Altijd met die gast in grote rondes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef baggerbaas het volgende:
Machado is ook in geen velden of wegen te bekennen
Menchov gaat hier niet voor eigen succes. Vol in dienst van Purito en Dani. Logisch ook, want die zijn gewoon beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Slobeend het volgende:
Dumoulin toch minder goed dan verwacht. En Menchov heeft zijn slechte dag al gehad nu.
Kan natuurlijk gewoon zo zijn dat die traag op gang komen. Als Contador zo blijft tekeer gaan, dan gaat er nog met minuten worden gesmeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:07 schreef Mercurial het volgende:
Van de andere talenten Cardoso het beste, Landa en vooral Quintana vind ik hier tegenvallen.
Nou ja, Cardoso en talent. Die jongen is ook alweer bijna 28.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:07 schreef Mercurial het volgende:
Van de andere talenten Cardoso het beste, Landa en vooral Quintana vind ik hier tegenvallen.
Dat ken je wel zeggen, maar een Contador gaat iedereen ( dus ook een Froome hoor ) laten zien dat er niet te spotten met hem valt, voor degene die het nog niet wisten...quote:
die kneus heeft 2 jaar geen donder uitgevoerd en Froome heeft er al een tour opzitten + OS. Toch mag ik hopen dat Froome even laat zien dat hij op dit moment de beste is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef JC14 het volgende:
[..]
Dat ken je wel zeggen, maar een Contador gaat iedereen ( dus ook een Froome hoor ) laten zien dat er niet te spotten met hem valt, voor degene die het nog niet wisten...
Contador zéér sterk vandaag. Hij gaat beter en beter worden gedurende de ronde. Zonder veel bergen in de benen te hebben en na een lange afwezigheid ( ja, de Eneco Tour begon hij weer ) zo sterk presteren is alleen voor Alberto Contador weggelegd. Godverdomme zeg, héérlijk om te zien.
Zeikvent. Jij hebt zeker liever een koers waarbij iedereen 1 ploeg volgt en de laatste 500 meter gaat sprinten voor 5 seconden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja man, echt genieten om cero cero cero na 6 maandjes weer te zien fietsen.
De motard vond het blijkbaar ook geweldig, die wilde er wat langer van genieten en bleef daarom maar twee meter voor 'm rijden.
Dat zeg ik inderdaad. Mafklappert.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Sasman het volgende:
[..]
Zeikvent. Jij hebt zeker liever een koers waarbij iedereen 1 ploeg volgt en de laatste 500 meter gaat sprinten voor 5 seconden.
Brulaap.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zeg ik inderdaad. Mafklappert.
Vorig jaar heeft Alberto nog de Giro en Tour gereden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
die kneus heeft 2 jaar geen donder uitgevoerd en Froome heeft er al een tour opzitten + OS. Toch mag ik hopen dat Froome even laat zien dat hij op dit moment de beste is.
Helemaal mee eens! Wat heb ik weer genoten, met dank aan Contador was er weer strijd, zoals ik het graag zie. Ik vond de tour wel leuk, maar die eeuwige sky-treintjes begonnen me wel de keel uit te hangen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Sasman het volgende:
[..]
Zeikvent. Jij hebt zeker liever een koers waarbij iedereen 1 ploeg volgt en de laatste 500 meter gaat sprinten voor 5 seconden.
Aan de andere kant heb ik Contador ook zelden zulke bekken zien trekken bij zijn aanvallen (die uiteindelijk moeiteloos door Valverde gepareerd werden). Hij moet oppassen dat hij niet te vroeg teveel wil, er komen nog genoeg echte bergen. Uiteindelijk leveren al zijn inspanningen hem vandaag niets op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef Ericr het volgende:
Volgens mij moet Froome maar even bellen met Mandy om door te krijgen dat je niet op iedere actie van Contador moet reageren. Was natuurlijk wel leuk om te zien maar een echte punches waren het niet en er iedere keer op reageren gaat je zeker slopen gedurende deze Vuelta. Boni's zijn leuk en misschien ook wel belangrijk aan het einde van deze Vuelta maar je nu al je tent laten lokken ga je later zeker terug betalen.
Daar doelde ik ook op, natuurlijk moet je Contador niet onderschatten maar reageren op iedere bevlieging van hem gaan de anderen eveneens bekopen. Wordt verder wel leuk als ze elkaar vanaf de eerste week willen afmaken, dan liggen er zeker een paar op apegapen voor het einde van de tweede week en misschien wel veel eerder.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik Contador ook zelden zulke bekken zien trekken bij zijn aanvallen (die uiteindelijk moeiteloos door Valverde gepareerd werden). Hij moet oppassen dat hij niet te vroeg teveel wil, er komen nog genoeg echte bergen. Uiteindelijk leveren al zijn inspanningen hem vandaag niets op.
En dan krijg je misschien een onverwachte winnaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op, natuurlijk moet je Contador niet onderschatten maar reageren op iedere bevlieging van hem gaan de anderen eveneens bekopen. Wordt verder wel leuk als ze elkaar vanaf de eerste week willen afmaken, dan liggen er zeker een paar op apegapen voor het einde van de tweede week en misschien wel veel eerder.
Schijnbaar weet je amper wat Contador heeft gedaan afgelopen twee jaar. Is verder geen schaamte hoor, dat kan, maar Contador heeft afgelopen maanden al veel getraind. Dus geen donder uitgevoerd kan ik weinig mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
die kneus heeft 2 jaar geen donder uitgevoerd en Froome heeft er al een tour opzitten + OS. Toch mag ik hopen dat Froome even laat zien dat hij op dit moment de beste is.
blablabla. Hij heeft geen tour de france gereden (punt)quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef JC14 het volgende:
[..]
Schijnbaar weet je amper wat Contador heeft gedaan afgelopen twee jaar. Is verder geen schaamte hoor, dat kan, maar Contador heeft afgelopen maanden al veel getraind. Dus geen donder uitgevoerd kan ik weinig mee.
Daarnaast heeft hij een loodzware Giro gereden en dan nog een Tour. Geen fuck uitgevoerd gaat nergens over.
Natuurlijk, in wedstrijdverband is anders. Maar wat Contador nu al laat zien, doet me vermoeden dat hij zo rond half weg koers deze Vuelta ( of pak em beet de derde week ) nog een stuk sterker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |