Typisch.quote:
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijken mag hoor, niks mis mee.... Ik was nieuwsgierig aangezien ik de dames van mijn leeftijd niet zo leuk vond.
Weet je al wat er met je auto is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Ze is ook niet zo knapquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch.
[..]
Ik kan die limburgse niet vinden. Iig geen knappe limburgers in de 30.
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet veel, slecht geslapen vannacht en vandaag een beetje rustig aan gedaan.
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slechtquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ben net weer terug van een eindje wandelen met de hond..
Dan start die meestal wat lastig jaquote:
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.quote:
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel te warm vannacht, en slaap sowieso vaak slecht
De huur hier is erg laagquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Vrijwillig daar gaan wonen.Wat bezielt je
Ik helaas nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Heb ik geen ervaring mee.. ik slaap meestal wel goed
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Johquote:
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. En nee, dat niet. Wel stromen de direct messages binnen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat je nieuw was.
Ben je al gehosseld door een van de vele knappe mannen hier?
Dat is geen straf met dit weer. Wat voor hond heb je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Joh
[..]
Wil je mijne ook uitlaten? Ik heb echt geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |