SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Ik had een leukere TT verwachtquote:
Mischien moet je de post over zijn asiel eens lezen. En als je daar nog eens bovenop doet wat hij met het op het internet zetten van FOUO TS materiaal heeft aangedaan, kan men niet tot een andere slotsom komen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was nou niet bepaald genuanceerd of onderbouwd, of wel?
quote:
Geen idee wat ik op het moment naar binnen slobberquote:
OMG wat voor bocht drink je dan wel niet dat hje dat niet eens weet, komt het uiten kartonnetje?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee wat ik op het moment naar binnen slobber
Nee dat gaat te ver.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
OMG wat voor bocht drink je dan wel niet dat hje dat niet eens weet, komt het uiten kartonnetje?
Nachtquote:
Haha neequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nacht![]()
Tenzij jij nu gaat vertellen dat net je nachtdienst begonnen is
Hou op over het weer. Van mij mag de winter wel beginnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
Oh, dit weer is trouwens wel lelijk.. 22 graden perfect
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou op over het weer. Van mij mag de winter wel beginnen
Mwah, hangt er ook wel weer vanaf waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Winter![]()
![]()
-20 Celsius
Ver zuidelijk nog nooit geweest, is het zo anders dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, hangt er ook wel weer vanaf waar
-20 een stuk Noordelijker dan NL is een stuk beter uit te houden dan hier.
Net als +30 een stuk Zuidelijker van hier.
1. Waar lag dat strandquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:11 schreef m.k het volgende:
-7 op het strand is niet grappig heb ik gemerkt afgelopen winter
Scheveningen en Wassenaarse slag, geen slaapzak en geen tent. Was aan het vissen met mn broer, de hele tijd stilstaan dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. Waar lag dat strand
2. Wat voor slaapzak had je
3. met of zonder tent?
Dus weer niet goed voorbereidquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Scheveningen en Wassenaarse slag, geen slaapzak en geen tent. Was aan het vissen met mn broer, de hele tijd stilstaan dus
Heel goed voorbereid. Valt alleen weinig aan te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |