Ik woon niet al te ver weg en het wordt een intieme meet bij mij thuisquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Reizen, versnaperingen drinken enz.
Ik vind je best ver wonenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon niet al te ver weg en het wordt een intieme meet bij mij thuis
Maar nu toch in de mooiste stad van Nederland ..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind je best ver wonenlaatste keer Z was toch ruim anderhalf uur in de trein.
Den Haag dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nu toch in de mooiste stad van Nederland ..
Oh leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:41 schreef Bloempje. het volgende:
Dan niet het Beach
Cosmo, Anouk komt ook
sowieso mensen van hier zeggen niets, boelersquote:
idd na de meet is het doodgebloedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sowieso mensen van hier zeggen niets, boelers
autisten zijn hetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
idd na de meet is het doodgebloed
Telefoon is even dood, wat voor details wil je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh leuk.. Kun je mij details sturen op WA?
Hoelaat waar wanneer hoelang hoe wat waarom etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Telefoon is even dood, wat voor details wil je?Ik laat Klip ze wel even sturen.
Okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoelaat waar wanneer hoelang hoe wat waarom etc..
Ik ben voor alles in zolang ik mijn broek maar mag aanhouden als er vrouwen bij zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Willen we nog groene pannenkoeken bakken?
Hm, nou dat moet dan maar. Niet dan wel opeens je broek uittrekken als Anouk en ik even de kamer uitzijn hoor, straks laat je Klip en vriendjeKlip die missen wel/niet komt schrikken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben voor alles in zolang ik mijn broek maar mag aanhouden als er vrouwen bij zijn..
misschien dat klip en vriendje klip wel gay blijken en er tegelijk een orgie ontstaat. kan ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hm, nou dat moet dan maar. Niet dan wel opeens je broek uittrekken als Anouk en ik even de kamer uitzijn hoor, straks laat je Klip en vriendjeKlip die missen wel/niet komt schrikken.
Huh jij praat raar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien dat klip en vriendje klip wel gay blijken en er tegelijk een orgie ontstaat. kan ook!
Oh no you didn't.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en jij ziet eruit als een miskraam. so?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |