SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Niet echt maar dan zit ik dichterbij mijn stagequote:
En ik ver van mijn werk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt maar dan zit ik dichterbij mijn stage
Naar bahquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik zo ga overgeven.
Ik houd je haar wel vast als je in de pot ligt te kotsen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik zo ga overgeven.
Top idee!quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik houd je haar wel vast als je in de pot ligt te kotsen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:05 schreef Snowbells het volgende:
Ik haat de zonIk haat de zomer
Ik haat Nederland
![]()
![]()
ik ook eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Straks, eerst even wat dingen regelen
je.ging toch met vrienden weg?quote:
Verlaat Muse voor nog meer k-popquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:09 schreef Snowbells het volgende:
Madness van Muse is ook al baggerdit album gaat kut worden.
nee dan zou ik ook niet gaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit hier constant met het gevoel dat ik moet overgeven, dus ik bedank
terriblequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Luister danhttp://fuckyeahmusegifs.tumblr.com/post/29819918703/muse-madness
zit mobiel ripquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:12 schreef Snowbells het volgende:
Luister danhttp://fuckyeahmusegifs.tumblr.com/post/29819918703/muse-madness
Dan heeft hij vast stoute dingen gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Wow een 19 jarige jongen moet nu nog 19 jaar in de gevangenis zitten
Sinds zijn 10e drugs dealen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast stoute dingen gedaan.
jammer dat het amenth niet wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]nee dit was gewoon een Amerikaan
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:34 schreef Snowbells het volgende:
Sms ik die vriend 'ik kom niet ben ziek' krijg ik een halfuur later 'kom chillen'
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]leuke vriend, geef hem een lesje begrijpend lezen
achterlijke boerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'![]()
met wat voor mensen ga ik om
zeg dat je in zijn kont plast als hij zo doorgaatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik sms 'ik ben ziek dude' zegt hij 'kut neger'![]()
met wat voor mensen ga ik om
jij niet jij hebt nauwelijks een accentquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik voel me nu aangesproken omdat ik hier ook woon
omg ja eindelijk iemand die dat zegtquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
jij niet jij hebt nauwelijks een accent
gisteren heb je het anders genoeg gehoord van Peterquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
omg ja eindelijk iemand die dat zegt![]()
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praatquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gisteren heb je het anders genoeg gehoord van Peter
ja tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praat
nee hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Toch wel gek aangezien iemand uit rotterdam me helemaal uitlachte om hoe ik praat
je hebt mijn stem alleen gehoord toen ik moest fluisteren en/of dronken wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dankjejij ook, ook al kan ik je nooit verstaan
Doe eens normaal praten danquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt mijn stem alleen gehoord toen ik moest fluisteren en/of dronken was
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij ooksinds 28 april klopt mijn hartje alleen nog maar voor jou :$
Ja te harde muziek ook toen. Kan je niet eens normaal praten met haar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen wel jammer dat we die 2 sletten niet konden hosselen
en te veel alcoholquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja te harde muziek ook toen. Kan je niet eens normaal praten met haar.
jaloers dat ik met P_z gedronken en gehosseld heb in het echt??quote:
Op wie moet ik jaloers zijn? En op wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Beach het volgende:
[..]
jaloers dat ik met P_z gedronken en gehosseld heb in het echt??
op ons plus het samenzijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op wie moet ik jaloers zijn? En op wat?
als ik jou zie word ik ook alsmaar warmerquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:52 schreef Beach het volgende:
ik zit met ontbloot bovenlichaam en nog steeds warm
omgomgomgquote:
Nope.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoi zomer 2 vogel
Ook aan de alcohol?
Ook.smakelijkquote:
oei afknapperquote:
dramatische galmquote:
quote:
quote:
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niks van jouw meet dus prima.
Welke?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje nare opmerking van je trouwens.
Bloem, Klips en ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Iets meer details zouden fijn zijn.
Geen idee, ik ken ze niet echt.quote:
Dit weekend, bij Klips.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken ze niet echt.
Verder, waar en wanneer?
Ik woon niet al te ver weg en het wordt een intieme meet bij mij thuisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Reizen, versnaperingen drinken enz.
Ik vind je best ver wonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon niet al te ver weg en het wordt een intieme meet bij mij thuis
Maar nu toch in de mooiste stad van Nederland ..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind je best ver wonenlaatste keer Z was toch ruim anderhalf uur in de trein.
Den Haag dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nu toch in de mooiste stad van Nederland ..
Oh leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
Dan niet het Beach
Cosmo, Anouk komt ook
sowieso mensen van hier zeggen niets, boelersquote:
idd na de meet is het doodgebloedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sowieso mensen van hier zeggen niets, boelers
autisten zijn hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
idd na de meet is het doodgebloed
Telefoon is even dood, wat voor details wil je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh leuk.. Kun je mij details sturen op WA?
Hoelaat waar wanneer hoelang hoe wat waarom etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Telefoon is even dood, wat voor details wil je?Ik laat Klip ze wel even sturen.
Okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoelaat waar wanneer hoelang hoe wat waarom etc..
Ik ben voor alles in zolang ik mijn broek maar mag aanhouden als er vrouwen bij zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Willen we nog groene pannenkoeken bakken?
Hm, nou dat moet dan maar. Niet dan wel opeens je broek uittrekken als Anouk en ik even de kamer uitzijn hoor, straks laat je Klip en vriendjeKlip die missen wel/niet komt schrikken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben voor alles in zolang ik mijn broek maar mag aanhouden als er vrouwen bij zijn..
misschien dat klip en vriendje klip wel gay blijken en er tegelijk een orgie ontstaat. kan ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm, nou dat moet dan maar. Niet dan wel opeens je broek uittrekken als Anouk en ik even de kamer uitzijn hoor, straks laat je Klip en vriendjeKlip die missen wel/niet komt schrikken.
Huh jij praat raar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat klip en vriendje klip wel gay blijken en er tegelijk een orgie ontstaat. kan ook!
Oh no you didn't.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij ziet eruit als een miskraam. so?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik geef waardeoordelen graag terug. zo ben ik, krijgen en teruggeven
je bent niet de meest sociaal aangelegde persoon heb ik het idee. jammer, is een goede eigenschap voor een modquote:
Ik ben geen mod, maar lezen is ook moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent niet de meest sociaal aangelegde persoon heb ik het idee. jammer, is een goede eigenschap voor een mod
ow. hoe kom je aan dat kekke kleurtje, ik wil ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geen mod, maar lezen is ook moeilijk.
Wederom, lezen blijft moeilijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. hoe kom je aan dat kekke kleurtje, ik wil ook
ok zeg het nog eens, misschien dat ik het dan begrijp.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wederom, lezen blijft moeilijk.
Bart en Cosmo2.0, ons nieuw film-PR team!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok zeg het nog eens, misschien dat ik het dan begrijp.
ah. congrats!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Bart en Cosmo2.0, ons nieuw film-PR team!
Vriendjeklip zou kunnen. Klipje zelf niet. Die vindt tieten te leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat klip en vriendje klip wel gay blijken en er tegelijk een orgie ontstaat. kan ook!
tieten zijn ook leuk. waarom hebben mannen geen tietenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vriendjeklip zou kunnen. Klipje zelf niet. Die vindt tieten te leuk.
Dan zoek je verkeerd, sommige mannen hebben best grote tieten. Word er jaloers van wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tieten zijn ook leuk. waarom hebben mannen geen tieten
Maar dat zijn geen sexy tieten. Meisjestieten zijn veel sexyerder dan mannentieten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan zoek je verkeerd, sommige mannen hebben best grote tieten. Word er jaloers van wel.
kut serie, kut reclamequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef JanPiraat het volgende:
Wie is dokter tinus en waarom zie ik zn grafkop door heel het land hangen
rust in vredequote:
jaquote:
Caleidoscoooooooop in zn oooooogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
awwmijn zusje van 7 ziet voor het eerst hoe de caleidoscoop werkt op de camera van de ipad, helemaal trippen zij
Scheren is zo 1998quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
en scheren ging ook goed vandaag geen scheerwondjes geen lastige haren gewoon glad gezicht
Ik wou om foto's vragen maar toenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Ik en KB waren verkleed als piraten donderdagavond
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt stom dat we samen niet op de foto geweest zijn
Wel foto's gemaakt van onze 'groepjes' en kb heeft er een met zusje zag ik dus er zijn foto's maar niet van ons samen naast elkaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wou om foto's vragen maar toen
[..]
Dat is jammerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel foto's gemaakt van onze 'groepjes' en kb heeft er een met zusje zag ik dus er zijn foto's maar niet van ons samen naast elkaar![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet er niks meer van was dronken geloof ik
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet er niks meer van was dronken geloof ik
Ik kan mij KB niet dronken voor zien om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
What happens at introweek, stays at introweek
wanneer gaan wij sletjes hosselen dan? :$:$quote:
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoel dus dat vind ik knap welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het erg als ik weet wat je hiermee bedoelt?
Ik verveelde me, toen heb ik MTV ooit opgezet en die serie was aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet eens wat ik ermee bedoel dus dat vind ik knap wel
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik verveelde me, toen heb ik MTV ooit opgezet en die serie was aan.
Ja, volgens mij wel, het was echt te kansloos. Een of ander mens dat graag een jongen wilde zijn, maar het zag er alsnog uit als een meidquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]helemaal afgekeken en blijven steken bij die aflevering ?
Oowja die ging laatst nog proberen staand te plassen op de jongenswc dmv een plastuitjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, het was echt te kansloos. Een of ander mens dat graag een jongen wilde zijn, maar het zag er alsnog uit als een meidik heb me kapot gelachen!
Nu heb ik zin om terug te kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowja die ging laatst nog proberen staand te plassen op de jongenswc dmv een plastuitje![]()
Ik ga nu even voetbal international herhaling kijken en lekker slapen![]()
Fijne avond nog allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |