Ik wil eigenlijk vooral de vergeten grootheden opnoemen, zoals Postma, Gaetan Boucher, de vier S'en enzovoorts.quote:
Zijn die vergeten dan ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk vooral de vergeten grootheden opnoemen, zoals Postma, Gaetan Boucher, de vier S'en enzovoorts.
Nou nee, niet echt vergeten. Misschien is vergeten een te groot woord. Maar men noemt al snel natuurlijk Schenk, Heiden, Koss, Ritsma en Kramer als supergroten. Maar namen als Postma en Boucher waren toch ook heel compleet en konden veel verschillende afstanden winnen, alleen domineerden ze nooit over langere tijd.quote:
Klopt. Het is ook twee weken, maar veel minder disciplines en veel gespreider geprogrammeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef borisz het volgende:
Voordeel van de winterspelen is dat je zo goed als alles kan zien op tv
Kutje nagaanquote:
Niet leuk voor degenen die gewoon overdag moeten werken. Wat dat betreft is de vroege avond prettiger. In dat licht bezien vond ik Salt Lake City ideaal. Vancouver vond ik, mede doordat dat al een tijdzone verder naar het westen ligt, al minder gunstig. Daar waren toch nog aardig wat afstanden die diep in de nacht eindigden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:11 schreef borisz het volgende:
Smiddags schaatsen kijken dus. 17u NLtijd is het klaar.
Daar ben ik het mee eens. Je mist veel te veel door de dubbele of soms zelfs vierdubbele programmering. De OWS zijn veel prettiger te kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zomerspelen zouden ze in 3 weken moeten houden. WK-voetbal is ook 3 weken. WK-rugby zelfs 4.
We kregen toevallig net een mail dat je je moet inschrijven bij het NOC van het land waar je woont, via hen loopt die kaartverkoop straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand al iets gehoord over tickets enzo? Ik heb er net naar gezocht, maar ik kon nog niks vinden, ook geen prijzen bijvoorbeeld.
Wel ontzettend irritant dat je alleen kunt betalen met een VISA-kaart, die moet ik dan ook nog aanvragen..
Heb je een volledige tabel van alle podia?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
Volgens de virtuele medal table van Infostrada staan we op 3xg 6xz en 5xb
[ afbeelding ]
Speed Skating - 500m - Men
Z Jan Smeekens
Speed Skating - 1000m - Men
Z Stefan Groothuis
B Kjeld Nuis
Speed Skating - 1500m - Women
Z Ireen Wüst
B Marrit Leenstra
Speed Skating - 3000m - Women
B Ireen Wüst
Speed Skating - 5000m - Men
G Sven Kramer
Z Bob de Jong
B Jan Blokhuijsen
Speed Skating - 10000m - Men
G Bob de Jong
Z Jorrit Bergsma
Speed Skating - Team Pursuit 8 Laps - Men
G Netherlands
Speed Skating - Team Pursuit 6 Laps - Women
Z Netherlands
Short Track - 5000m Relay - Men
B Netherlands
http://www.infostradasports.com/vmt/quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Heb je een volledige tabel van alle podia?
Skobrevquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.infostradasports.com/vmt/. Het is alleen per land en niet per sport
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skobrev
En Kramer niet op de 10?
Kramer heeft natuurlijk weinig 10km's gereden de laatste jaren. Alleen in Allround-verband. Dus dan zit hij kennelijk niet in het systeemquote:Using performances in all winter sports events with world class fields from the 2010 Olympic Games in Vancouver to the present day, we are able to produce a prediction of the results for the 2014 Olympic Games in Sochi if they were held tomorrow. This forecast is in the form of the top-8 in order for each of the medal events at the Games and an overall medal table.
The VMT is a statistical model based on results in Olympic Games, World Championships and World Cups (or equivalent). It takes account of the following:
Results. Points are awarded for every result based on rank. Big time or points differences are also rewarded as is dominance for athletes with few results.
Time. A recent result is always worth more than an older one based on a continuous function.
Competition. More weight is given to a result achieved in a World Championship or Olympic Games than in a World Cup event.
Ze zijn niet aan de gang hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:49 schreef Iwanius het volgende:
Opvallend trouwens dat ik heel weinig reclame heb gezien in de media voor deze winterspelen.
Het is dat ik dit topic tegenkwam anders was ik het helemaal vergeten dat er een winterspelen aan de gang waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |