Ow, maar dan is de discussie simpel. Als ik een dubbeltje krijg van iedere FOK!er die vindt dat er wel verder op Defensie gekort kan worden, dan kunnen we denk ik aardig wat banen behoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegt, zelfs niet dat hier op DEF er zo over gedacht word. Maar ik wil niet diegene die het wel denkemn een cent moeten geven, want dan moet ik een behoorlijke lening opnemen om dat te kunnen betalen.
Hoeveel leden zijn er op FOK!?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, maar dan is de discussie simpel. Als ik een dubbeltje krijg van iedere FOK!er die vindt dat er wel verder op Defensie gekort kan worden, dan kunnen we denk ik aardig wat banen behouden
Geregisteerd zo'n 340.000quote:
Slaap lekker MaryMouse, en morgen gezond weer op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
slapen (poging doen in ieder geval)
Verschilt. Soms krijg je hem na je AMO, soms al tijdens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:16 schreef BredeBradda het volgende:
Klopt 't dat je tijdens de AMO al je baret krijgt (KL) ??
Een echte baret krijg je niet, maar verdien je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Verschilt. Soms krijg je hem na je AMO, soms al tijdens.
Neenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:49 schreef -Amber- het volgende:
Met MaryMouse ook alle andere naar bed gegaan?
Nee, ik stond weer even buiten. Maar het is helaas nu bijna windstil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:49 schreef -Amber- het volgende:
Met MaryMouse ook alle andere naar bed gegaan?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik stond weer even buiten. Maar het is helaas nu bijna windstil.
quote:
Was het zo afgekoeld dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef m.k het volgende:
sambal op mn boterham gedaan, lekker warm krijg ik het nu
Ik heb hem bij het KPU verdient ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Een echte baret krijg je niet, maar verdien je.
grens verleggende activiteitenquote:
Ik bedoelde eigelijk meer een Mariniers, Luchtmobiele, KCT baret, en niet zo'n ding welke iedereen krijgt uitgerijkt met zijn/haar kledingspakket.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik heb hem bij het KPU verdient ja.
Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk meer een Mariniers, Luchtmobiele, KCT baret, en niet zo'n ding welke iedereen krijgt uitgerijkt met zijn/haar kledingspakket.
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.
Eh..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.
QFTquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:10 schreef paintmeester het volgende:
Maandagen
Mooi weer op de maandag
Werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |