Ja maar ik verlies niet 5 keer gruwlijk achter elkaar.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja maar als je 5 keer gruwelijk verliest verlies je toch ook de lol erin?
Ik wil niet dramatisch doen, maar in de periode dat ik soms 8 uur per dag speelde ging het niet echt goed met mij. En ik had sowieso voor de rest niks te doen. Gamen was gewoon een fijne afleiding.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Wow dat is veel.Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen
Ik haal momenteel nog geen 3 uur per week joh.
[..]
Nee helaas, de PS gaat meestal pas aan als ik echt niks te doen heb. Dat komt helaas niet vaak voor. Maar ieder zijn ding hoor, voor mijn part slaap je met je console, boeit mij het..
OT: Dat Armored Kill ziet er wel vet uit. Die koop ik nog wel denk ik. Daarna wachten op GTA V
Zijn ook geen honden in de multiplayer hequote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef emokid het volgende:
Ik zie echt geen hond op night maps.
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zijn ook geen honden in de multiplayer he
Zet je brightness een stuk hoger, problem solved!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef emokid het volgende:
Ik zie echt geen hond op night maps.
Teheran Highway vind ik prima speelbaar. Death Valley daarin tegen had ik ook zo'n mn uitdagingen in. Maar ik vergat even dat ik bij een aantal wapen IRNV had vrijgespeeld. Werkt prima!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef emokid het volgende:
Yeah, maar dan ziet het er niet uit. In BC2 had je ook zo'n nightmap in sneeuw. Lelijkste map uit de game. Vind Teheran Highway nog wel oké vergeleken daarmee.
Same here...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef Cremesoep het volgende:
Iemand tips hoe ik met die Artillery kills kan maken? bak d'r echt niks van, me raketten gaan helemaal met de wind mee lijkt het,
Haha geweldig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef deVerdeler het volgende:
Gister had ik een epic actie. Ik ben bezig om die heli dogtag (zwart te krijgen), dus ik stond daar op m'n spawn bij Gul of Oman (Rusische kant).
Op een gegeven moment komt zo'n spawnkiller h.oer langsvliegen. Zijn intentie was om uit zijn straaljager te jumpen en die van ons af te pakken. Ik zie em dus zo aankomen in zijn F35 jet. Mijn intentie was om die jet te raken met een RPG. Dus ik schoot en dat gastje springt er uit. Doet zijn parachut open en krijgt mijn RPG tegen z'n ballen
.
Echt een 1 op 1.000.000 schot. Op zo'n moment baal ik wel dat ik geen capture-card heb.
Hij heeft me meteen toegevoegd in zijn vriendenlijst:')
"Nou was er een speler en die bleef maar volhouden, heb hem er geloof ik een stuk of 8 keer vanaf geblazen."quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha geweldig!
Zo heb je bij operation firestom in CQ flag A, daar kun je niet op het dak via een trap of dergelijke. Dus wat velen doen is een chopper pakken(veel transport) en gaan ze daarmee op het dak staan.
Nu heb je tegenover dat dak een construction site staan waar je op kunt klimmen. Een RPG tegen zijkantje van de heli en het is dag dag 'enemy'.
Nou was er een speler en die bleef maar volhouden, heb hem er geloof ik een stuk of 8 keer vanaf geblazen. Het lijkt me toch dat je dan een andere strategie gaat gebruiken..
Prima balance dus aangezien ze giga OP warenquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ze hebben de Laser Painter v/d Scout Heli's weggehaald v/d piloot en neergezet bij de 4e zitplaats in de heli. Dus je kan niet meer ownen met je laser guided missiles, tenzij je een gastje naast je hebt zitten.
Weet niet of er iets veranderd is in deze patch qua smoke/javelins/LGM maar pre patch vond ik het gezien de damage van de Javelins prima gebalanced.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:32 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ze hadden de smoke v/d tanks en dergelijke ook wat zwakker moeten maken. In de zin van dat ze niet zo snel achter elkaar een smoke kunnen droppen. Het maakt voor de Javelins, Soflams, Laserpainter en Guided missiles onmogelijk om zo'n tank weg te knallen.
Mwa, dan pas ik me gewoon aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef MPC60 het volgende:
Als ze die jet nerfen ben je de eerste die hier zit te janken. Met je ventjes.
nja bedoelde het meer van vergeleken met de rest van de voertuigen.quote:
Oei!quote:I DONT CARE ABOUT WINING AND WHAT THE FUCK YOU GOING ON ABOUT GET ON MY LEVEL IM ABOVE YOUR LEVEL. THATS WHY I DONT LIKE PLAYING WITH LEVEL 100 BECAUSE ALL THEY DO IS CAMP IN LAV'S OR TANK LIKE FUCKING LITTLE PANVEYS SO FUCK YOU NOOB!!!!!!!!
Naja zodra een tank smoke had, dan kon je gewoon nixxxxxxxx met javelines of guided missiles.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Prima balance dus aangezien ze giga OP waren
[..]
Weet niet of er iets veranderd is in deze patch qua smoke/javelins/LGM maar pre patch vond ik het gezien de damage van de Javelins prima gebalanced.
Ik neem aan rond het middaguur ergens.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is ie te downloaden, die AK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |