Blokker koopt die dingen per 100.000 in. Kan een Chinees op Ebay nooit tegenop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef FreaZ het volgende:
Ik word al de hele avond lastig gevallen door zo'n irritante kut vlieg. Krijg 'm maar niet te pakken
Ik dacht even zo'n elektrische vliegenmepper van Ebay te halen... mooi niet dus. Die krengen zijn 2x zo duur als bij een marskramer of blokker. What the heck is going on here??
ik zie het nu excuus, maar wtf doet het android logo en de tag mini, en de tag A8 ( wat bij mij dan weer duide op een cortex A8) op een GPS trackerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is een GPS tracker, wat moet er anders inzitten?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:55 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Groot en relatief zwaar = hoge shipping.
Ga maar langs de action
Ik snap!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Blokker koopt die dingen per 100.000 in. Kan een Chinees op Ebay nooit tegenop.
een navigatie systeem is ook maar gewoon een mini pc hoor, met OS ingebouwd en al (alleen zie je die niet, doordat de navi software er overheen zit)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik zie het nu excuus, maar wtf doet het android logo en de tag mini, en de tag A8 ( wat bij mij dan weer duide op een cortex A8) op een GPS tracker![]()
??
word anders nergens over gesproken, dat hij android draaitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
een navigatie systeem is ook maar gewoon een mini pc hoor, met OS ingebouwd en al (alleen zie je die niet, doordat de navi software er overheen zit)
dus ja, daar zit gewoon een processor en geheugen in..
zo'n gps tracker zal niet anders zijn, is gewoon een navi zonder scherm
blijkbaar draait ie android op een A8
Op misterTao is hij even duur (ook zonder extra's) Met een extra batterij, 16GB geheugen kaart en extra oplader is hij 178 dollar. Wellicht de moeite waardquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:32 schreef FreaZ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap!Morgen echt zo'n ding halen. Heb nu ook last van kutmuggen
Zat nog even online te zoeken naar de nieuwe G2. Gevonden op fastcardtech voor 168 dollar. Lijkt mij een goeie deal. Op andere sites is die al snel tegen de 180 of hoger.
Welke shipping methode kan ik het beste hiervoor kiezen?
Zijn er nog couponcodes o.i.d. voor deze site?
Klinkt goed, maar die site is nogal abracadabra. Ben eigenlijk alleen bekend met Ebay. Op deze site is de gehele omschrijving in het Chinees en de zoektermen leveren niks op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Op misterTao is hij even duur (ook zonder extra's) Met een extra batterij, 16GB geheugen kaart en extra oplader is hij 178 dollar. Wellicht de moeite waard
http://www.mistertao.com/(...)tem-15096757581.html (ik had dan optie 1 (zwart, mononuclear en pakket 2)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:16 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar die site is nogal abracadabra. Ben eigenlijk alleen bekend met Ebay. Op deze site is de gehele omschrijving in het Chinees en de zoektermen leveren niks op.
Op aliexpress kom ik uit op 188 dollar (~150 euro) inclusief 3 tot 8 dagen shipping, kiezen tussen UPS en DHL (dhl was sowieso 100% kans op extra kosten, toch? ) : http://www.aliexpress.com(...)4-0-wholesalers.html
Als je voor mij een linkje hebt
Ja, zoek juist die nieuwe versiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.mistertao.com/(...)tem-15096757581.html (ik had dan optie 1 (zwart, mononuclear en pakket 2)
Maar de inhoud van de pakketen is iets veranderd (ten goede in prijs en inhoud)
Maar let op! het lijkt erop dat ze daar ook al de Dualcore variant verkopen?! (tweede optie en dan pakket 3 of 4)! - weet alleen niet of dat een pre-order is
Die problemen met de G3 las ik ook op giz(mo)china. De vraag is inderdaad wanneer die nu wel eindelijk wordt uitgebracht. Op enkele sites zeggen ze 15 september. Voor mij eigenlijk enkel interessant als de G3 de prijs van de G2(+) omlaag brengt. De vraag is of dat ook echt gaat gebeuren.quote:When the order amount over 200USD value, the below listed countries will enjoy free shipping sevice.
USA, Canada, Spain, Sweden, New Zealand, Norway, Finland, Denmark, Ireland, Portugal , Switzerland, Slovak, Hungary, Poland, Brazil, Malta, Singapore, Russia, Romania, Cyprus, Korea, Israel, Ukraine, Japan, Slovenia, Estonia, Croatia, Uruguay
For customer from Non-x countries,if you buy over 350USD in all, you still can enjoy our free shipping service!
Daarnaast heeft die van mistertao wel wat meer goodies (of niet?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:44 schreef FreaZ het volgende:
Free shipping kun je vergeten bij Fastcardtech:
[..]
Die problemen met de G3 las ik ook op giz(mo)china. De vraag is inderdaad wanneer die nu wel eindelijk wordt uitgebracht. Op enkele sites zeggen ze 15 september. Voor mij eigenlijk enkel interessant als de G3 de prijs van de G2(+) omlaag brengt. De vraag is of dat ook echt gaat gebeuren.
Dat de tel. in china 125 kost betekent gewoon dat al die handelaren een vaste marge van 30 tot 40 dollar berekenen. Nadeel is dat 't nog niet echt overal leverbaar is, dus echte concurrentie is er nu ook niet. Sommige vragen zelfs 200+ voor de G2+.
Voor nu dus 2 opties:
MisterTao: 170,64 dollar (10 tot 15 dagen)
Aliexpress: 188 dollar (3 tot 8 dagen)
Als je zou moeten kiezen tussen de volgende verzendmogelijkheden:
DHL
UPS
China Post
Welke zou je kiezen?
Die van 120 dollar is Singlecorequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:23 schreef FreaZ het volgende:
Ja, helemaal vergeten. Mistertao geeft je een 8G card (8gb microsd kaart?) + sleeve. Dus die is dan zeker beter dan aliexpress.
Die prijzen vanuit jiayu zelf zijn schrikbarend gewoon. Voor dat geld echt mega goed!
Die link die jij geeft is ook wel geinig. De 'black dual core 1Gbram' aanklikken is 120 dollarde 512Mb versie is 160 haha. Denk dat die Chinees een foutje heeft gemaakt. 120 is wel een super prijs. Met shipping kom ik uit op ongeveer 133 dollar. Nog geen 110 euro
![]()
Oh, en who the fuck is jack eigenlijk?
zoals je zelf al aangeeft, door eu wetgevingen, belastingen en andere shit is die prijs dan opeens niet meer zo heel acceptabel..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:31 schreef davedavy het volgende:
Als ze Jiayu nu verkochten in Europese winkel's zou dat nog wel eens een succes kunnen worden. Maar volgens mij is het dan niet zo goedkoop.
Dacht ik ook altijd. Heb nooit een hoesje gehad en wilde er ook nooit een hebben. Is ook altijd goed gegaan; hoewel ik toestellen een enkele keer heb laten vallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb een hekel eraan om m'n phone ergens uit te moeten halen voordat ik 'em gebruiken kan. Had een honingraatstructuurhoesje gezien met het logo van Jiayu erop, zag er wel aardig uit, maar die simpele plasticcover die erbij zat is ook ok.
Ach ja, ik heb altijd al een hoesje gehad, gewoon uit voorzorg. Lijkt me echt zwaar klote als het scherm ineens stukvalt. Dan maar een hoesje, maar dan blijft ie wel heelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:56 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb een hekel eraan om m'n phone ergens uit te moeten halen voordat ik 'em gebruiken kan. Had een honingraatstructuurhoesje gezien met het logo van Jiayu erop, zag er wel aardig uit, maar die simpele plasticcover die erbij zat is ook ok.
Verder wat je daar laat zien is gewoon een standaard iPhone hoes, waarvan je er tig op Ebay en elders vinden kan, door de afmeting passen veel mobieltjes wel.
Niet zo'n behoefte aan een geüpgrade G2. De G2 is best prima zo, totdat er een significante totaalupdate (design/scherm/powerhouse) is: de G3 dus. Jammer van de delay, maar beter komen ze uit met het Oreo-design en een scherm dat beïndrukt.
weet je zo snel die coupon te vindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:18 schreef mtchel112 het volgende:
de jiayu g2 is bij fastcardtech 159,99 dollar (wit is 3 dollar meer), free shipping en op internet staat een 10% coupon, is ook erg goedkoop lijkt mij
Ik snap nogal een aantal dingen niet van het kastje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze afbeelding is dat rechterding de GPS?
Of zit de GPS ingebouwd in het linker kastje?
Zie ook: http://www.ebay.com/itm/M(...)REC.CURRENT%26ao%3D1
Dus 3 tot 5 dagen als hij wel aanstaat? en je dus gewoon een smsje kan terug ontvangen?quote:Standby time: 3-5 days (if you never use it when charging fully)
Working days: 1.5-2 hours
Wat moet je nu precies doen om de coordinaten te weten te komen waar de gps tracker is?quote:LBS Positioning : please directly edit capital letters DW SMS to the alarm in China,and on aboard please edit capital letters: GPS to the alarm ,the alarm will revert a message including the information about addresses/longitude and latitude/web site content in a minute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |