Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?quote:Stelt u grote aankopen uit?
Vaak
Soms
Nooit
Geen mening
Dan kunnen ze aangeven dat door de crisis mensen vaak toch maar even wachten met het uitgeven van grote bedragenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige poll op ing.nl hoor
[..]
Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?
Jawel! Dan weet je of.... Wait. Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige poll op ing.nl hoor
[..]
Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?
nee, dat is niet zo, dan moet je de vraag anders stellen. Dit zegt gewoon echt nietsquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze aangeven dat door de crisis mensen vaak toch maar even wachten met het uitgeven van grote bedragenEn dan komt dat heel groot in de Telegraaf.
Ja, check.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zegt voornamelijk iets over impulsieve mensen. Ohai
Eten gaat voor luiheid! Opstaan mevrouw, omnomnomquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil niet opstaan, maar ik heb wel honger. Problemen van luie lin
Zoiets als, aantal maanden nog wachten tot grote aanbiedingen ivm sportevenementen op goedkope tv's. Ziet reclame van Mediamarkt 19% "btw" korting. Koopt diezelfde avond een tv?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zegt voornamelijk iets over impulsieve mensen. Ohai
Goeden reden! Boterhammersquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eten gaat voor luiheid! Opstaan mevrouw, omnomnom
Sien zwemt ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, de scholen zijn weer begonnen, zou het dan weer rustiger zijn in het park?
Moet nog steeds de poetel een keer in het water gooien zodat hij leert dat zwemmen leuk is
Co rent al weg als ik met de gieter aankomquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien zwemt ook nietDie doet alleen aan pootjebaden
Dat water is de afgelopen dagen wel een beetje opgewarmdquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Co rent al weg als ik met de gieter aankom.
Maar hij moet het in ieder geval proberen.
Mijn plan is om zelf het water in te gaan zodat hij achter me aan komt.
Maar denk dat ik daar spijt van ga krijgen, want koud
Met een hont in het water en dan een telefoon meenemen het water in om te filmen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat water is de afgelopen dagen wel een beetje opgewarmd
Doen dus! En filmen en op de supersecret-FB zetten
Doe nouhou... je gaat toch niet tot je nek het water in?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een hont in het water en dan een telefoon meenemen het water in om te filmen?
Slekten matigen idee
Sorry, ik ben te gehecht aan m'n telefoonquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe nouhou... je gaat toch niet tot je nek het water in?
Doe dat dan maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te gehecht aan m'n telefoon
Ik kan wel kijken of ik een slechte matige foto van hem kan maken als het me lukt hem helemaal erin te krijgen, z'n afro zakt voor z'n ogen als hij nat is
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Neem Fred mee, telefoon vasthouden en richten zal toch niet te technisch zijn voor 'm?
Ik moest bijna een beetje huilenquote:Je kan kokos vet ook geweldig gebruiken bij het schoonmaken van je kwasten!!!
Je smelt ongeveer 1 á 2 eetlepels kokos vet
En je dipt je kwasten in de olie en masseert zegmaaar de olie in je kwasten en dan was je de olie eruit met vloeiare handzeep of shampoo
Je maakt de kwasten doog met en handoek of tissue en dan doe je de kwaswn met de haren naar beneden in een beker en Laat dit een paar uur of een nachtje drogen zo komt er geen water bij de begin lijm dinges en ruīneerd de kwasten niet
Als ze droog zijn zien ze eruit of de
Ze net uit de winkel komen!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje huilen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje huilen
Was het zo erg ja?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kind is eindelijk stil!
Ik ben acuut gestopt met rammelen voorlopig.
Wat een blijde verrassing. Ik dacht dat True Blood maar 10 afl had, zijn het er 12!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:51 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe True Blood kijkenEn daarna verder met Sons Of Anarchy, foute mannen met tattoo's en motors
Zomerslaapjesquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef AmyGrace het volgende:
Oh hai! Ik probeer uit m'n zomerslaap te ontwaken.
Mja. Het punt was dat ze (huilend) in slaap was gevallen in de box. Toen ze wakker werd had ze haar fles op en bleef vervolgens maar huilen. Maar ik dacht dat ze niet moe was, want net wakker.quote:
Ik ben nog niet zo lang geleden pas begonnen met kijken, 4 seizoenen in een week gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat een blijde verrassing. Ik dacht dat True Blood maar 10 afl had, zijn het er 12!
Fijn dat ze nu dan allebei aan het slapen zijn, even rustquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja. Het punt was dat ze (huilend) in slaap was gevallen in de box. Toen ze wakker werd had ze haar fles op en bleef vervolgens maar huilen. Maar ik dacht dat ze niet moe was, want net wakker.
Mooi dat ze stil was zodra ik haar in bed legde.Maar nu slapen ze allebei, dus dat is wel weer even lekker.
Ik heb True Blood opgegeven. Bleh.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang geleden pas begonnen met kijken, 4 seizoenen in een week gezienEn toen was seizoen 5 net begonnen maar ik vind het met deze serie eigenlijk beter om alles achter elkaar te zien voor het verhaal. En True Blood heeft altijd van die echte cliffhangers
![]()
Maar vorige week had ik niet te doen en toen zag ik dat er al 10 van de 12 uitgezonden waren dus heb ik maar alles bekekenDie twee kan ik wel apart zien
Nu nog maar 1, gelukkig beginnen binnenkort weer allemaal andere series met nieuwe seizoenen
Ja, een boel afleveringen achter elkaar kunnen kijken isquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang geleden pas begonnen met kijken, 4 seizoenen in een week gezienEn toen was seizoen 5 net begonnen maar ik vind het met deze serie eigenlijk beter om alles achter elkaar te zien voor het verhaal. En True Blood heeft altijd van die echte cliffhangers
![]()
Maar vorige week had ik niet te doen en toen zag ik dat er al 10 van de 12 uitgezonden waren dus heb ik maar alles bekekenDie twee kan ik wel apart zien
Nu nog maar 1, gelukkig beginnen binnenkort weer allemaal andere series met nieuwe seizoenen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fijn dat ze nu dan allebei aan het slapen zijn, even rust
Idd houden zo. Het werkt soms bijna verslavend.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, houden zo
Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor jonge
Jawel jonguh, 's avonds voor je gaat slapen nog even twee afleveringen van om het even welke seriequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, houden zo
Ik heb daar toch helemaal geen tijd voor jonge
Ik vind het het niet meer waard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de hoop dat het misschien weer beter wordt.
Dit seizoen is wel minder inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind het het niet meer waard.![]()
Ik kijk nu Rookie Blue, Rizzoli &Isles en in September begint Downton Abbey![]()
weer.
Welke App is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
En ik heb wel een app om alles te volgen dat ik weet wanneer ik het kan downloaden, of over hoeveel dagen een nieuw seizoen begint. Dat is wel heel fijn
Bij mij komt het gewoon automagisch binnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef megamandy het volgende:
En ik heb wel een app om alles te volgen dat ik weet wanneer ik het kan downloaden, of over hoeveel dagen een nieuw seizoen begint. Dat is wel heel fijn
TV Forecast. Maar wat voor een gsm heb je? Want laatste zocht iemand die bij de Android en die had hem toen (nog) niet. Zelf heb ik een iPhone.quote:
Hij staat er bij android inderdaad niet bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
TV Forecast. Maar wat voor een gsm heb je? Want laatste zocht iemand die bij de Android en die had hem toen (nog) niet. Zelf heb ik een iPhone.
Ooh en en telefoonhoesje voor Nagel met een foute poetel:
[ afbeelding ]
Er zal wel ook zo'n app bestaan voor android maar zou niet weten hoe je dat moet zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hij staat er bij android inderdaad niet bij.
daarom zeg ik ook dat ik ze eventueel mee kan nemen als ze daar nog zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef Loqi het volgende:
In Duitsland hadden ze die nietiig niet waar ik was in Berlijn
Silk Taupe en Steel grey bitte gerne! Ktnxbyequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Nieuwe kiko lakjes
ik kan ze eventueel uit Italie meenemen als ze niet uitverkocht zijn want ze zijn LE
http://www.fashionpolish.(...)limited-edition.html
IK HEB DAT NODIG!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
TV Forecast. Maar wat voor een gsm heb je? Want laatste zocht iemand die bij de Android en die had hem toen (nog) niet. Zelf heb ik een iPhone.
Ooh en en telefoonhoesje voor Nagel met een foute poetel:
[ afbeelding ]
PM lijstje even okay? Anders moet ik topics terug gaan zoeken als ik eenmaal daar ben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Silk Taupe en Steel grey bitte gerne! Ktnxbye![]()
Geen idee, is van Top Vintage maar dat merk zullen ze wel op meerdere plekken verkopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK HEB DAT NODIG!
Bestaat dat ook voor een galaxy S?
NEEDZ!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Nieuwe kiko lakjes
ik kan ze eventueel uit Italie meenemen als ze niet uitverkocht zijn want ze zijn LE
http://www.fashionpolish.(...)limited-edition.html
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PM lijstje even okay? Anders moet ik topics terug gaan zoeken als ik eenmaal daar ben.
Ik kom langs Pupa, Kiko en Layla.
Wimquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En eeuwig zonde dat dat het niet gefilmd is.
Het is niet alleen dat Cody niet wil zwemmen, hij kan daadwerkelijk niet zwemmen. Hij bleef springen tot dat niet meer ging en daarna ging hij op z'n achterpoten staan en met z'n voorpoten in de lucht harken. Uiteindelijk naar een stuk getrokken waar hij het niet met z'n achterpoten redde (toen zat hij zowat in mijn armen) en daarna kon hij zichzelf net boven houden
.
Mijn hont bewijst steeds meer wat een mongol het is.
Water was wel lekker trouwens, inderdaad gewoon lauw
ik moet potverdomme moeite voor jou doen en ik krijg een mislukt kusje in de pm?quote:
Ja echt zondequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wim![]()
![]()
![]()
Ik zei toch dat het gefilmd moest worden
ja, daarom waarschuw ik dat ze er niet overal zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook dat ik ze eventueel mee kan nemen als ze daar nog zijn
EEN MISLUKT KUSJE???? WAT IS DEZE??????quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet potverdomme moeite voor jou doen en ik krijg een mislukt kusje in de pm?
WAT IS DEZE JOH!
IK VLIEG TOCH VOOR JOU HELEMAAL NAAR ITALIE OMDAT JIJ ZO NODIG DIE ROTLAKJES MOET!
... oh wait...
Faalhont.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
En eeuwig zonde dat dat het niet gefilmd is.
Het is niet alleen dat Cody niet wil zwemmen, hij kan daadwerkelijk niet zwemmen. Hij bleef springen tot dat niet meer ging en daarna ging hij op z'n achterpoten staan en met z'n voorpoten in de lucht harken. Uiteindelijk naar een stuk getrokken waar hij het niet met z'n achterpoten redde (toen zat hij zowat in mijn armen) en daarna kon hij zichzelf net boven houden
.
Mijn hont bewijst steeds meer wat een mongol het is.
Water was wel lekker trouwens, inderdaad gewoon lauw
das beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
EEN MISLUKT KUSJE???? WAT IS DEZE??????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou altijd babequote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, daarom waarschuw ik dat ze er niet overal zijn![]()
Ja geweldig he?quote:
Ah, boutquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja geweldig he?
Jammer dat ik de eerste S heb, daar zit de camera op een andere plek
OMG DIE WILLIK!!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is nog lilleker![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
achi k moet sowieso naar de winkel dus zie het vanzelf wel
als ik voor jou ook mee moet nemen gewoon ff je lijstje pm-en he
Je gaat toch wel kijken ..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga lekker niet op melz dr linkje klikken hihaho
Jij mag altijd langskomen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik ga een mooie lijst voor Melz maken. Heb ik weer een goeden excuus om daar langs te gaan
.
Zie je wel dat je weg ging klikken!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ok ok ik heb geklikt maar ik hoef ze niet
kom maar hier zittenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:12 schreef Mss het volgende:
Ik heb al twee hele minuten mijn deur open en meteen zit heb ik weer een stuk of 3 wespen binnen. Zo kut dit.
Het is daar goed zitten, ja?quote:
Ja! Je komt vanavond langs toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is daar goed zitten, ja?
En godver, ik ben de slechtste brandstichter ooit. * IJsdraakje kan niet met lucifers omgaan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja! Je komt vanavond langs toch?
Doe rustig aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Even wat eten en dan ga ik zo'n beetje rijden.
Altijd.quote:
wiiquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd.
Wat moest ik nou meenemen? Ik zie mezelf er al voor aan dat ik iets laat liggen.
Zo meteen even in een tas gooien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wii
hardeschijf
sd kaart van max 2gb
okeeequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo meteen even in een tas gooien.
Na mijn eitjes, that is.
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ikea-ijs omnomnom!![]()
Is geen goeden avondeten zeker?
Ik vind dit een beetje eng.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat?
i kwou ook ijs als avondeten nemen ....
WIL JE NU ZEGGEN DAT IK MOET GAAN KOKEN?
Volgens mijn logica niet hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat?
i kwou ook ijs als avondeten nemen ....
WIL JE NU ZEGGEN DAT IK MOET GAAN KOKEN?
Dat zou nog wel kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Doormidden knippen die klit! Dan krijg je hem er misschien nog uit. En dan in de lengte he, niet evenwijdig aan z`n schedel
dus binnenkort heb je mini negers?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:53 schreef Mss het volgende:
De plaatselijke negerts zijn weer bezig.
HELL NOquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus binnenkort heb je mini negers?
sorry ik bedoelde in de buurt, niet dat t jouw kids zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Mss het volgende:
[..]
HELL NO. Dat zijn nou echt niet mijn types
.
Lollerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik bedoelde in de buurt, niet dat t jouw kids zijn![]()
ik bedoelde zij zijn bezig dus je hebt straks mini negers in de buurt lopen![]()
![]()
![]()
POTVERquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Mijn aids kan het niet zijn, dat hebben ze al.
zag hem op die nagellak facebooks langskomen iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
GOSH holo schijnt gesignaleerd te zijn. Zijn er al mensen die 'm zijn tegengekomen?
Vorige week niet gezien bij de kruidvat. Kan woensdag weer kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Mss het volgende:
GOSH holo schijnt gesignaleerd te zijn. Zijn er al mensen die 'm zijn tegengekomen?
Moet je die aanvragen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuu ik ben vergeten de langstudeerdersboete aan te vragen en dat moet uiterlijk een maand van tevoren. Nu moet ik ¤300 zelf ophoesten
Ik neem aan dat ze de lening bedoeld en de eerste termijn van de betaling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moet je die aanvragen?en het was toch ¤3.000,-? Of moet je dan de eerste termijn zelf betalen? Ik snap de zin niet helemaal geloof ik
Jep, ik moet 'm bijlenen want geen rijke ouders en geen spaargeld. Je krijgt 'm in termijnen, maar de eerste termijn moet aan het einde van de maand betaald worden en ik ben vergeten 'm aan te vragen. Ik had hem voor de eerste van de maand aan moeten vragen, en ze doen niet met terugwerkende kracht betalen. Nu heb ik die ¤250 wel, maar die waren eigenlijk gereserveerd voor een nieuwe pc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze de lening bedoeld en de eerste termijn van de betaling.
Baasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Even 35,3 km gefietst, lijken wassen.
Ja dattusquote:
Ja, mijn eigen stomme fout. Nu heb ik wel ¤250 minder studieschuldquote:
deed er net 1.38 over.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dattus![]()
Hoe lang doe jij over 35,3 km SQ?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanmiddag kon ik het niet laten en heb gewoon keihard mijn manager staan uitlachenecht met bulderende lach, traanogen en mijn hoofd in mijn nek ook echt
![]()
![]()
![]()
Whehehe, en ik heb hem een druiloor genoemd
hoeveel weken mag je nog? Of kon je meteen wieberen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanmiddag kon ik het niet laten en heb gewoon keihard mijn manager staan uitlachenecht met bulderende lach, traanogen en mijn hoofd in mijn nek ook echt
![]()
![]()
![]()
Whehehe, en ik heb hem een druiloor genoemd
Nah ja, is gewoon uitvoeringsorgaan he...quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen stomme fout. Nu heb ik wel ¤250 minder studieschuld.
IB Groep is nou niet bepaald een organisatie die je matst.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, ik moet 'm bijlenen want geen rijke ouders en geen spaargeld. Je krijgt 'm in termijnen, maar de eerste termijn moet aan het einde van de maand betaald worden en ik ben vergeten 'm aan te vragen. Ik had hem voor de eerste van de maand aan moeten vragen, en ze doen niet met terugwerkende kracht betalen. Nu heb ik die ¤250 wel, maar die waren eigenlijk gereserveerd voor een nieuwe pc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is sobserso kut als je geld moet betalen waar je niet op gerekend had
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ah da's nog redelijk te doen op een avond. Ga je dan in je uppie of met bb?quote:
Ik moest ze laatst wel bellen, en toen heb ik een half uur in de wacht gestaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nah ja, is gewoon uitvoeringsorgaan he...
en meestal komt het niet eens tot matsen, want ze zijn meestal niet eens bereikbaarin ieder geval in mijn tijd, neem niet aan dat dat nu opeens veranderd is
Nog 5 weken en ik hoef niet te wieberen. Hij vroeg zelfs of ik die 6e week ook nog wilde werkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel weken mag je nog? Of kon je meteen wieberen?
En toen zei jij druiloor?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nog 5 weken en ik hoef niet te wieberen. Hij vroeg zelfs of ik die 6e week ook nog wilde werken
nee dat was daarvoorquote:
Ja, weetje, ik ben zelf gewoon te lui geweest om dat fatsoenlijk te regelen. Als ik dit gewoon op tijd had geregeld dan was er niks aan de hand geweest. Maar ik was aan het werk en ik de avond gewoon te lam om nog iets te regelen, en ja, dan ben ik nu gewoon de lul. Maar ik ben wel benieuwd hoe ze dat geld nu gaan verdelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
O sorry, beetje ongepast om zo blij te doen dat ik hem begrijp gezien de situatie
uppie, dat tempo trekt bb nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah da's nog redelijk te doen op een avond. Ga je dan in je uppie of met bb?
Ik ga vrijdag eens mijn fiets naar de fietsenmaker brengen om hem te laten fixen, wil dan het fietsen ook weer lekker oppakken. Straks toch minder reistijd dus (meer) tijd voor 's avonds
stilstaand water met dit weer, ja, dan stink je beheurlijk jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik stink nog steeds omdat ik vanmiddag in het meer gesprongen ben
Nee, misschien komt het daar doorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stilstaand water met dit weer, ja, dan stink je beheurlijk ja
Wel gedoucht?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, misschien komt het daar door.
Ben lekker stinkend naar de Ikea gegaan, dan blijft iedereen tenminste op afstand
Water was wel bizar warm, dus was wel lekker
gisteren kwam ik zo zout als het maar kan binnen en ben direct gaan afspoelen onder een koude douche, dat zijn de lekkerste douchebeurtenquote:
Oeh dan kan ik het ook etenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had van de week nepkaviaar gehaald bij de Ikea, voor op een toastje met zalm en creme fraiche. Kijk ik op het potje, is het niet eens nepkaviaar, het is gewon vegetarisch spul, gemaakt van zeewierwel lekker overigens hoor, maar zo grappig!
En andere spullen van daaro meegenomen, cider, crackers, vanillesaus en bio-jam
En fuck, ik zou vanmiddag met mijn collega een softijsje gaan halen maar we zijn het helemaal vergeten
yep, kun jij ook eten!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh dan kan ik het ook eten![]()
Ik wilde zooi halen, maar m'n oud-collega zat achter de kassa en daar had ik niet zo'n zin in.
Wel ijsje gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Besluit ik een koekje te eten, issie taai![]()
FML ik heb het zo zwaaaaaar![]()
![]()
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag zat ik dus series te kijken en had een paar keer de tranen in mijn ogen staan
吴 曼 迪
ervaringsdeskundige meldtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
10 minuten buiten gezeten. 12 muggebulten rijker
ik had ze bewaard in het kader van "niet het hele pak in 2 avonden opvreten, maar 1 per keer, elke 2 dagen ofzo"quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vandaag zat ik dus series te kijken en had een paar keer de tranen in mijn ogen staan
Omdat ik het zielig vondquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had ze bewaard in het kader van "niet het hele pak in 2 avonden opvreten, maar 1 per keer, elke 2 dagen ofzo"![]()
En waarom tranen in je ogen?
En ik denk nog: ohhh wat is het nu heerlijk koel. En ondertussen vķel ik ze gewoon bijten. Seriouslyquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige meldt![]()
Vooral als je in slaap valt in de tuin, ik ben echt een soort all you can eat voor muggen lijkt het wel
wat goed dat je gewoon afspreekt nuquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ik het zielig vondOf ik zat ze van neeeeee, niet doen! En ik zit in mijn stopweek dus lekker emo
Maar ik heb deze week allemaal leuke dingen in de planning dus dan zal ik niet meer emo zijnMorgen uiteten en theater, woensdag uitgaan en donderdag misschien afspreken met de beste vriend van mijn ex, daar ging ik altijd heel fijn mee om en het is wel kut dat dat contact nu eigenlijk ook "weg" is. Maar donderdag zie ik hem dan wel weer
ik heb ook echt haat aan die beesten en hoop dat ze uitstervenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik denk nog: ohhh wat is het nu heerlijk koel. En ondertussen vķel ik ze gewoon bijten. Seriously
Kutste kutbeesten ooit![]()
Ondertussen 2 meer ontdekt
Ja en allemaal extra excuses om lekkere dingen te etenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat goed dat je gewoon afspreekt nu
En leuke dingen doen, helemaal goed!
met een vent, dus dan kun je gewoon alles eten zonder miepig gezeik over calorieën ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en allemaal extra excuses om lekkere dingen te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Wist je dat er dit seizoen meer muggen zijn omdat wespen-populatie zeer klein is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook echt haat aan die beesten en hoop dat ze uitstervenik snap heel het nut ervan niet
![]()
Oh ja, het leven is lijden volgens Ghandi geloof ik he.... de schoft
En als zowel de wespen als de muggen nu eens gewoon uitsterven... Woei !quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wist je dat er dit seizoen meer muggen zijn omdat wespen-populatie zeer klein is?
Dat is dus het nut van wespen.. Ze eten muggen
Ik vind het een goeden optiequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En als zowel de wespen als de muggen nu eens gewoon uitsterven... Woei !Beide kutbeesten weg
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En als zowel de wespen als de muggen nu eens gewoon uitsterven... Woei !Beide kutbeesten weg
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh kijk! Spinnen eten vliegen. Maar als vliegen ook allen doovermoord zijn hebben we ook geen nood meer aan spinnen.
Yay ! Kill all tze bugs
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh kijk! Spinnen eten vliegen. Maar als vliegen ook allen doovermoord zijn hebben we ook geen nood meer aan spinnen.
Yay ! Kill all tze bugs
goeden foto ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Fergie (van de black eyed dingesen) lakjes. Net zulke lelijker hoerigheid als zij zelf
ah crap da's echt niet leuk meer...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
16 muggebulten.. What the.... serieus... 1 sigaretje gedaan..
Ik haal mijn azaron pen maar weer eens boven anders slaap ik heul niks.
Truste meiden
Wat dacht je van dezequote:
Zzzzzzzlaap lekker!quote:
ja doe eens link dan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze![]()
[ afbeelding ]
En ze vind 3,49 dollar duur voor een lakje![]()
Verder wel een leuke site, heeft vaak de allernieuwste dingen op haar site staan en leuke reviews, al zijn haar foto's (vooral die van haarzelf, als ze zich opgemaakt heeft) echt bedroevend.
Je ken toch ook kijken wat de bron van het plaatje isquote:
Dat is teveel moeite joh!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je ken toch ook kijken wat de bron van het plaatje is
Maar goed, hier issie:
http://www.musingsofamuse(...)s-for-fall-2012.html
musingsofamuse.com is dus de hoofdsite.
ja ik had 'm gezien, echt briljantquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is teveel moeite joh!
En ik moest hard lachen![]()
[ afbeelding ]
Misschien een taal erbij? Een extra taal spreken is nooit weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien in februari met 2e bachelor beginnen. Heb toch geen werk en tijd zatnu nog bedenken wat
pics?quote:
Dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:12 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorgenik geloof dat ik zo weer m'n bed induik
+1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen
Moet je die tegenwoordig niet zelf betalen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien in februari met 2e bachelor beginnen. Heb toch geen werk en tijd zatnu nog bedenken wat
Ik lig er nog in, denk dat ik zo ook nog even mijn ogen dicht doe...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:12 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorgenik geloof dat ik zo weer m'n bed induik
Velen koffie to the rescuequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb slecht geslapen dus zit nu ook te gapen
Was wel om 8 uur op kantoor daardoor, velen opmerkingen galore
Of er wat verbetering is in mijn leverquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar gaan ze naar kijken Sjaan?
Ik stem ook voorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ow dat is ook wel spannend ja.
Ik stem voor van wel!
Zoiets had ik ook om gedachte inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je die tegenwoordig niet zelf betalen?
Later, moet eerst douchen endezoquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ow dat is ook wel spannend ja.
Ik stem voor van wel!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik stem ook voor
Kan ik ergens tekenen zodat een goeien lijf voor sjaan geregeld kan worden?![]()
Jaaaaa bier drinken om 9u in de ochtend FTW en zo een dingen allemaal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Eerstejaars op de uni.![]()
Nee wacht, begeleiders van eerstejaars op de uni.
Ik kreeg zowat een American Football in mijn gezicht die ze stonden te gooien op een bomvol plein.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaaa bier drinken om 9u in de ochtend FTW en zo een dingen allemaal?
Met zijn vijven naast elkaar!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, die hordes verse brugklassers die ik vanmorgen weer moest ontwijken op de fiets
Hopelijk hebben ze na mijn vakantie door hoe het verkeer werkt
Keistoerquote:
Oh wat een feestquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kreeg zowat een American Football in mijn gezicht die ze stonden te gooien op een bomvol plein.
Jaaa, zo'n enorme kipling tas!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met hun kipling tassen op hun nieuwe grotemensenfietsen
Haha dat zag je veel ja. Maar ik moet zeggen dat ik de middelbare school totaal niet mis!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar eastpack was wel stoer![]()
Zeker als je de letters van het logo had veranderd in lastpak of asbak
edereen deed dat jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar eastpack was wel stoer![]()
Zeker als je de letters van het logo had veranderd in lastpak of asbak
bosatlas: checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Brugklassers![]()
De bosatlas meenemen naar de eerste les aardrijkskunde![]()
Volgens mij heb zelfs ik dat niet gedaan, terwijl ik toch een goeden nerd was![]()
En al die mensen die in de tweede zaten te wensen dat hun kipling-tas kapot ging omdat het heul niet cool is, maar die dingen gaan maar niet kapot
Hij is onderwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had enkel kipling etui en verder rug-/schooltas van mijn broersDie ook vol stond met tipp-ex en stift en alles.
School![]()
![]()
Werk![]()
En schaar pic van jurk ! NUUUHUUU
Ik wil het liefst bij een rechtbank en daar zijn momenteel 0,0 vacatures.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef Loqi het volgende:
huu scriptie, succes!
Is daar goed werk in te vinden momenteel?
Herhalingsmodus:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil het liefst bij een rechtbank en daar zijn momenteel 0,0 vacatures.
Nee dat hoeft ook niet. Maar verder is ook vrij weinig hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herhalingsmodus:
Je hoeft niet meteen in je droombaan te beginnen he
/herhalingsmodus
Sterker nog: De kans dat je in je droombaan begint is best kleinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Herhalingsmodus:
Je hoeft niet meteen in je droombaan te beginnen he
/herhalingsmodus
Wel relevante werkervaring.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:14 schreef Dwyn het volgende:
http://www.werkenvoornede(...)tures%2FsearchResult
Wel tijdelijk maar ja.
de kans dat je er in eindigt ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sterker nog: De kans dat je in je droombaan begint is best klein
oeh, klinkt wel spannendquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil het liefst bij een rechtbank en daar zijn momenteel 0,0 vacatures.
Datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kans dat je er in eindigt ook
Oh nee nixquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee nixMario ging steeds dood op hetzelfde stuk of ik mis net het speciale muntje waardoor ik het level weer opnieuw moet doen want je hebt maar 1 poging
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nee nixMario ging steeds dood op hetzelfde stuk of ik mis net het speciale muntje waardoor ik het level weer opnieuw moet doen want je hebt maar 1 poging
First world problemsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was net eindelijk gelukt, moest ik zo'n tube in om richting het einde te gaan, kom ik aan de andere kant van die tube eruit maar nam net hap van broodje, ben ik doodquote:
Ik bedoel het echt niet zo gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet zo gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Goed, pauze voorbij, maar weer aan het werkquote:
Laat haar vanaf het begin alle boeken in het kluisje stoppen en alleen de boeken mee naar huis nemen waar ze huiswerk voor heeft ipv alle boeken thuis en iedere dag alle boeken van ieder vak weer mee te laten nemen. Scheelt veel sleepwerkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kind gaat volgende week op de middelbare beginnen *emo* dus ga gerust door met verhalen over brugpiepers enzo, steek ik nog wat van op
Ik heb mijn middelbareschooltijd niet zo heel bewust meegekregen namelijk![]()
Sukkol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed, pauze voorbij, maar weer aan het werk
Ik heb nu 110 levens met mario ... en de game leek mij leuk voor mee naar italie, moet ik hem niet nu al uitspelen
Oh, in deze zitten wel weer geheimen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was net eindelijk gelukt, moest ik zo'n tube in om richting het einde te gaan, kom ik aan de andere kant van die tube eruit maar nam net hap van broodje, ben ik dood
OPNIEUW!
Ik kan er niet tegen als ik in mario 1 muntje of een special of geheime doorgang niet heb gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |