Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?quote:Stelt u grote aankopen uit?
Vaak
Soms
Nooit
Geen mening
Dan kunnen ze aangeven dat door de crisis mensen vaak toch maar even wachten met het uitgeven van grote bedragenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige poll op ing.nl hoor
[..]
Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?
Jawel! Dan weet je of.... Wait. Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
goeie matige poll op ing.nl hoor
[..]
Wat moet je met de uitslag van zoiets? Daar kun je toch helemaal geen aars mee?
nee, dat is niet zo, dan moet je de vraag anders stellen. Dit zegt gewoon echt nietsquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kunnen ze aangeven dat door de crisis mensen vaak toch maar even wachten met het uitgeven van grote bedragenEn dan komt dat heel groot in de Telegraaf.
Ja, check.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zegt voornamelijk iets over impulsieve mensen. Ohai
Eten gaat voor luiheid! Opstaan mevrouw, omnomnomquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil niet opstaan, maar ik heb wel honger. Problemen van luie lin
Zoiets als, aantal maanden nog wachten tot grote aanbiedingen ivm sportevenementen op goedkope tv's. Ziet reclame van Mediamarkt 19% "btw" korting. Koopt diezelfde avond een tv?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Zegt voornamelijk iets over impulsieve mensen. Ohai
Goeden reden! Boterhammersquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Eten gaat voor luiheid! Opstaan mevrouw, omnomnom
Sien zwemt ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, de scholen zijn weer begonnen, zou het dan weer rustiger zijn in het park?
Moet nog steeds de poetel een keer in het water gooien zodat hij leert dat zwemmen leuk is
Co rent al weg als ik met de gieter aankomquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien zwemt ook nietDie doet alleen aan pootjebaden
Dat water is de afgelopen dagen wel een beetje opgewarmdquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Co rent al weg als ik met de gieter aankom.
Maar hij moet het in ieder geval proberen.
Mijn plan is om zelf het water in te gaan zodat hij achter me aan komt.
Maar denk dat ik daar spijt van ga krijgen, want koud
Met een hont in het water en dan een telefoon meenemen het water in om te filmen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat water is de afgelopen dagen wel een beetje opgewarmd
Doen dus! En filmen en op de supersecret-FB zetten
Doe nouhou... je gaat toch niet tot je nek het water in?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een hont in het water en dan een telefoon meenemen het water in om te filmen?
Slekten matigen idee
Sorry, ik ben te gehecht aan m'n telefoonquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe nouhou... je gaat toch niet tot je nek het water in?
Doe dat dan maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben te gehecht aan m'n telefoon
Ik kan wel kijken of ik een slechte matige foto van hem kan maken als het me lukt hem helemaal erin te krijgen, z'n afro zakt voor z'n ogen als hij nat is
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Neem Fred mee, telefoon vasthouden en richten zal toch niet te technisch zijn voor 'm?
Ik moest bijna een beetje huilenquote:Je kan kokos vet ook geweldig gebruiken bij het schoonmaken van je kwasten!!!
Je smelt ongeveer 1 á 2 eetlepels kokos vet
En je dipt je kwasten in de olie en masseert zegmaaar de olie in je kwasten en dan was je de olie eruit met vloeiare handzeep of shampoo
Je maakt de kwasten doog met en handoek of tissue en dan doe je de kwaswn met de haren naar beneden in een beker en Laat dit een paar uur of een nachtje drogen zo komt er geen water bij de begin lijm dinges en ruīneerd de kwasten niet
Als ze droog zijn zien ze eruit of de
Ze net uit de winkel komen!!!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje huilen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |