abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116022110
Trouwens, iemand recent nog oplaadbare AA batterijen besteld uit China? Ik kom net tot de conclusie dat ik nog maar 8 werkende oplaadbare batterijen in huis heb en dat aantal moet snel (of ja snel, standaard levertijd vanuit China) aangevuld worden.

Wat is op dit moment de best buy?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116022651
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, iemand recent nog oplaadbare AA batterijen besteld uit China? Ik kom net tot de conclusie dat ik nog maar 8 werkende oplaadbare batterijen in huis heb en dat aantal moet snel (of ja snel, standaard levertijd vanuit China) aangevuld worden.

Ik zou gewoon op Samenkopen.net kijken en gaan voor de Eneloop batterijen. Niet uit China halen.
pi_116023749
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet? Of vindt hij gewoon niets? En als je zoekt op het type van de auto?
Volgens mij heeft dat te maken met PayPal-principes. Zodra je op "polo shirt" zoekt en je ziet een merkloze polo, je wilt die bestellen weigert Mistertao omdat er het woord "polo" in zit. Zij denken dus gelijk aan nep-artikelen maar heel vaak is dat dus niet zo :(
pi_116024468
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

oh komt hij echt uit china :') mijn ervaring met BIC is namelijk razendsnel
De typte de zin wat ongelukkig :P Ik bedoelde dat het pakje nu China uit is.
pi_116025051
17track geeft aan dat de destination (nederlands) niet te vinden is er staat dat het china heeft verlaten en naar een unknown plaats gaat. is dat normaal of hoe zit dat?:(
Hoi.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:12:28 #276
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_116025091
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Is het normaal dat een order bij DealExtreme die op 1 augustus is gedaan, betaald en meteen ook Payment Confirmed melding gehad, nog steeds op diezelfde melding staat en er verder niks mee gebeurt? Is onderhand al een maand.

Ik krijg het ook niet voor elkaar om contact op te nemen met Deal Extreme maar dat ligt wel aan mij denk ik, iemand enig idee hoe ik een ticket oid in kan dienen?

For the record, ik heb al talloze bestellingen gedaan bij DE, maar dit heb ik nog niet eerder gezien.
DX (of zoals je zelf zegt DE) is een soort marktplaats waar producenten of handelaars hun handel op plaatsen..
laten we het er op houden dat 90% van die lui ter goeder trouw is en de spullen heeft als hij ze plaatst en direct na betaling verstuurd..
er zijn er echter ook die hun items plaatsen op het moment dat ze beginnen met de productie.
als de bestellingen dan binnen stromen, sta je natuurlijk achter in de rij en kan het zomaar tot wel 10 weken duren voor je item binnen is.
again, ik val in herhaling maar een notaire handelaar die dat doet is bekend onder de naam OPURSTECH.
deze gebruikt echter nog een waslijst aan accounts, dus het kan zomaar zijn dat je met 1 van de alliassen te maken hebt.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_116025126
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef mootje026 het volgende:
17track geeft aan dat de destination (nederlands) niet te vinden is er staat dat het china heeft verlaten en naar een unknown plaats gaat. is dat normaal of hoe zit dat?:(
Niet vertrouwen op Chinese tracking, werkt niet meer na behoren. Gewoon wachten tot het pakket op je deurmat ligt ;) En anders de OP goed doorlezen
pi_116025186
@thethoryd op mn pakketje staat ook geen naam, heeft dat er iets mee te maken?
Hoi.
pi_116025371
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:12 schreef mickeyD het volgende:

[..]

DX (of zoals je zelf zegt DE) is een soort marktplaats waar producenten of handelaars hun handel op plaatsen..
laten we het er op houden dat 90% van die lui ter goeder trouw is en de spullen heeft als hij ze plaatst en direct na betaling verstuurd..
er zijn er echter ook die hun items plaatsen op het moment dat ze beginnen met de productie.
als de bestellingen dan binnen stromen, sta je natuurlijk achter in de rij en kan het zomaar tot wel 10 weken duren voor je item binnen is.
again, ik val in herhaling maar een notaire handelaar die dat doet is bekend onder de naam OPURSTECH.
deze gebruikt echter nog een waslijst aan accounts, dus het kan zomaar zijn dat je met 1 van de alliassen te maken hebt.
Waar zie jij die handelaren dan, of in ieder geval de aliassen? Plus, het zijn 4 producten die al langere tijd op DE/DX staan en ook goed lopen, o.a:

http://www.dealextreme.com/p/15cm-nylon-cable-ties-100-pcs-1991 In Stock: ships in 2 to 4 days
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:19:25 #280
131319 mickeyD
pi_116025480
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:17 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Waar zie jij die handelaren dan, of in ieder geval de aliassen? Plus, het zijn 4 producten die al langere tijd op DE/DX staan en ook goed lopen, o.a:

http://www.dealextreme.com/p/15cm-nylon-cable-ties-100-pcs-1991 In Stock: ships in 2 to 4 days
helemaal rechts onderaan elke pagina van elk item zie je in licht grijs de naam van de persoon die het item heeft geplaatst.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_116025736
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:

[..]

helemaal rechts onderaan elke pagina van elk item zie je in licht grijs de naam van de persoon die het item heeft geplaatst.
Ah weer wat geleerd, inderdaad, 1 van de producten is van OPURSTECH maar die is in februari al toegevoegd dus hopen op het beste maar. Maar moet het niet zo zijn dat mijn order dan op processing staat ipv alleen payment confirmed?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:25:36 #282
382907 xAuke0
Nee ik ben geen meisje :P
pi_116025743
Heb een Horloge besteld op Price Angels. Heeft iemand hier ervaring mee?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:26:34 #283
131319 mickeyD
pi_116025775
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ah weer wat geleerd, inderdaad, 1 van de producten is van OPURSTECH maar die is in februari al toegevoegd dus hopen op het beste maar. Maar moet het niet zo zijn dat mijn order dan op processing staat ipv alleen payment confirmed?
als je items in 1x besteld zijn, dan is het wachten op het laatste artikel wat nog niet binnen is bij DX dus..
wat je idd kunt doen is vragen wat nog niet binnen is en dat annuleren.
dan kan je bestelling de deur uit, en bestel je dat item los als je het per se wilt hebben.
maar dan moet je idd wel contact krijgen met ze
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:05:51 #284
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_116029821
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet? Of vindt hij gewoon niets? En als je zoekt op het type van de auto?
Hij geeft aan dat Hyundai geen legitiem zoekwoord is....
Type auto is accent. Dus dat is niet zo handig zoeken...
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_116030611
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Ah duurt het daarom zo lang bij DX?
pi_116030700
Weet iemand misschien of er zulke dingen zijn die werken op een Android tablet?

http://www.dealextreme.co(...)antenna-black-149928
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:30:01 #287
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116030800
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Helly het volgende:
Weet iemand misschien of er zulke dingen zijn die werken op een Android tablet?

http://www.dealextreme.co(...)antenna-black-149928
Ja, en nee die zijn er niet.

Voor Ipad heb je er wel een net op demarkt, maar android pads zijn gewoon te verschillend om daar een voor te ontwikkelen.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_116031188
hoe kan het dat ik bij Mistertao geen Jiayu telefoons vind?

onder tags; Jiayu , JiaYu, G2 , G3 vind ik allemaal niks..

good domain g2 ( good domain is letterlijke vertaling van Jia Yu) ook helemaal niks?
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:45:28 #289
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116031400
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef Downstar het volgende:
hoe kan het dat ik bij Mistertao geen Jiayu telefoons vind?

onder tags; Jiayu , JiaYu, G2 , G3 vind ik allemaal niks..

good domain g2 ( good domain is letterlijke vertaling van Jia Yu) ook helemaal niks?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Ik kijken op BIC en maar niks vinden, hè... maar je bedoelt BIC zeker op een MisterTao(BIC)-manier? :P
(Zoeken op 'mtk6577 g2')
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:46:24 #290
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116031432
Hij flipt af en toe als je teveel specifieke zoekwoorden gebruikt. Probeer eens '6575 g2' en '6577 g2' zoals ik gisteren aangaf. ;)

- edit - Wat Tokko1 zegt! :D
* verstuurd met Aurora II
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116031489
is het een goed idee om schoenen uit china te bestellen of ebay.com?
ze zijn namelijk wel goedkoper dan in nl
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:50:29 #292
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116031557
Dat over schoenen is laatst al beantwoord... niet doen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:54:32 #293
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116031668
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef shiznuts het volgende:
Dat over schoenen is laatst al beantwoord... niet doen.
Ik heb sportschoenen (fiets) van een chinees merk, dat is opzich gewoon prima kwaliteit! :)

Maar als je sneakers oid bedoelt, zoals shiz al aangeeft. no-go.
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:46:37 #294
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116033602
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef FreaZ het volgende:
Wat is de reden dat je niet direct kunt downloaden in installeren vanuit de play store? En met welke omweg gaat het dan wel? Handmatig?
Omdat je als appmaker een goede rating wilt en geen klachten. Zodra je ondersteuning biedt voor platformen, telefoons, waar je weet dat het werken gaat, dan bespaar je je gedoe met zeurende mensen over de compatibiliteit met telefoons waarop het niet werkt, zolang je gewoon mensen de app niet laat installeren. Als mensen iets niet hebben, kunnen ze er ook niet over klagen. Je kunt op een site als filestube of xda developers of iets zoeken naar een .apk, of deze van een telefoon/tablet die wel compatible is laten backuppen (denk d.m.v. titanium backup) en overzetten. Je kunt ook een third party appmarket gebruiken (google je rijk). Eventueel kun je ook je phone rooten en de build.prop aanpassen en je telefoon de 'vingerafdruk' van een andere telefoon meegeven. Daardoor denkt 'ie bijvoorbeeld dat je een Samsung-phone biedt en zegt 'ie 'je wilde deze app? Prima hoor, hier!'. ;)
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:08 schreef SuperChips het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)s-product-18697.html

maar 40 dollar meer als de aurora 2 ^O^
Meer over tablets in het tablettopic. Ik heb voor minder eentje van Tmall (via MisterTao) besteld (al is 'ie met coupon 'backschool' bij BIC ook nog maar een aantrekkelijke $149.99). Krijg je nog aardig wat freebies bij ook. Kan niet wachten tot 'ie binnen is.
quote:
Meh, zou ik niet in huis halen. Beter dan de prima allrounder ES800M en de bassheavy met mic uitgeruste ES900i hebben ze eigenlijk niet in huis helaas.
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

Over het algemeen is het af te raden accu's uit China te halen. Zeker loont het niet om eenvoudige oplaadbare AA-batterijen daar vandaan te halen. Is over het algemeen een no-go omdat mAh-waarden bij elkaar gelogen zijn, ze oudere batterijen in een nieuwe wikkel stoppen of het gewoon zo slecht in elkaar steekt dat ze spontaan ontploffen, of je apparaat in een rookmachine laten veranderen na een kortsluiting. Je haalt best aardige oplaadbare batterijen bij een ALDI/Lidl/Mediamarkt/Kruidvat/enz en bepaald duur zijn AA's in NL nou ook weer niet. Enige wat nog zou kunnen zijn 18650-accu's voor zaklampen omdat die in NL niet zomaar overal verkrijgbaar zijn tegen een aardige prijs, maar ook daar opletten en niet zomaar twee 4000mAh accu's halen voor 4,99 usd. Je moet je op fora inlezen en naar bewezen veilige accu's zoeken.
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:25 schreef xAuke0 het volgende:
Heb een Horloge besteld op Price Angels. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier een post over horloges: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic . Ligt eerder aan het horloge dat je gehaald hebt dan de winkel. Goed letten op wat er staat en de plaatjes bestuderen dan een weloverwogen mening vormen en beslissen. Price Angels heeft in het verleden nogal wat 1ct-deals gehad en heb er zelf eens een CPL filter gehaald wat ok afgehandeld was.
pi_116034278
quote:
16s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, en nee die zijn er niet.

Voor Ipad heb je er wel een net op demarkt, maar android pads zijn gewoon te verschillend om daar een voor te ontwikkelen.
Jammer, stelt toch niet veel voor qua software zou je denken :?.
pi_116034730
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:48 schreef pazara het volgende:
is het een goed idee om schoenen uit china te bestellen of ebay.com?
ze zijn namelijk wel goedkoper dan in nl
Principe kan het goed, de kwaliteit is ook goed over het algemeen , maar sommige schoenen vallen ( erg ) groot of klein uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:33:16 #297
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116035224
Ik lees ff mee, heb pas net door hoe je kan bestellen bij DX :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:37:15 #298
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116035393
Waarom gaat iedere newbie toch meteen richting DX hollen altijd. ;(

@ Davedavy: niet nieuw, uit de voorraaddoos nu het seizoen Suits met Meghan Markle afgelopen is. :P Thnx though.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:38:30 #299
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_116035433
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:37 schreef shiznuts het volgende:
Waarom gaat iedere newbie toch meteen richting DX hollen altijd. ;(

@ Davedavy: niet nieuw, uit de voorraaddoos nu het seizoen Suits met Meghan Markle afgelopen is. :P
Waar zou ik dan heen moeten haha :D
Ik ken alleen eBay en DX voor mijn goodies.
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:39:53 #300
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_116035477
:'( Au...

quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Blegh. DX. :')

Persoonlijke aanraders:
Buyincoins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
EverBuying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
DinoDirect (Dino)
McBub (McBub)
BangGood (BG)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg slechte afhandeling, koop liever elders, groot assortiment echter)

Verder:
Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk naar de feedbackscores)

Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Deze topicreeks doorzoeken: http://www.google.nl/sear(...)nl+chinese+webshops+

Coupons:
OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')