compensatie gedrag...:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Das een mama die eng blij is dat ze mama is al 8 maanden.
Je ziet alleen maar borstvoeding en draagdoek dingen op haar fb
ja is alweer lang geleden heh.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeneens meer een idee hoe je eruit ziet
Geen idee.quote:
hoor ik wel vakerquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger was het zo'n leuke meid.
Zit niet in 1 of andere sloop/overtrek?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm dit is wel bizar, ik ben "gewoon" een kussensloop kwijt. Bed afhalen, zooi in de was doen, in de droger en opeens heb ik nog maar 1 kussensloop i.p.v. 2
vaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm dit is wel bizar, ik ben "gewoon" een kussensloop kwijt. Bed afhalen, zooi in de was doen, in de droger en opeens heb ik nog maar 1 kussensloop i.p.v. 2
tussen de matrassen etc etc. Het moet ergens zijn, weg bestaat nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al in de dekbed overtrek gekropen en heb het andere kussen ook gecontroleerd. Snap dit echt niet
Niet in een rand van de droogtrommel ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al in de dekbed overtrek gekropen en heb het andere kussen ook gecontroleerd. Snap dit echt niet
Dat maakt het juist zo frustrerendquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tussen de matrassen etc etc. Het moet ergens zijn, weg bestaat niet
ik ken het man, ik ken hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo frustrerend
Ik heb je nog nooit gezien, is dat niet erger?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang mij niet zien.. het is een drama
Nee hoor. Heb jou wel eens gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien, is dat niet erger?
Ohja? Enige meet waarbij dat mogelijk geweest moet zijn is denk ik de Stairway geweest denk ik dan..quote:
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja? Enige meet waarbij dat mogelijk geweest moet zijn is denk ik de Stairway geweest denk ik dan..
nou. dat ik nog leef.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang mij niet zien.. het is een drama
Klopt ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das ook al even geledenEen jaar of 2 zeker wel..
Wasmachines en drogers eten toch ook sokken op dus waarom geen kussenslopen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tussen de matrassen etc etc. Het moet ergens zijn, weg bestaat niet
Ligt eraan vanuit welk oogpunt je dat bekijktquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien, is dat niet erger?
Ik heb haar dus wel gezien.. Of nouja, op een meet geweest waar zij ook was.. Blijkbaar maakte ik meer indruk op haar dan zij op mij, want ik wist 't niet meer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk oogpunt je dat bekijkt
Je kunt ook respectvol iets vragen toch? Dat je direct bent wil niet zeggen dat je er vol in gaat. Dit soort passief agressief gedrag wekt juist veel meer negatieve reactie opquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat ik begrijp uit het verhaal is dat ze dit plotseling doet nu er "problemen" zijn. Dan is een duidelijk hint prima op zijn/haar plaats. Een eventuele discussie komt dan van zelf. Beter dan er vol in te gaan.
Zag toevallig dat je toen aankwam. En iemand zei dat jij het was. Meer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb haar dus wel gezien.. Of nouja, op een meet geweest waar zij ook was.. Blijkbaar maakte ik meer indruk op haar dan zij op mij, want ik wist 't niet meer..
Wel goed onthoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag toevallig dat je toen aankwam. En iemand zei dat jij het was. Meer niet.
Herkenbaar!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Voor die resterende anderhalf uur, nah.
Tjah, mijn geweldige looks zullen het niet geweest zijn waarom je het onthouden hebt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar oke.
Er was sowieso niets specifieks wat ik onthouden heb. Weet t toevallig nog. Net als dat ik weet dat ik anderen heb gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tjah, mijn geweldige looks zullen het niet geweest zijn waarom je het onthouden hebt..
Jij zit je nu dus gruwelijk te verbijtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie teveel leuke voorzetjes maar het is te druk op kantoor om er echt iets mee te doen!
FML!
Zoiets ja!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zit je nu dus gruwelijk te verbijten
mwa, overwerkquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Baas die denkt dat ik een kwartier voor ik naar huis mag nog even 800 A4tjes ga sta inscannen
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |