Dit, en je moet je kachel ook niet aan laten staan als je weg bent!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef cherrycoke het volgende:
tsja je bent er zelf bij als je het uitgeeft
30% erbij in 6 jaar valt.wel mee toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:28 schreef EenDroom het volgende:
¤2,60
[me=EenDroom]verwachtte eigenlijk in een Warm Bad van Gedeelde Ergernis en Meelevendheid te komen...[/me]
vrouwen weten t altijd een stuk goedkoper te houden. ¤100 zou ik echt nooit redden... dat is 30 drankjes als je verder helemaal niks eet... in 3 dagenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben een man. Geen idee waar je dat op baseert.
Sixpackje ijsthee en sixpackje bier mee en verder veel flesjes bijvullen met water, en je komt een heel eind. Ik heb misschien in totaal 5 of 6 drankjes gekocht op het terrein.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef EenDroom het volgende:
[..]
vrouwen weten t altijd een stuk goedkoper te houden. ¤100 zou ik echt nooit redden... dat is 30 drankjes als je verder helemaal niks eet... in 3 dagen
sjezus wat een zuinigheidquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sixpackje ijsthee en sixpackje bier mee en verder veel flesjes bijvullen met water, en je komt een heel eind. Ik heb misschien in totaal 5 of 6 drankjes gekocht op het terrein.
Gezellig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb minder dan 100 euro uitgegeven anders. Veel eten en drinken zelf meenemen scheelt een heleboel. Dat ik weinig alcohol en energiedrank dronk door de hitte hielp ook wel.
Een vriendin van me heeft zelfs break-even gespeeld dmv bekers rapen, niets voor mij maar wel een optie als je het écht goedkoop wil houden.
Ieder zijn meug. Ik vind een kleine 200 euro besparen altijd wel prettig en heb genoeg plezier gehad op Lowlands. Meer dan de meeste anderen als ik Fok! zo lees, waar iedereen wel wat te kankeren heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sjezus wat een zuinigheidIk heb geen plezier meer als ik zo moet opletten op wat ik uitgeef. Dan blijf ik nog liever thuis.
daar was je zelf bij. De organisatie is je dankbaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef EenDroom het volgende:
Ik check net mijn bankrekening en blijk bijna ¤300 verstookt te hebben... de lol gaat er langzaam wel af zo moet ik zeggen. Ik heb hier nog een oud boekje liggen van LL2005 en toen kostte een muntje ¤2!
volgende keer thuisblijven dan maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef EenDroom het volgende:
mja ik heb van beide kanten dus t slechtst
op het festivalterrein wil ik wel gewoon lol hebben en nergens druk om hoeven te maken
maar nu heb ik dus een halve iPad opgegeten dit weekend
Ik maak me er op het terrein idd niet druk om, en dus achteraf ook niet. Ieder jaar weer een geweldig weekend dat me lang bij blijft, prima besteding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef EenDroom het volgende:
mja ik heb van beide kanten dus t slechtst
op het festivalterrein wil ik wel gewoon lol hebben en nergens druk om hoeven te maken
maar nu heb ik dus een halve iPad opgegeten dit weekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |