Oh, jij weet wat ze zijn dochters vertellen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk zou het beter zijn als hij overlijdt.
Nu hebben zijn dochters vast nog de (valse) hoop dat papa weer wakker wordt.
Welke stekker? Het is helemaal niet gezegd dat er een stekker is...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Wel aandoenlijk al die hoop op betere tijden door de koninklijke familie. Zeulen met een lichaam die toch nooit de kracht meer gaat vinden. Het klinkt hard, maar ik zou de stekker er uit trekken.
Zijn dochters zijn 7 en 8. Te jong om de situatie echt te snappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jij weet wat ze zijn dochters vertellen?
Vertel vertel vertel.... hoe kom je aan die informatie?
Nou spreekwoordelijke stekker dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke stekker? Het is helemaal niet gezegd dat er een stekker is...
Maar Nederland is een wat aparte keuze imho. Mabel blijft voor zover bekend in Engeland wonen toch?
Hem vermoorden, bedoel je?quote:
Maar Mabel woont in London, dus waar gaat ie naar de vakantie heen dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef Poeke het volgende:
Ik denk dat hij vanaf nu wel in Nederland zal blijven voortaan. Nu Bea alle tijd heeft, en beter voor die kids ook vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |