compensatie gedrag...:Pquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen van beiden.
Das een mama die eng blij is dat ze mama is al 8 maanden.
Je ziet alleen maar borstvoeding en draagdoek dingen op haar fb
ja is alweer lang geleden heh.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geeneens meer een idee hoe je eruit ziet
Geen idee.quote:
hoor ik wel vakerquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Vroeger was het zo'n leuke meid.
Zit niet in 1 of andere sloop/overtrek?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm dit is wel bizar, ik ben "gewoon" een kussensloop kwijt. Bed afhalen, zooi in de was doen, in de droger en opeens heb ik nog maar 1 kussensloop i.p.v. 2
vaagquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm dit is wel bizar, ik ben "gewoon" een kussensloop kwijt. Bed afhalen, zooi in de was doen, in de droger en opeens heb ik nog maar 1 kussensloop i.p.v. 2
tussen de matrassen etc etc. Het moet ergens zijn, weg bestaat nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al in de dekbed overtrek gekropen en heb het andere kussen ook gecontroleerd. Snap dit echt niet
Niet in een rand van de droogtrommel ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben al in de dekbed overtrek gekropen en heb het andere kussen ook gecontroleerd. Snap dit echt niet
Dat maakt het juist zo frustrerendquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
tussen de matrassen etc etc. Het moet ergens zijn, weg bestaat niet
ik ken het man, ik ken hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo frustrerend
Ik heb je nog nooit gezien, is dat niet erger?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang mij niet zien.. het is een drama
Nee hoor. Heb jou wel eens gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb je nog nooit gezien, is dat niet erger?
Ohja? Enige meet waarbij dat mogelijk geweest moet zijn is denk ik de Stairway geweest denk ik dan..quote:
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja? Enige meet waarbij dat mogelijk geweest moet zijn is denk ik de Stairway geweest denk ik dan..
nou. dat ik nog leef.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zolang mij niet zien.. het is een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |