebben op het sexuele vlak wat minder penetratieve mogelijkheden. Dus neem maar eens een steekproef van 100 homo mannen tegen 100 hetero mannen en vraag ze of ze beiden om hun gevoel over anale penetratie bij hunzelf op een schaal van 1 tot 10 uit te zetten.
Ik garandeer je dat er een correlatie bestaat tussen geaardheid en verlangen op anale penetratie bij eigen persoon.
Hehequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goh ik vergelijk het met beffen
ja nouquote:
Ja, ok. Daar zit wel wat in inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja nouof een man het nou bij me doet of een vrouw ik vind dat prettig
![]()
voor mij is het meer: je wilt zoiets of niet. of je nu man of vrouw bent en of je het nu met een man of vrouw doet.
ja maar daar heb je vaak ook wel duidelijk de gever en de ontvanger inquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ok. Daar zit wel wat in inderdaad.
Maar 2 homomannen hebben niet veel andere keuze. Dus ik redeneerde van, die zullen wel sneller daartoe geneigd zijn ook al vindt de 1 het bijvoorbeeld eigenlijk niet zo heel top.
Oh, okquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja maar daar heb je vaak ook wel duidelijk de gever en de ontvanger in
spannend hequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
En we zijn al weer bijna door 1 SC heen.
![]()
Hihi, als mijn naam er maar inkomt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Als de nieuwe topicstart dit keer maar wel legitiem is
.
*wink wink naar Tamashii*
;')quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah. Als de nieuwe topicstart dit keer maar wel legitiem is
.
*wink wink naar Tamashii*
dat zeg je nu jaquote:
IJdel dametje ben jij zegquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihi, als mijn naam er maar inkomt.
Klopt, ik meen het eigenlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |