abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115868111
Ik ook al een aantal dagen geleden. Ik laat gewoon mijn rijbewijs zien en dan beginnen ze zich altijd te verontschuldigen. :') Het zijn altijd van die meissies die zelf niet eens oud genoeg zijn om alcohol überhaupt te kunnen kopen. Ook altijd dat eeuwige excuus: "Ja ik ben niet zo goed in schatten |:( |:( |:( |:( "

:')
pi_115868817
Ook nog goed je best doen bij een supermarkt terwijl je 5 euro per uur verdiend :')
pi_115868876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Ik ook al een aantal dagen geleden. Ik laat gewoon mijn rijbewijs zien en dan beginnen ze zich altijd te verontschuldigen. :') Het zijn altijd van die meissies die zelf niet eens oud genoeg zijn om alcohol überhaupt te kunnen kopen. Ook altijd dat eeuwige excuus: "Ja ik ben niet zo goed in schatten |:( |:( |:( |:( "

dat klopt niet, want je moet 16 zijn om kassawerk te doen.
pi_115868884
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ook nog goed je best doen bij een supermarkt terwijl je 5 euro per uur verdiend :')
eerder 4,20 :')
pi_115868934
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

Ik liet een tijdje terug mijn rijbewijs zien. Ging ze ook nog helemaal lopen zoeken naar mijn leeftijd :')
pi_115869032
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:46 schreef Xetran het volgende:

[..]

dat klopt niet, want je moet 16 zijn om kassawerk te doen.
Sterk spul jwz

quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ik liet een tijdje terug mijn rijbewijs zien. Ging ze ook nog helemaal lopen zoeken naar mijn leeftijd :')
Is mij ook een keer overkomen. _O- Dus ik zo: 'het is een rijbewijs' en mensen achter me in de rij begonnen te gniffelen. 't Kassameisje begon zich toen een partij te blozen zeg. ^O^
pi_115869055
ik moest me een paar jaar terug identificeren om een fles wijn te mogen kopen. toen was ik een jaar of 30 _O-

ik vond het zo grappig, ik lag bijna op de grond te rollen van het lachen.
pi_115869069
Zo'n onzin dat ze het vragen, zeker bij mensen die duidelijk oud genoeg zijn.

Pas ook inkopen voor een feestje, flink wat kratten bier, veel flessen fris enz. enz.

"Mag ik je legitimatie zien?"

Later, ik ben naar een andere winkel. Heb alles laten staan.
Ze ruimen het zelf maar op.
pi_115869361
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het gaat er om dat de caissière in moet schatten hoe groot de kans is dat jij het doorgeeft. Aangezien de meeste mensen niet zo debiel zijn om een kind van 3 te laten drinken is die kans normaal gesproken niet groot. Bij iemand op het oog tussen de 14 en 20 is dat heel anders.
Maar als dat zo zou zijn, waarom zou ik die persoon dan mee nemen naar bijv gall&gall... Vind het een beetje overdreven. Krijg je Amerikaanse taferelen dat wanneer je thuis een feestje geeft en een minderjarige alcohol drinkt, jij daar verantwoordelijk voor bent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115870080
Das een compliment die 14-jarige chickies willen weten wat je naam is zodat ze je daarna kunnen toevoegen op facebook duhh..
pi_115873522
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:57 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik was met een vriendin in de supermarkt, we gingen allebei in een andere rij staan, waren we meteen aan de beurt. Zij kocht drank, ik niet. Toen ik afgerekend had, kwam ik haar kant op. Toen de cassière dat zag (40+ overigens) moest ik ook mijn ID laten zien. Vond ik heel bizar, ergens wel logisch, maar wel heel paranoide.
Dus als ik drank koop, zie iemand die ik ken jonger dan 16 en maak daar een praatje mee kan het zijn dat ik de drank weer moet inleveren?
pi_115874340
In Amerika is dat pas overdreven.
sd
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:22:10 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115874840
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Pas ook inkopen voor een feestje, flink wat kratten bier, veel flessen fris enz. enz.

Mensen als jij zijn de kanker van de maatschappij. Gratis met rijm.
Ok stelletje hokboeren
pi_115875178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

Wat een kutklant ben jij. :')
pi_115875316
quote:

Wat ben jij een naar mens :')
pi_115875327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 15:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Maar als dat zo zou zijn, waarom zou ik die persoon dan mee nemen naar bijv gall&gall... Vind het een beetje overdreven. Krijg je Amerikaanse taferelen dat wanneer je thuis een feestje geeft en een minderjarige alcohol drinkt, jij daar verantwoordelijk voor bent.
Ik volg je niet helemaal, hoe is dat vergelijkbaar?
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:05:34 #267
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115876363
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:41 schreef Amaranth het volgende:

[..]

Dus als ik drank koop, zie iemand die ik ken jonger dan 16 en maak daar een praatje mee kan het zijn dat ik de drank weer moet inleveren?
Volgens mij ligt het ook heel erg aan de cassière, maar dat zou zo maar kunnen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:05:35 #268
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_115876364
die kutjes vrasgen mij altijd terwyl ik standaard bier haal
  woensdag 22 augustus 2012 @ 19:07:36 #269
346653 Ceviche
pi_115876454
quote:

Dat vind ik echt heel kinderachtig.
Wat was je probleem er mee?
Dat ze je 14 schatten?

Of was je echt 14 en ging je moeilijk doen omdat je het terecht niet mocht kopen? Daar lijkt het namelijk heel erg op.
pi_115876758
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel kinderachtig.
Wat was je probleem er mee?
Dat ze je 14 schatten?

Of was je echt 14 en ging je moeilijk doen omdat je het terecht niet mocht kopen? Daar lijkt het namelijk heel erg op.
Dit is inderdaad hoe de kassamiep en iedereen om hem heen het opgevat heeft, ja :')
  woensdag 22 augustus 2012 @ 20:03:23 #271
346653 Ceviche
pi_115878391
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 19:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is inderdaad hoe de kassamiep en iedereen om hem heen het opgevat heeft, ja :')
Hehe, en hij maar denken dat hij iedereen in die winkel gepowned heeft :')
pi_115878468
Mensen kap toch met zeiken, laat je ID gewoon zien.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_115881004
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Protip: houd je autosleutels in je handen zodat ze dat kan zien, schijnt te helpen
Tip niet waar. Ik zie er ook echt niet uit als 16 en werd vandaag om mijn ID gevraagd bij de AH. Maar die had ik niet bij want ik had voor het gemak alleen even mijn bankpasje meegenomen om af te rekenen. Toen kreeg ik het niet mee en moest ik helemaal terug naar de auto, terwijl ik die sleutels gewoon in mijn hand had.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:13:40 #274
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115881237
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Tip niet waar. Ik zie er ook echt niet uit als 16 en werd vandaag om mijn ID gevraagd bij de AH. Maar die had ik niet bij want ik had voor het gemak alleen even mijn bankpasje meegenomen om af te rekenen. Toen kreeg ik het niet mee en moest ik helemaal terug naar de auto, terwijl ik die sleutels gewoon in mijn hand had.
Ja, want autosleutels geven prima weer dat iemand 16+ is ja. Schei toch uit, dat hoor ik weleens vaker meisjes zeggen als ik in de supermarkt sta: 'Maar ik heb toch autosleutels, moet ik dan alsnog mijn ID laten zien?'
Die truc om met autosleutels het kassameisjes te overtuigen is al zo oud en daar trappen ze niet meer in. Daar is al vaak mee gefraudeerd.
Gewoon ID laten zien, die meisjes doen ook gewoon hun werk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115881385
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja, want autosleutels geven prima weer dat iemand 16+ is ja. Schei toch uit, dat hoor ik weleens vaker meisjes zeggen als ik in de supermarkt sta: 'Maar ik heb toch autosleutels, moet ik dan alsnog mijn ID laten zien?'
Die truc om met autosleutels het kassameisjes te overtuigen is al zo oud en daar trappen ze niet meer in. Daar is al vaak mee gefraudeerd.
Gewoon ID laten zien, die meisjes doen ook gewoon hun werk.
Ik heb niet gezegd: maar ik heb toch autosleutels bij? Maar ze had ze wel gezien.. Daarom dat die tip van AlphaBravoCharlie nergens op slaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')